PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, had ik nog niet gezien, ga direct even kijken :).

Leuke foto's hoor! Die met Destiny is ook lief!!!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Mooi beeldje zeg! Haha zo doe ik het ook altijd, één pagina op het PCO topic en op een andere pagina de rest van het forum. :p
    Zodat ik altijd alles in de gaten kan houden hier. :D

@Tummetje; Ohh balen zeg dat je zo slecht slaapt en dat Faye zo'n last van haar darmpjes heeft.
    Hoop dat de Nutrilon Omneo gaat werken!

@Deb; Leuke kleertjes. :) Hoe is het nou met jou?

@Hier; Zo weer werken, geen zin en na dat gedoe van gisteren al helemaal niet. Hoop dat iedereen zich gedraagt vanavond.
    Kan niet wachten tot mijn tijd daar erop zit...

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hee Cindy heeft nieuwe foto's, even kijken. :)

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik wilt even Duchess een hart onder de riem steken :

MEID!! Je bent prachtig!!
    Je bent super vrouwelijk, en je bent gewoon MOOI!
    Ik ben er jarloers op :D.

Het is even wennen natuurlijk, en het is waarschijnlijk cliché kijk wat er in de wieg ligt! En beter al die kilo's eraf maar dan heb je een hangvelletje, dat is ook niet leuk!! .

Ikkke ben rete trots op je, als ik zo'n figuur had gehad als jij nu heb. Dan wist ik het wel, je past volgens mij wel 2 keer in mij.

Koppie omhoog, en schijt aan de buitenwereld!!

Dikke KNuf

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ben het helemaal met je eens Tante. :)
    Hoe is het met jou trouwens?

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Top!!

jij goed nieuws (eindelijk) zie ik! SuPER!!!!!!

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zeuw....lekker gegeten. Jullie ook?

Wij gaan even de honden uitlaten en daarna de Pregnyl spuiten! Klein beetje spannend wel ;)

x Anne

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou, saaie toestand hier. Iedereen lekker van haar avond aan het genieten? :)

Ik heb net de Pregnyl gezet. Deed helemaal geen pijn :$
    Had begrepen dat het nogal zou branden, maar ik heb echt niks gevoeld :)

x Anne

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even snel; tante super bedankt.... ben er helemaal emo van haha....
    thanks!!
    ben aan t voeden dus kom zo terug meiden!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeps, vergeten terug te komen. :D Hihi!

Yasemin slaapt nog steeds! Jeej!
    Gisteravond t zelfde gedaan. 21.45 eerste borst, badje, 22.15 2e borst, 22.45 lag ze te slapen en nu dus nog. Heb net maar weer gekolft, zo komt er wel een voorraadje melk in de vriezer. :p Hihi. Fijn voor als we eens een keer echt weg gaan zonde rhaar (al moet ik daar nog niet aan denken, dat ik haar weg breng.. haha)

Magoed gister drukke dag gehad dus ben niet geweest. Heb wel vaak even snel zitten lezen haha (hoezo verslaafd :D )
    Heb boodschappen gedaan met mijn vader (zoals elke week), een plant gehaalt voor op t balkon, en bij mijn ouders gezeten. Gisteravond hadden we een BBQ. Hebben Yasemin gewoon mee genomen en lekker op tijd naar huis gegaan. ;)

Bedacht me gister wat, trouwens. :D Minnie, is er ergens een plekje bij jou thuis waar ik kan voeden? Het lijkt me niet zo gepast om zo met blote tiet te gaan zitten nl hahaahh.
    Dit vraag ik omdat er gister eigenlijk niet echt een plekje was naar mijn idee en daarom zijn we dus naar huis gegaan toen ik begon te merken dat Yasemin hongerig werd. Maar dat ben ik volgende week niet van plan, natuurlijk. :D
    Elk plekje is goed trouwens hoor, dus het zal vast wel goedkomen. Maar dacht, vraag 't even voor de zekerheid. :D

OHJA meiden, mijn buuf is gisterochtend thuis gekomen! Ze stond hier aan de deur om te vertellen dat ze thuis was dus ik heb snel even mogen spieken. T ventje is écht klein maar ohzo schattig.
    Schrok wel een klein beetje, hij ziet er gewoon heel anders uit, echt klein, geen grammetje vet, echt van die bolle oogjes etc. Naar mijn gevoel nog niet klaar voor de grote boze buitenwereld. Maarja... met bijna 42 weken moet ie er toch uit he?
    Maar tis een schatje om te zien.
    Ze waren nog niet thuis omdat Dustin 6 dagen moest blijven en zij mocht maar 4 dagen blijven ivm beddentekort. Maar ze is toen 2 dagen bij haar ouders geweest omdat wij 4 hoog wonen en ze anders dus altijd die trappen op en af moest. Dus vandaar dat ze er nog niet was. :D
    Van de week even een kadotje halen en op echte kraamvisite. :D

Zo ik ga even snel in de douche, mijn vader komt me om half 9 ophalen we gaan naar een winkelpand kijken in België.... Om eventueel een 2e winkel te beginnen... (oeh oeh het begin van een keten? :p whahah) Wel erg leuk!!!

