ik hoop het ook ella maar heb gewoon ontiegelijk pijn aan mijn onderrug.. heb dat al eerder gehad toen ik ook een tijdje thuis was geweest en weer ging werken,hopelijk is het maar voor even ik heb vorige week namelijk super makkelijk werk gehad gewoonzittend maar nu was het staand rennen naar dat machine dozen inpakken op de pallet zetten dan weer dozen maken en dit en dat hahaha.. en ik heb gewoon weer te fanatiek gedaan denk ik
Cin met Yasemin gaat 't goed hoor. Ze heeft echt een snotneusje. Gelukkig werkt de neusspray heel goed. Wat vervelend dat je zon last hebt van je rug! Hopelijk voor een goed doel! Zit me net af te vragen, jij bent pas in juni 2009 geregistreerd, en ik dacht dat jij vanaf het begin in het topic zat, maar dat is dus niet?! Haha kan zulke dingen me zo slecht herinneren. Misschien idd te hard gewerkt meis! Let wel goed op jezelf he!! Yasemin was televisie aan t kijken (jimjam tv hahaha) Maar ze is er bij in slaap gevallen dus heb haarm aar in bed gelegd.
duch ja dat klopt we zijn in maart voor het eerst naar de kliniek gegaan en in april de eerste clomid kuur gekregen, ik wist nog niks van pco af dus was op google aan het zoeken en toen kwam ik bij jullie terecht ohh zo zielig voor zo`n kleintje maar oh zo lief als ze in slaap vallen bij de tv
jaaaa ik heb het gevonden duch!!! gewoon bij google pco deel 2 intoetsen krijg je ook heel het verhaal vanaf jou posi test hallo dames ik ben sinds vandaag nieuw hier... ik en mijn vriend zijn al 3 en half jaar bezig voor een baby,na al die jaren teleurstelling en 100den testen zijn we een stapje verder gegaan,eerst via het ziekenhuis bij ons in helmond,daar was een wachtijd van minimaal 3 maanden alleen al voor het onderzoek,via via hebben we een adresje gekregen van een privekliniek in elsendorp bcg geertgen,zonder enige wachttijd of wat dan ook binnen 2 weken kreeg ik te horen dat het aan mij lag ik had een hele hele lichte vorm van pco aan mijn rechte eierstok,na al die jaren testen gedaan te hebben dachtend dat ik elke maand zwanger was bleek ik een cyclus van 35 tot 36 dagen te hebben. kreeg meteen clomid mee naar huis,en dat zal voldoende zijn zei dokter ruis. en mocht daar op cd 3t/m7 aan beginnen nu zit ik op cd 13 en morgen krijg ik me eerste follikelmeeting,ik vind het zo spannend en ben zo zenuwachtig,verder heb ik bijna geen bijwerkingen gehad van de clomid ja een paar wisselvallige buitjes maar gelukkig meer niet... sorry dat ik zomaar kom buurten hier,maar ik was al een paar weken op zoek naar een leuk plaatsje waar ik me kon aanmelden... groetjes van cindy
he meiden, Heb niet echt de zin om bij te gaan lezen en op iedereen te reageren. Hoop dat jullie dat een beetje kunnen begrijpen. Hier pppffff zo ontzettend down! Ik voel me machteloos en verdrietig, boos en zeker ook teleurgesteld in mijn eigen lichaam..... donderdag de nacontrole. hoop dat we dan ook te horen krijgen hoe nu verder. dikke knuffels voor allemaal!
