He Deb, je zal je idd daarom wel druk maken meis. (door t verhaal van je baas) Het is met deze termijn heel erg normaal dat je je kindje niet elke dag voelt. Heeel veel succes en vooral plezier gewenst bij de echo. (of misschien ben je al terug nu, dat lees ik vast zo wel haha!_) Yasemin heeft ook een ontstoken oogje! Niet zo erg als Ryan gelukkig. Dat is echt sneu! Ik heb er een druppel moedermelk in gegooit, dat schijnt goed te helpen.. ben benieuwd. Anja hopelijk is het de innesteling! Nicky vervelend dat je man zo vroeg weg was vanochtend! oooh Minnie dat meen je niet... Ik ga een kaarsje aansteken voor je meis! Anne ach kan gebeuren toch!!! En spannend hoor! Minnie fijn dat je zo snel mag komen voor een echo. Ik ga echt een kaarsje aansteken dat je goed nieuws krijgt meis!!!! Miranda fijn dat je nu toch snel de flessen van MvM krijgt. Ella goed zeg dat je dat af gaat maken! Top! Anja vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Ooh Nicky vreselijk van die vochthanden! Bleekselderij schijnt goed te werken. Ik heb t nooit geprobeert... Een troost, na de bevalling is het heel snel weer weg!! Ben benieuwd of ze er wat aan kunnen doen! Ik heb ook zon pijn gehad aan mijn vingers toen maar ze waren lang niet zo dik als de jouwe! *knuf* Ella wat vervelend dat de HA denkt dat je lactose intolerantie heb.. geen idee wat dat is, maar het klinkt niet goed. Nicky ik ben in het weekend altijd even minder online. Dan doen we vaak meer en schenk ik liever aandacht aan mn man dan aan de pc. Tummetje beterschap meis! Hahaha ik ben er dus inderdaad. Ik ben een beetje ziekjes en heb wat langer in bed gelegen vanochtend. Heb Yasemin lekker in bed gevoed om kwart over 7 *trots* en daarna hebben we nog eventjes tot kwart over 8 geslapen. Dr na lekker met mn man even gezeten op t balkon enzo. En met zijn familie gekletst via MSN met de webcam. Dus ik ben er gewoon, alleen even wat later vandaag. Hihi grappig dat ik al gemist werd hahaha
Duchess: balen dat yasemin ook al een ontstoken oogje heeft. een vriendin van me heeft dat ook een paar keer gedaan toen haar kleine ontstoken oogjes had om dan een druppeltje moedermelk in het oogje te doen, bij haar kleintjes hielp dat wel. hopen dat het bij yasemin ook helpt. beterschap meis, niks aan als je wat ziekjes bent.
Nicky ik hoor er idd vaak goede verhalen over. :j Dus heb het gewoon geprobeert, kwaad kan het nooit he! En moedermelk werkt ontsmettend zeggen ze dus ik denk wel dat het goed zal zijn. Ben gelukkig niet heel erg ziek. We zijn hier met zijn 3e verkouden haha. Yasemin kreeg het na de prikjes en mama en papa vrij snel daarna, denk over gekregen van Yasemin. Gewoon wat prikkende ogen, dichte neus en zere keel en veel hoesten. Beetje verkouden dus, gaat wel weer over.
steekt ze jullie nu al aan? gelukkig is het niet meer dan een verkoudheid. en wat betreft de moedermelk: nooit geschoten is altijd mis Ik heb minnie net een smsje gestuurd, ze zitten nog steeds te wachten maar ze denkt zelf dat het verkeer is. zeurende buikpijn en bloed is niet goed (zet ze in het smsje terug).
Haha ik ben zo in de war met smilies altijd, wil hier heel vaak smilies gebruiken van een ander forum waar ik op zit... Hierboven weer. Handig
@duch ohh meiss alle 3 wat ziekjes ik hoop dat het helpt dat moedermelk heb het idd ook wel een gehoord ja en cool via msn chatten met familie en de webcam aan doen jullie dan videogesprek?? dus praten door de koptelefoon?? wij doen dat wel altijd.. @ella oeeww balen meiss ik hoop wel dat het een beetje helpt dat dieet.. heb er geen verstand van maar klinkt niet goed in ioeder geval..