*typ wel erg veel zo op de vroege ochtend*

Maar ik ben dus de hele ochtend weg en manlief dus alleen met Yasemin. Ben benieuwd!! Vind het wel leuk voor hem, omdat hij nog nooit alleen met haar is geweest op de dag, altijd 's avonds en alleen even een uurtje ofzo. Nu zijn we weg van half 9 tot half 12-12 uur.
    Staan 3 voedingen klaar dus dat moet meeeeer dan genoeg zijn he? hahah.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    07.15 werd ze wakker, 07.20 lag ze alweer in bed. Whaha. Niet veel honger gehad denk ik. :) Viel in slaap aan de borst dus dan was het vast genoeg.
    Zometeen nog ff kolven omdat ik straks een voeding dus oversla. En dan ben ik weg.
    Tot vanmiddag misschien!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

@duch heel veel plezier vandaag en je manneke zal het wel leuk vinden toch dat hij even alleen met yasemin is:)
    als je terug naar huis wil naar yasemin raad ik je aan om gewoon even te bellen met je man om te vragen g=hoe het gaat:)
    lijkt me best moeilijk om zonder haar weg te gaan in een keer hoe graag je het ook wilt:)
    en dustin is thuis hopelijk kunnen jullie wel gewoon door slapen:)

@deb anja ella minnie nicky miran tante mp annedore hoe gaat ie met jullie???

hier gaat ie wel goed ik merk dat ik van de fostimon heel snel moe word,ooklichte hoofdpijn al vanaf gister avond en op de plaats van injectie rode huis en jeuk:)
    dus ik denk dat er wel wat al bezig is,had gisteravond ook een trekkend gevoel in me eierstokken..
    en ik ben nog steeds zo erg ongi als ik die bloeding al heb gehad lijktmij dat er toch niet veel bms zit om af te breken ben nu gewoon al 6 dagen super ongi???

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo meiden...............................

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey minnie hoe is het vandaag???
    en hoe is het gisteravond gegaan?

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he cindy,
    Ja gaat wel goed. zo af en toe een beetje misselijk met vlagen en dan is het weer voorbij net zo snel als het kwam haha. gister was echt super! ging erg goed! heb zelfs een beetje gedanst! af en toe een ongikrampje en bruin bij afvegen. echt minimaal. en sinds vanochtend is het helemaal over......goed he. hoop dat het nu ook wegblijft! nog niet echt ongikrampjes gehad vandaag. wel erg drukke darmen......

hoe is het met jou?

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goed zo beebje blijf maar lekker bij je mama zitten:)
    papa en mama hebben nu lang genoeg gewacht en je bent meeeeeerrr dan welkom:):)

goed zo meiss voel je je er ook goed bij,want dta is ook wel belangrijk he:)
    komt helemaal goed meiss:) wat zeiden ze aan de tel van geertgen toen je belde voor de eerste echo?

metmij gaat het wel goed hoor!! ben nu al zenuwachtig voor vrijdag de eerste fm:)
    heb namelijk gelezen dat wanneer je bij gonal-f heel lang moet wachten op een ei dat het met de fostimon zomaar ineens op dag 10 al zo kan zijn:) ben ook echt benieuwd naar het verschil van echo en hoelang enzo..

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhm nou dat was heel raar door mij haha. ik belde op en kreeg een kristel aan de foon dus ik zeg: ik heb positief getest wat moet ik nu doen? vraagt ze: heb je een ovutest posi of een zw test posi? ik: nee een zw test posi. Okee dan ga ik een afspraak maken voor de eerste echo en die krijg je dan bij wissmann of bij ruijs. het werd dus ruijs want dan kon ze me wat vroeger inplannen......

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ja lijkt mij ook raar om dan in een keer te bellen en zeggen ja ik heb een posi test:)

maar gelukkig mag je 2 juli al komen meiss:) dat is het eigenlijk ook zo toch!! het liefste was je natuurlijk nu al gegaan:):)
    heb je nog getest vandaag???

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nee heb niet meer getest. heb ook geen testen meer in huis en dat laat ik maar zo. stel dat ik ietsiepietsie lichter test dan zit ik weer in de stress en heb daar geen zin in.....

2 juli duurt echt nog wel lang voor mijn gevoel haha

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies klopt helemaal:)

maareh had je het gevraagd bij de kliniek of ze zw testen hadden of kreeg je die standaart mee??

Deel Deze Pagina