He Gidver!!! Wat een pokke kut nieuws zeg Minnie en Antares.. Hele dikke knuffel, en veel sterkte... Knuf
Had ik nog niet verteld, maar Arnoud vroeg mij gisteren wanneer een pasgeborene naar het zwembad mocht. Dus ik keek hem vreemd aan en vroeg hoezo hij dat wilde weten? Had hij het idee opgevat om het weekend van Kerst met z'n viertjes (Arnoud, Ryan, PJ en ik) naar Center Parcs te gaan, lieffffff!!! Dus ik ga even een leuk zwembad uitzoeken voor Ryan en dan kunnen we wachten op een goede aanbieding en dan boeken .
Ja, superlief, zo is hij!!! Onverwachts met iets liefs komen. Lekker even met het kersverse gezin eruit en PJ nemen we gewoon mee, de kinderwagenbak mee het zwembad in, dan kan hij daar gewoon lekker slapen .
Oh god............ ik moet nu echt huilen....... Miranda lieverd..... Waarom zoveel slecht nieuws in ons topic, bah.... Bah... miranda en minnie.... mijn gedachten zijn bij jullie.... Sorry ik reageer even niet op de rest.. ben er echt van geschrokken en t doet me heel erg veel.. Ik gun iedereen zo'n wondertje, echt waar...
zullen we maar heel snel richting deel 7 gaan? Deel 6 brengt inderdaad niet zoveel geluk ik ga even rusten op de bank (met de tv op voetbal) ik kom straks denk ik nog wel even online anders ben ik er morgen weer nadat ik bij de huisarts ben geweest.
Zullen we gewoon een deel 7 openen zonder dat deze afgelopen is? Vind ik wel een goed idee... 7 is ook een veel mooier cijfer dan 6!! (denk aan 666... )
@Debby; Irritant zeg een schimmelinfectie. Wel fijn dat je bloeddruk zo goed onder controle is! @Anne; Ik meen gelezen te hebben dat rekbaar slijm ook nog na je eitje kan komen, dat had ik namelijk ook en ik dacht ook, 'ja hoor ben ik weer een geval apart, dat mijn ei na 40 uur na de Pregnyl pas springt'. Maar dat schijnt dus wel normaal te zijn. @Nadia; Welkom hier! @Cindy; Dat klinkt als actie daarbinnen! Spannend. @Minnie; Dikke knuffel voor jou meis... Ik hoop dat er uit de onderzoeken iets komt waar jullie wat mee kunnen. Wel een heel mooi beeldje trouwens. Wel mooi dat jullie zo hoog op de lijst staan voor een ander huisje! @Miranda; Oh nee.... Jij ook al.... Dit is toch ongelofelijk zeg.. Heel veel sterkte lieve Miran. *knuffel* @Tummetje; Een hele doos laxeermiddelen.... Succes meis. @Nicky; Doe je rustig aan meis. Meiden sorry als ik iemand ben vergeten maar ben ff zo overdonderd van het nieuws hier. @Duchess; Gelukkig is dit topic bijna vol...
Ohja, ik zie nu dat het topic al bijna vol is... deel 7 moet beter nieuws gaan brengen... is 7 niet een geluksgetal?
Voor veel mensen is 7 een geluksgetal . Voor mij is dat 8 . Hey Anja, ben je nog online? We vertrekken zaterdag toch wat later, kan je lekker uitslapen .
Deb ja ik ben er nog. Hoe laat willen jullie gaan rijden zaterdag? (Vind ik niet erg want ik heb vrijdag een feestje van mijn schoonvader ook. ) Algemeen geluksgetal is 7 ja geloof ik. Bij mij niet, heb niet echt een geluksgetal, maar laten we duimen en hopen dat deel 7 iedereen geluk gaat brengen...
Ik neem denk ik afscheid in deel 7. Heb weinig tijd om alles bij te lezen e.d. en denk dat ik het maar bij het mei mama topic hou met schrijven.. Lees wel af en toe nog mee . Voor mij is het een afgesloten hoofdstuk, zwanger worden, zwanger zijn. Over een jaar of 2 3 willen we toch nog graag kijken of het lukt een brusje te krijgen voor Faith maar dat zien we tegen die tijd wel. Dikke Knuffel.
Jammer Tante... Maar ik snap het wel hoor. Al kan ik me totaal niet voorstellen dat ik dit topic ooit zal verlaten. Het is, op een paar losse topics op het forum na, het enige topic waar ik in post. Mijn 1500 zoveel berichten zitten bijna allemaal in de pco topics.
Anja, als je even op msn kan komen, kunnen we het daar verder bespreken? Hoeven we de rest er niet lastig mee te vallen . Jeetje Tante, wat jammer dat je ons gaat verlaten . En dus toch ooit nog wel een brusje voor Faith .