PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nee die kreeg ik gewoon mee van die assistente. Die hadden ze nog een paar liggen van de fabrikant. zijn er twee in de verpakking.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok ik ben benieuwd of ze er nog zijn:)
    want mariek had ze vorige week ook mee gekregen:)

zijn die ook zo gevoelig als de kv testen??

och ja ik ben net pas begonnen zit nu al met testen in mijn kop whahaha:)

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha ik vond ze wel echt superfijn. of ze even gevoelig zijn weet ik niet eerlijk gezegd.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga even wat eten want ben een beetje misselijk......tot zo

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    smakelijk meiss:):)

ik ga ook even weer wat doen hier:)

tot strakkiess

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    waaa dat heb ik weer......voelde net een grote rommel in de buik dus snel naar de toilet en ja hoor weer diarree....pppffff

oja en een heeeeeeeeeel klein veegje bruin. gggrrrr

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@Duchess; wat leuk zeg, misschien een 2de winkel! Altijd spannend he, weer iets nieuws opzetten :)
    En gaat helemaal goedkomen vandaag met je man en Yasemin.. is ook goed voor hem.. nu MOET ie zelf oplossingen bedenken ;)
    Merk het met mn eigen vent.. die roept heeeel snel 'mamaaa', soms iets te snel naar mijn mening.. maar ach.. als je hem ziet stuntelen met die grote handen om dat kleine armpje van Faye in een rompertje te krijgen :p :p

@Cindy; Zo.. al 6 dagen flink ongi.. dan zal het toch nodig zijn geweest. Ben ook wel benieuwd of het met de festimon sneller gaat.. zou wel zo fijn zijn.. als het dan niks is heb je ook geen hele lange cyclussen enzo :)

@minnie; he zwangere muts! dat diarree herken ik ook van het begin.. je darmen gaan nu langzaam een ander plekje opzoeken he.. en dan moeten ze leeg zijn ofzo zei mn gyn.. dus volgens mij is het hartstikke normaal :)

Nou, hier heb ik weer liggen spoken.. de buikpijn/overgeven komt steeds 's nachts.. :( Overdag heb ik er niet zoveel last van, maar 's nachts lig ik half dood te gaan.. heb zelfs even gewenst dat ik weeën had ipv deze buikpijn, dat was tenminste te doen :p
    Morgen maar de HA even bellen voor een potje laxeerpillen ofzo.. volgens mij zit er iets niet helemaal lekker in mn darmen..

Bij Faye gaat het goed in d'r darmen.. zo goed dat de poep op d'r rug zat.. *gatsieeee* Je kan het maar kwijt zijn he.. :p

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh ja.. meiden, hebben jullie een idee voor vaderdag? Tis de eerste voor mn man..dus ik wil iets speciaals doen..

Zat te denken aan een gouden ring met Faye d'r naam en geboortedatum erin.. Mja.. dat kan ik niet uitzoeken en geven zonder dat mn man het weet.. want hij is erg kieskeurig én heeft een grote ringmaat, dus de ring moet op maat gemaakt worden.

Echt verder dan dit kom ik niet.. een tatoeage vind ie niks, dus dat valt ook af. Ketting/horloge draagt ie niet.
    En voor kleinere dingetjes als een muismat/beker met een foto van Faye erop ben ik al te laat, duurt te lang om te maken.

Dus ik zit in een kleine crisis :p

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    dan neem je hem toch gewoon mee naar de juwelier? dan kan hij zelf wat kiezen. en dat is altijd goed!

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zit maar even aan een droog beschuitje. wie weet helpt het voor de diarree......echt je voelt het steeds kei erg rommelen....whaha

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh heb wat gaafs gezien.. voetbalschoenen waar je een naam op kan laten borduren :D ff kijken wat dat geintje gaat kosten

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oeoeoe dat is ook leuk!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, veel plezier vandaag! Wel spannend een extra winkel openen in Belgie :D.

@Cin, jeetje, dat is inderdaad wel erg lang die bloeding, maar misschien wel heel goed voor je lichaam, even alles eruit!

@Tum, wat vervelend meis dat de buikpijn er nog is :(. Inderdaad maar even bellen!

@Minnie, je darmen moeten ook wennen aan alles wat er veranderd in het lichaam, hoort er allemaal bij :D. Liever dat dan verstopping ;).

@Hier, het gaat wel goed hoor, veel last van mijn hooikoorts (jeukende ogen en een lopende neus) en slaap 's nachts vreselijk :(. Vanmiddag gaan we op kraamvisite bij mijn neefje in Apeldoorn, dus dat is wel gezellig! Even eruit. Morgen dan EINDELIJK ;) de 20-weken echo, vind het wel spannend nog steeds!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin raar dat je zo ongi bent idd!!
    Fijn dat je al dingen voelt van de fostimon, hopelijk issie hard aan het werk. :)

Minnie fijn dat het beter gaat!