@Duchess; Vervelend zeg dat jullie alledrie niet helemaal lekker zijn. Hoop dat de moedermelk helpt in Yasemin haar ontstoken oogje! Had gehoopt (goed) nieuws van Minnie te lezen... Hoop voor hen dat het niet al te lang duurt, het wachten.
niet zo minderwaardig cindy. ivbo'ers kunnen in de praktijk vaak nog beter de werkzaamheden uitvoeren dan iemand die mavo of hoger heeft omdat op een lager niveau meer aan praktijk wordt gedaan.
ooh Ik hoop zo dat alles goed gaat met Minnie... Cin, ja we doen een videogesprek gewoon via de webcam praten, daar zit een microfoon in. Vaak gebruiken we Skype maar soms ook gewoon via MSN.
Ivbo is niets mis mee Cin! Ik heb er 8 jaar over gedaan om mijn vmbo te halen. Dat soort dingen zeggen in mijn ogen niet zo veel.
hahhaha ja ik weet het was ook maar een grapjuh hoor ik voel me heel slim hoor meiden @duch ja is echt leuk wij doen dat ook met angola
Om ons dan even 'bezig' te houden, nu we het over opleidingen hebben. Wat heeft iedereen hier voor opleiding gedaan en wat wil je eventueel nog doen? Ik heb dus HBO maatschappelijk werk & dienstverlening gedaan. Daarvoor heb ik twee jaar HBO communicatie gedaan. En een blauwe maandag SPW 3 kinderopvang. Dáárvoor heb ik de HAVO gedaan. Ooit wil ik misschien nog verloskundige worden Al lijkt dierenarts(assistente) of bloemiste me ook leuk. Ja, mijn probleem is inderdaad dat ik alles leuk vind En ook op alle niveau's; van MBO tot universitair *ondertussen hard werkt hoor!*
hier vbo-administratie gedaan. daarna een paar opleidingen gedaan maar niet afgerond. uiteindelijk spw4 gehandicaptenzorg gedaan en nu bezig met administratief medewerker. *bericht van debby* echo was alles prima gelukkig! Net met Ryan bij de ha geweest en zalf gekregen. ga zo eerst even slapen, vannacht weinig gedaan door alle spanningen. *einde bericht*
Op het moment doe ik een cursus/opleiding visagie. Meer voor de lol dan dat ik er echt iets mee wil gaan doen, tenzij er iets leuks op mijn pad komt. Noem het raar, maar ik heb niet de ambities om een flitsende carrière te maken. Ik kan het heus wel, daar ligt het niet, maar ik heb gewoon hele andere plannen. Gewoon een leuk baantje in een winkel vind ik ook leuk.
Debby wat fijn dat alles goed is met PJ! En goed dat je een zalfje hebt voor Ryan zijn oog. Nou nog goed nieuws van Minnie...
ik heb helpende zorg/welzijn gedaan maar niet afgemaakt ik kwam dus in het eerste jaar op stage in een bejaardenhuis.. als huishoudelijk medewerkster.. ik kwam op een gegeven moment op de onderste verdieping(dementie) er hong een krans op de deur van de kamer die ik moest gaan schoonmaken,ik kwam daar binnen en er was een gordijn om dat bed dicht geslagen. dus dat vrouwtje zei tegen mij doe maar open en doe die vensterbank maar af. ik deed dat gordijn open en er lag gewoon een dood vrouwtje op dat bed. zegt zij tegen mij je doet die en de oleiding toch ik zei ja. ze zei mooi dan ga ik je leren om eenlijk te wassen. waarop ik heel hard zei dat denk ik toch van niet!! hup karretje laten staan en terug naar school gegaan. daar kreeg ik te horen dat je dat pas mag met verzorgende ig.. en ze zouden me er niet op laten zakken dus wel!!