PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Snap dat je het goed bedoelde Cin. :)

Ja ik ben er ook even helemaal emo van... Verdorie het was ze zo gegund. :(

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh nee, kom ik snel online om te kijken slecht nieuws van minnie...

meis sterkte en dikke knuffel.

Wel goed nieuws van debby! jeeeuuuh PJ is goed gekeurd!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    i know anja:):)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wat een stilte hier in een keer...:(:(

meiden ik ga me zo klaarmaken voor te gaan werken..
    kom vanavond snel bijlezen en reageren...

minnie meiss echt waar een hele dikke knuffel meiss!!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sjah...we zijn er stil van...

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik vind het zo klote voor minnie en haar hubbie.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik heb er eigenlijk ook geen woorden meer voor hoor!!
    hoop dat ze nu eens gaan onderzoeken want als het elke keer mis gaat bij de 5 weken:(:(

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Fijn dat de echo goed was bij Debby!! BEdankt voor t melden Nicky!

Anja ik heb ook echt die ambitie niet. Mijn droom was altijd huismama te worden en dat ben ik, dus ik ben gelukkig!

Ikheb een echo gehad met 5 weken en daar was wel al wat op te zien!
    Niet veel, maar wel dat er een zwangerschap zat.

Ik ben ook ooit begonnen met de Helpende opleiding maar wij hoefden echt niet alles te doen/kunnen/leren.
    We moesten in het eerste jaar zeggen welke richting we op wilde en dan mochten we in die richting stage lopen etc.

Jeeeetje ik lees nu t berichtje van Minnie.
    Krijg er helemaal kippenvel van... Dit is echt goed klote zeg!!!! :(

Ik vind het ook een beetje rot dat we nu net aankomend weekend de BBQ hebben. Dat is misschien idd extra moeilijk en zwaar nu?
    Maar als t verzet wordt weet ik niet zeker of we kunnen komen..
    Maarja hoor wel wat Minnie wil... Tis echt klote zo ik hoop dat ze er wat aan gaan doen bij de kliniek.. :(

He bah... ik ga voetbal kijken maar ben niet meer zo in de stemming! :(

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ja bij die opleiding die ik deed was dan echt helpende zorg/of welzijn..
    en ik wilde welzijn dus kdv enzo. buiten schoolse opvang of scw sociaal cultureel werk..
    een jaar nadat ik gestopt ben is dat ook zo geworden zoals jij het schrijft..

hier staat ook wk op maar kijken doen we niet hahahha!!!
    ik zit te wachten tot moeders ons komt halen,de scooter is nog niet klaar denk dat ze morgen bellen dat we woensdag kunnen ophalen..

ik weet het niet hoor voor de bbq.
    maar ik bekeek het even vanuit minnie`s kant..
    ik denk namelijk dat ze er niet veel behoefte aan heeft meer..
    en ik begrijp dat dan ook wel heel erg goed!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik ben er weg van:)

iedereen een fijne middag!!

tot strakssss

xxxcindy

en minnie ik denk aan je meiss:(

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Cindy werkze.

Ik krijg net bericht van minnie dat ze nu gaan onderzoeken waar het aan ligt dat het elke keer mis gaat. De bbq willen ze graag door laten gaan.
    Echt petje af voor die beslissing.

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik moet even zeuren bij jullie.

Hebben we eindelijk eens wat spaargeld opzij kunnen zetten, gebeurt er natuurlijk weer wat!

Onze kat begon ineens heel raar te doen (man belde net) en heeft duidelijk pijn in zijn bek.
    Onze andere kat moest toen (toen ze die symptomen had) al haar kiezen laten verwijderen en dat kostte ons 400 euro.
    Nu gaat al ons geld dat we voor ons weekje weg hadden bewaard (zakgeld) weg en het geld dat ik had voor een feestje i.v.m. mijn afstuderen.

Jullie zullen me wel een zeur vinden. En ik ben natuurlijk al lang blij dat we de DA kunnen betalen voor onze kat. Maar nu schieten leuke dingen er weer bij in :(

Ik baal er van!

En ook baal ik dat ik niet bij mijn lieve beessie ben nu :(

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anne: dat is inderdaad balen. het is wel altijd zo dat er iets kapot gaat terwijl je het geld voor iets anders gereserveerd had. succes met je kat, altijd zielig als een beestje zoveel pijn heeft.

