PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het is begrijpelijk minnie maar je hebt positief getest en geen helder rood bloed gehad. wat je nu hebt is oud bloed. Zoals ik eerder al zei, ik heb ook flink wat bloed verloren aan het begin en dat bruine heb ik nog weken erna gehad, voor mij toen ook een onzekere tijd dus ik weet hoe je jezelf voelt. Maar door allemaal dingen op internet op te zoeken maak je jezelf alleen maar gek en kun je niet genieten en dat moet je zeker wel gaan doen. Knuffel meis.

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    nou dames, ik ga even plat op de bank. misschien kom ik straks nog even online en anders morgen. Alsvast iedereen een hele fijne avond!

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Fijne avond Nicky!

Wij gaan even eten, kom straks nog wel even kijken als mannetje WK kijkt.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    thanx meiden voor die opbeurende woorden! heb ook geen helderrood bloed of krampen gehad. we kunnen niks doen dan afwachten! en ik ga lekker wat afleiding zoeken! dus ga ik nu even een filmpje kijken en daarna lekker slapen......

morgen kom ik vast nog wel een keertje kletsen! dag lieverds!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, we zijn weer terug van mijn neefje en zijn vrouw. Een schattig kindje en Ryan was er helemaal dol op! Hij heeft haar ook het langste vast gehouden :D :D, hij wilde haar niet meer loslaten ;).
    Morgen even de ha bellen, want Ryan z'n oogjes zijn helemaal ontstoken en dat gaat niet over en ik wil graag medicijnen voor de hooikoorts.

@Anne, ik had ook helemaal geen last van de Pregnyl, dus het zegt nog niets ;). En ik word wakker van de zw.schapskwaaltjes, denk niet dat het per se door de hooikoorts komt.

@Nicky, vervelend dat je niet echt kon rusten bij je broer :(. Maar vandaag lekker rustig aan gedaan?

@Anja, geen idee of dat je innesteling kon zijn meis, nooit gevoeld ;). Wat lief van je collega, zo zie je maar weer dat het ook voordelen heeft/kan hebben om het te vertellen :D.

@Minnie, dat bruik kan nog wel aanhouden tot 12 weken of langer, maar dat is echt niet som je zorgen te maken!

Fijne avond allemaal!

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Debby wat vervelend dat Ryan zijn oogjes ontstoken zijn. Wat lief dat hij zo dol op de baby was! :)
    Hoe is het met jou verder?

(wat is het hier rustig zeg...)

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby heel veel plezier en natuurlijk veel succes morgen met de 20 weken echo!!!!
    hoop echt dat alles goed mag zijn!

Minnie wat leuk he dat je baas zo lief reageerde!
    meis ik snap je onzekerheden zo goed... maar hoop dat je snel wat meer rust kunt vinden hoor!

Cindy wat spannend as vrijdag! dan heb je weer FM? hoop zo dat de fostimon aanslaat!

Nicky wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg... ik zou zeggen doe maar lekker rustig aan!
    en sterkte hoor!

Tummeltje beterschap meid!!!! balen dat je je nog steeds zo ziek voelt/bent! hoop dat je snel weer wat opknapt!

Annedore , wat spannend meid! dus je zit nu ook in de wachtweken!!!! spannend hoor!

Anja , wat liefff van die collega!!! ik zou ook niet weten of dat innestelingsbloed zou zijn..... laten we het hopen!

Duchess wat een spannende plannen allemaal! jammer dat die winkel in Belgie niets was , maar leuk he dat die plannen er zijn!

Meiden hier een leuk weekend gehad!
    Heb me vandaag ingeschreven voor opleiding in september!!!! thanks meiden voor jullie lieve reacties op mn hyves!!!
    Liefs!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby beterschap voor Ryan! niks aan zeg die ontstoken oogjes!
    wat lief he dat hij zo dol is op babys! nou dat komt dus goed uit! :)

hopelijk krijg jij ook wat voor de hooikoorts!!
    ik moet morgen ook de HA bellen... :(
    moet ik ff niet vergeten , dus zet gelijk maar even de wekker! ;)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen :D,

Wij zijn allemaal wakker en klaar voor het zkh, nou ja...klaar...ik ben echt OP van de zenuwen. Heb PJ gisteren ook helemaal niet gevoeld :(. Vorig jaar heeft mijn baas zijn vrouw met 20 weken het kindje weg moeten laten halen, omdat het kindje allerlei afwijkingen had en niet levensvatbaar was. Zij voelde rond 19 weken het kindje ook minder en dacht dat ze zich "gewoon" zorgen maakte. Niet dus, dus ik denk dat dat bij mij ook wel in mijn achterhoofd speelt....heb ook heel slecht geslapen :(.