Spannend Cin de FM. Ik hoop echt dat je met goed nieuws komt. :)

Leuk zeg Minnie dat je kon bellen dat je een posi test had he. :D
    Ik vergeet dat nooit meer. Alleen reageerde het vrouwtje zo simpel en droog terwijl ik wel zooooo blij was, beetje een domper. :p Hahaha. Voor hun is het natuurlijk dagelijkse kost...

Tumm haha gelukkig heeft mijn man niet zon grote handen.
    Hij roept eigenlijk nooit om hulp, maar ik loop hem zowat altijd te corrigeren enzo, woops.
    Vandaar dat het wel goed is denk ik om eens zonder mij te zijn :p
    Maar dat hebbenw e wel gemerkt. Kind had de lelijkste combinatie aan met een mallot onder haar broek terwijl het nog 25 graden hier binnen is, echt niet nodig dus. :p
    Ze lag in bed en hij had maar de dekens er los opgelegd dus die heb ik maar even snel strak ingestopt en haar broek uitgetrokken haha.

Wat vervelend dat je zo ziek bent Tum! Dat is echt rot. :(
    En met Faye gaat het weer goed gelukkig maar. :)

Oeh Tum dat is gaaf, voetbalschoenen met naam!!

Deb veel plezier vanmiddag en spannend morgen idd!!! :D

Nou meiden de winkel was dus echt niets!! Dus helaas. ;)

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ben je alweer thuis Duch :D. Ach, het is voor je man ook wel eens goed om zonder "toezicht" met zijn dochter alleen te zijn ;). Arnoud doet hier juist ook veel met Ryan, bijv. mannenochtend op zaterdagochtend :D.

Jammer dat de winkel niets was, maar goed...de plannen zijn er ;).

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We hebben gisteren alle babykleren uitgezocht, maar er is nog best heeeeel veeeeel wat we bewaren om eventueel nog te gebruiken :D. Wel grappig om al die kleren weer in je handen te hebben met de bijbehorende herinneringen. Nu ligt alles op een grote hoop op Ryan's nieuwe kamer om te wassen en op maat te leggen :D.

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cin: Je bent dan wel lang al ongi, of niet? Is het tussendoor even weggeweest? Wat is dan nu officieel je cyclusdag?
    Fijn trouwens dat jullie op het nieuwe werk zo hartelijk verwelkomt zijn. Dat moet wel een goed gevoel geven :)

@Debby: Hooikoorts, ook dat nog. Lijkt me heel vervelend. Hoe gaat het verder? Slaap je al wat beter? Oh, nee dus...komt dat nu dan door je hooikoorts, of....?

@Minnie: Leuke feessie gehad dus :) Heb je je mond wel kunnen houden? ;) En viel het niet op dat je niet dronk? Of doe je dat normaal ook niet (veel)?
    Bij mij zou je geen verschil merken. Ik drink zelden een wijntje of likeurtje. In de zomer wel eens een mohito. Een fles rum staat hier gemiddeld 2 jaar in de kast voordat ie op is en dan heeft de visite het meeste ervan op :D
    Als ik geen filet americain en rosbief meer eet.....dan gaan er vraagtekens komen :p Voor de zekerheid geniet ik daar nu ook nog even van. Wie weet mag het over 2 weken niet meer, hoop ik :)

@hier: Ik merk niks van de Pregnyl. Is dat raar? Mijn tepels zijn alleen nog steeds heel gevoelig, maar dat is al sinds donderdag.
    En ben nogal moe en heb een 'zwaar' gevoel in mijn lijf. Maar ja, dat heb ik ook wel eens vaker. Getsie, ga ik nu al zo'n onzekere miep worden? :)
    We hebben wel lekker 'samengeleefd' vanmorgen :D Vanavond nog maar een keer. Morgenochtend is 36 uur na Pregnyl, dus dan eindelijk een eisprong. Wat een gek idee :) (mutserige ik :))

Wat gaan jullie doen vanmiddag? Wij zijn net met de honden weggeweest en ik ga zo even De Sims spelen (Minnie :D;)).

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb ik zou sowieso tussen half 12 en 12 uur weer thuis komen hoor. ;) Hihi.
    Mijn man doet ook wel redelijk wat met haar maarja, ik zit er dan veelste veel op. Probeer wel van niet hoor.
    Moet soms echt ff denken, wat is nu het ergste dat kan gebeuren?? Dat ze lelijke kleding aan heeft, of dat de luier scheef zit, of weet ik veel wat. :p Niet iets dat erg is, zeg maar...