Wat is het hier rustig trouwens. Cindy en anne werken. Minnie even wat anders aan haar hoofd. Is de rest voetbal aan het kijken???? Wel leuke wedstrijd. Nederland met 1-0 voor door een eigen doel van Denemarken :D Sommige spelers van Nederland moeten ze er wel snel afhalen zeg, hun spel is niet al te denderend. Maarja, wie ben ik om daar wat van te zeggen :)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Bijleesmodus***

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De echo was super en PJ doet het goed :D. Hij was weer lekker druk net als anders. En Ryan heeft een zalfje gekregen voor zijn ogen, moet nu binnen 4 dagen over zijn.

@Nicky, dank je wel voor het posten op het forum van de echo!!

@Cindy, jammer dat we elkaar net gemist hebben :(. We maakten zijn oogjes al schoon met gekookt water, maar bedankt voor de tip! Werkse meis!!

@Anne, jaaa voor jou ook de wachtweken, spannend! Wat vervelend dat je nu spierpijn hebt, maar dat gaat wel weer over voor je een jongetje bent ;).

@Miranda, vervelend dat je de bussen voor MvM nog niet hebt!

@Anja, lekker zo'n snurkende man naast je ;). Ik zou hem uit bed sturen, hahaha, nee hoor!

@Nicky, jeetje meis, je handen zijn echt superdik :(. Gelijk heb je dat je nu tot woensdag wacht en dan bij je eigen ha terecht kunt! Ik ga duimen dat ze iets gaan doen meis, want dit gaat natuurlijk niet :(.

@Ella, wt vervelend dat ze vermoeden dat je een lactose intolerantie hebt :(.

@Tum, beterschap!!!

@Duch, een beetje ziekjes :(, hoe gaat het nu? Oh lees het al, beetje verkouden! Nou ja, toch beterschap ;).

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heel veel sterkte Minnie :(

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Minnie en Minnie-man,

Hier zijn geen woorden voor meis! Drie keer een kindje verliezen met 5 weken is VERSCHRIKKELIJK! Bah, ik had jullie zo een mooie zwangerschap gegund. Ik hoop dat ze n.a.v. het onderzoek erachter komen waar het mis gaat meis en dat ze er iets aan kunnen doen, want de onzekerheid is ook vreselijk :(.

Heeeeel veeeel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel!

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin ja ik heb het in ehmm even denken, 2003 gedaan, als ik goed terugreken...
    Helpende Welzijn. Ik wilde SPW of kinderopvang doen.
    Maarja, ben er vanaf gekickt, stelletje losers. :) Had in 't ziekenhuis gelegen en daarna nog een tijd thuis ivm revalideren en mijn mentrix verzekerde me dat dat niet uitmaakte.
    Helaas hadden we 2 mentrix-en en de ander besloot van wel en doordat ik geen stage had kunnen zoeken (toen ik terug naar school kwam begonnen de stages 2 weken later) kon ik maar beter ermee stoppen.
    Wat was ik kwaad! Daarna nog een andere opleiding begonnen (paardenhouderij) maar daar na een jaartje ook mee gestopt en maar fulltime gaan werken.
    Ik ben niet zon studeerder. :p

Cindy ik zou het ook heel erg goed begrijpen asl Minnie even geen behoefte heeft aan de barbeque. Absoluut!

Lees nu dat ze de BBQ door willen laten gaan. Knap hoor.
    Lijkt me toch heel erg moeilijk met kinderen en dikke buiken.... (krijg al tranen in mn ogen als ik er aan denk :( )

Anne wat rot zeg! Ik snap heel goed dat je daar erg van baalt!!
    *knuf*

Deb ik ben zo blij voor je dat de echo goed was meis! :)

Ik heb voetbal gekeken, ahum!
    Eerste doelpunt heb ik gewoon totaal gemist! Ik zat om me heen te kijken en aan van alles en nog wat te denken!
    En ineens kijk ik naar de TV, staat er 1-0. Had het ook niet gehoort ofzo whaha.
    2e keer ben ik ff de was op gaan hangen, hoor ik allemaal toeters en geschreeuw enzo! Dus toen wist ik wel, 2-0!
    Mijn koppie zit een beetje vol (moet veel doen deze week en ben zo bang dat ik watvergeet!) dus vandaar dat ik niet rustig op de bank kon gaan zitten kijekn..
    Nahja, volgende keer beter he!! ;)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het ook knap hoor dat Minnie de bbq door wil laten gaan! Maar wij kunnen haar natuurlijk ook steunen en dan gaan we gewoon even allemaal huilen.

Oh ja, over opleidingen, ik heb MEAO secretarieel gedaan en afgerond :D.

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: jeetje zeg wat een gedoe op die school is het geweest zo te lezen :( kun je niet een briefje maken met daarop wat je nog allemaal moet doen? dan kun je afstrepen wat je gedaan hebt en erbij zetten als je nog iets te binnen schiet.

Deel Deze Pagina