Ryan kreeg vanochtend zijn oogjes niet eens meer open door de prut, arm mannetje, dus om 8 uur hang ik direct aan de telefoon met de ha!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En tot overmaat van ramp prikte ik ook nog verkeerd met de insulinenaald, waardoor ik een vreselijke grote oorlogswond (oke, een klein beetje bloed) had :(.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Cin, zie dat je net online bent, ik ben weg, doei!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

ik kwam debby even feliciteren met haar 20ste week zwangerschap..

deb ik wens je heel veel succes en heel veel plezier bij de 20 weken echo meiss:)

ennuh tuurlijk blijft da verhaaltje van je kennis in je achterhoofd meiss,maar het komt vast helemaal goed met jullie kleine pj:)

en ryan zijn oogjes ontstoken:(
    mischien helpt het even schoonmaken met afgekookt water??
    hij is echt dol op kleine babytjes he?? komt allemaal goed bij huize weltevree meis:):)

@ella houdt je hetnog uit de wachtweekjes???
    @anja het kan wel innesteling zijn geweest ik had dat toen ook op dag 5 na de iui een hevige kramp en vanaf toen begonnen de kwaaltjes:)

@hier zoooo iik moet vandaag van 15 tot 22uur werken heb er helemaal zin in hahhaa

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohhhh debbb:(:(
    haha heel veel succes meisss:)
    ik dnek aan je!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik kom voor ik ga werken nog wel even kijken hierr:):)

tot straakkssss

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

@ella: wat goed van je dat je jezelf hebt ingeschreven voor een opleiding! Wat voor opleiding ga je precies volgen?

@debby: wat balen dat ryan zo’n ontstoken oogjes heeft L Hopelijk kan de huisarts er wat tegen geven, zo ook tegen de hooikoorts. Heel veel succes en toch ook wel plezier met de echo vandaag. Het hoeft niet zo te zijn dat het bij jullie fout zit he. Ik heb soms ook een aantal dagen achter elkaar gehad dat ik de kleine niet of nauwelijks voelde. Bij jullie zit gewoon alles goed.

@cindy: lekkere werktijd heb je vandaag.

@hier: een redelijke nacht gehad. Manlief werd vanmorgen rond half 7 wakker gebeld door het werk (storingsdienst) en die was dus vroeg weg. Verder een rustig programma voor vandaag. Vanmiddag naar Nederland – Denemarken kijken. Misschien nog even naar de winkel een paar kleine boodschapjes doen.

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden ik ben geertgen aan het bellen. net een klodder helderrood bloed met slijm........ik denk dat het afgelopen is weer.

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Debby: heel veel succes bij/met de echo. De kans dat iets niet goed is, is heel klein. Dat weet je rationeel gezien natuurlijk wel ;) Ik begrijp dat je het spannend vindt, dat is het ook best wel :)
    Kom je ons straks een mooie foto laten zien?

@Ella: Ik ben ook benieuwd; wat voor opleiding ga je doen?

@hier: denk dat ik daarstraks in de trein (ergens rond 07:45 uur) mijn eisprong heb gehad. Had een paar minuten een wat stekerig gevoel bij mijn rechterlies (iets hoger). Maar ja, heb ook spierpijn van de 'samenleving' dit weekend.;)

Ik voel me een beetje lullig tegenover mijn man. We hadden 'het' gisterochtend gedaan en ik wilde voor de zekerheid 's avonds nog een keertje. Toen was het voor hem iets meer een 'moetje' en het lukte dus niet :( Vandaar dus de spierpijn nu ;)
    Hij voelde zich heel lullig en ik nu ook. Had genoegen moeten nemen met alleen 's ochtends. Maar was 'bang' dat het niet genoeg zou zijn :)

Nou ja, voor het eerst zit ik dan nu ook op het zogenaamde 'wachtbankje'. Damn! Wat spannend zeg! :$

Hoe is het met de andere wachtende meiden?

X Anne

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :( nee toch...

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: knuffel meis. het is allemaal niet niks.

@anne: spierpijn van het klussen.... :( Jammer dat jullie nu alle twee een gevoel van "moeten" hebben. Hopenlijk is het dan niet voor niks geweest.

Ik ga hier even een broodje smeren en lekker ontbijten.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jank.....ze zijn al de hele tijd in gesprek......verdorie

Deel Deze Pagina