minnie ik zat eens te denken gister he meiss. was het niet wat te vroeg om wat te kunnen zien op de echo??? stel nou eens voor dat er donderdag of volgende week wel wat te zien is??? of is het geen mogelijkheid daaraan?? en nee meiss je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen is heel begrijpelijk mop dat je even niet bijleest en reageert.. dikke nuffel mop
@cindy: wat apart van dat vrouwtje op het werk! Ik geloof ook wel in mediums. Hier zelfs 2 beschermengeltjes en dat hebben we wel geweten dat we die hebben. Inderdaad hopen dat het een goed teken is als je de eierstokken voelt met hoesten. Hoop zo dat de fostimon wel zn werk doet. Ik lees dat je veel moet staan en lopen, denk dat de rugpijn daar vandaan komt, onwennig om zoveel te staan en te lopen. Doe het maar lekker rustig aan hoor. Wat grappig dat je je eerste berichtje nog terug hebt kunnen vinden J @anja: leuke dag heb je gister gehad zo te lezen. Pukkeltjes hoeft niet per se te betekenen dat je ongi wordt ondanks dat je dat wel altijd hebt. Gewoon nog even afwachten meis. @duchess: heerlijk nachtje gehad zo te lezen. Lekker hoor dat yasemin het ritme te pakken heeft. @debby: balen dat je een slechte nacht achter de rug hebt. En wéér een schimmelinfectie L Enjoy the club slecht slapen L hier beginnen de nachten weer minder te worden. @anne: goede plannen voor vandaag J succes ermee! En ben maar lekker een onzekere zeurkous hoor, is ook niet niks allemaal. Succes met de wachtweken. Wat fijn trouwens dat de kat zich nu wat beter voelt. Na vrijdag zal het denk ik inderdaad nog beter gaan. @Nadia: welkom hier meis. Balen dat je PCO hebt, en nog meer balen van de mk L hopen dat het snel weer raak is bij jullie. @ella: succes met je presentatie (of heb je die vandaag niet?) en werkze voor straks. @hier: Vanmorgen met buikpijn opgestaan, daarna is het gelukkig weggezakt maar het komt soms toch weer terug. Ondanks de buikpijn toch 3 kozijnen lichtjes opgeschuurd en geverfd. Dadelijk lekker douchen en even boodschappen doen, daar is gister niks meer van gekomen. Vanmiddag komt pap nog even om een deur in de verf te zetten. @voorstelrondje: Ik ben Nicky1983. 26 jaar, getrouwd en woonachtig in Brabant. Sinds februari 2008 kinderwens. Eerst zelf wat geprobeerd en daarna door de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar schoot het allemaal niet op en ben vervolgens doorgestuurd naar Geertgen, 4 augustus 2009 daar de eerste afspraak gehad. Hier kwamen we er al vrij snel achter dat ik PCO heb, ondanks dat ik wel gewoon iedere maand mijn menstruatie had dus ik had het helemaal niet verwacht. In oktober/november 2009 clomid 50 mg meegekregen en vervolgens in december een positieve test. Vandaag 32 weken zwanger en uitgerekend op 10 augustus. Iedereen een hele dikke knuffel!!! Speciaal voor Minnie een extra knuffel. Begrijpelijk dat je niet alles terug gaat lezen en reageren.
@cindy: tja meis hoe graag ik ook zou willen hopen dat er misschien op de volgende echo wat te zou zijn heb ik zoveel bloedverlies dat dat echt niet kan......helaas..... wel apart trouwens van die mevr...
@minnie oh ok meiss ja omdat je gister nog zei van dat bruinverlies dacht ik mischien dan toch??? maar nu zeg je echt bloedverliess. dikke knuffel meiss ja apart he van dat vrouwtje ik hou me er maar niet aan vast hoor wanttteee ja de rest is bekend.. @nicky meiss rustig aan doen he met je buikpijn gekske!!! hoe is het met je handen??? @anne ja haha zo kan je het ook bekijken meiss ik duim voor je meiss
@cindy: met mijn handen is het echt bagger. Morgenvroeg naar de huisarts, moet er om 8.40 zijn. hihi, ik zal rustig aan doen maar voel me zo "gehandicapt" omdat ik amper iets kan. Wil niet afhankelijk zijn van iedereen. Ik ga daarom dadelijk ook lekker eigenwijs alleen boodschapjes doen
niet te veel kopen dan he meiss des te minder je hoeft te tillen!!! oh ja ennuhh gefeliciteert meiss met je 32 weken zwangerschap dit gaat gewoon ubersnel zeg
meiden ik ga even wat opruimen hier en dan douchen en eten maken voor op het werk kom zo nog wel even bijlezen hoor!!! xxxx en minnie dikke knuffel meiss
dat klopt ja cindy, ik zit ook weleens te denken.... jeetje, zover al. Ik loop gewoon wat vaker van de auto naar binnen Maar ik ga even snel douchen.
Minimouse Heel veel sterkte meid. Jammer dat je niet bij ons mocht blijven (feb 2011 mama's). Hoop dat je het een plekje kunt geven en gun je heel snel een mooie plakbaby.
nicky ja dat klopt hoor! heb straks presentatie! he maar rustig aan hoor met de boodschappen! en idd dan loop je maar wat vaker naar de auto! hoef je ook niet zoveel te tillen! wat lastig zeg van je handen....! wel goed dat je er mee naar de dokter gaat hoor! hoop dat de arts morgen iets voor je kan betekenen! sterkte ermee! enne gefeliciteerd met je 32 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!