De plannen om een 2e winkel te openen waren er doordat we gehoort hadden van dit pand.
    Een heeeele hoop meters voor weinig geld. :) Mijn oom (zeer succesvol ondernemer :p ) zat een beetje te pushen dat we het moesten doen. Dus vandaar dat we zijn gaan kijken maar t was echt niets.
    Dusja nu zijn de plannen ook weg natuurlijk. :p

Leuk hee Deb!! Dat je de kleertjes lekker uigezocht hebt! :)

Annedore ik heb geen ervaring met pregnyl! Maar denk dat het ook bij iedereen anders is. :)
    Enne het is te hopen dat je strakjes geen filt americain en rosbief meer mag eten! ;)

Wij gaan vanmiddag met de hond naar t bos, lekker wandelen. En straks naar mijn ouders.
    Verder niets. Best saai maarja... Volgende week BBQ! ;)

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou, saai kan anders ook heel fijn zijn!
    Lekker met het hondje naar het bos. Leuk!
    Is bij ons ook vaste prik in het weekend :)

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anne: ow wat spannend allemaal. Je mag gewoon aan het eind van deze maand testen! En dat is over 17 dagen al! Ik ga heel hard voor jullie duimen.

@minnie: dat is niet veel als het alleen bij het afvegen is. Kun je nog een paar weken last van hebben met een beetje pech. Lekker gaan genieten van dat kleine wondertje! Hoe was het feest trouwens? Haha, herkenbaar hoor dat telefoontje, zo ging het bij ook :D

@anja: heerlijk gevoel is dat he dat je het niet meer alleen met je meedraagt en dat je er met mensen over kunt praten. Hier hebben we het al die tijd stil gehouden tegen mijn ouders dus kon er nooit met mijn moeder over praten maar wel met vriendinnen die in hetzelfde schuitje zitten/zaten.

@cindy: wat lief van je moeder, wat een mooi beeldje! En lekker in de tuin gewerkt zo te lezen. Balen van de bijwerkingen van de fostimon. Hopelijk helpt het wel. En al 6 dagen ongesteld! Misschien wel goed, wordt het een keer goed schoon van binnen, wie weet helpt het. Ik ga voor jullie duimen!

@tummetje: het zit niet echt mee hier, maar met mijn bekken gaat het gelukkig een heel stuk beter J Wat balen dat Faye zoveel last heeft van buikkrampjes L hopen dat de speciale voeding goed doet. Hoe is het verder met jou buikpijn? Zo te lezen nog niet goed. Balen zeg. Hopen dat de ha morgen iets voor je kan betekenen. Haha kleine poep Faye ;)

@deb: ow wat een kleine rotzak is Ryan af en toe ;) hihi. Vond hij de plantjes niet mooi? Veel plezier vanmiddag in Apeldoorn! En voor ik het vergeet ook alvast veel plezier en succes met de echo morgen!

@duchess: zo te lezen heeft Yasemin een lekker ritme te pakken. Lekker hoor. Krijgen jullie als papa en mama ook voldoende rust. Balen dat de winkel niks was. Hoe is het met papa en yasemin gegaan?

@hier: alles wel redelijk. Gister bbq gehad bij mijn broer samen met mijn ooms, tantes, neefje en nichtjes. Was erg gezellig maar om 11 uur had ik het helemaal gezien en ben ik lekker op de bank gaan liggen bij mijn broer. Duurde even voordat ik in slaap kon vallen want er kwamen elke keer mensen binnen L uiteindelijk toch nog een half uurtje tot een uurtje kunnen slapen. Toen maar naar huis gegaan nadat we bij mijn ouders waren geweest om nog wat spullen af te zetten. Uiteindelijk om 2 uur ofzo op bed en daar vrijwel gelijk weer in slaap gevallen. Rond 8 uur vanmorgen smsje van minnie gekregen en toen maar naar de wc gegaan en weer terug naar bed, duurde geen 15 minuten toen sliep ik weer en pas weer om half 11 wakker geworden. De rest van de dag hou ik lekker een rustdagje :D beetje met de laptop klooien die het na een tijdje eindelijk weer doet, laatst was e harde schijf gecrasht L Broerlief heeft er gister een nieuwe ingezet en nu doet ie het gelukkig weer. Wel weer helemaal opnieuw instellen en ben alle internet pagina’s kwijt die ik bij mijn favorieten had staan L

Hoe is het met de andere dames hier?

Iedereen een knuffel.

Deel Deze Pagina