Toch wel Tante? Ik dacht dat jullie het bij 1 kindje zouden houden. Anja ik kan dit topic ook niet verlaten hoor. lief en leed gedeelt met jullie en moet er niet aan denken dat ik daar ineens mee stop! Hoelaat begon het nou zaterdag? 15.00 uur he?
Ja, we zaten alleen te dubben waarneer, nu meteen doorgaan omdat je toch extra vruchtbaar bent na een bevalling. Of over een aantal jaar. Dat laatste is het tot nu toe, we hebben na de bevalling dus een aantal keer onveilig gevreeen en kan op het moment niks uitsluiten. We vinden het gewoon te leuk en mooi om het niet nogmaals mee te maken (wat kan een mens van mening veranderen he ).. Anja: Ben ooit het topic samen met Zethu gestart .. Maar heb het momenteel echt te druk, school kleintje, huis. Kom vast nog wel eens langs piepen want ben wel RETE nieuwschierig hoe het met iedereen is.
Ik verlaat dit topic ook niet meer , vind het veel te gezellig met jullie allemaal! Volgens mij zou Minnie iedereen nog pb'en over zaterdag....
Jammer hoor Tante, maar zeker begrijpelijk. Leuk dat jullie toch voor een brusje gaan zeg! Hihi. Ben benieuwd of je je ooit weer komt melden als je er weer voor gaat. Wij wachten ook een paar jaar. Ik wil eerst optimaal van Yasemin genieten.
Deb dan zal er vast nog wel een PB komen. Ik heb vandaag gewinkelt voor vaderdag en voor de buurvrouw. Heb vingerverf en papier gehaalt en ga Yasemins handjes en voetjes afdrukken voor papa! Volgens mij gaat ie dat hartstikke leuk vinden. En een parfum voor hem gekocht die veeeelste duur was. Ik ben echt veelsteveel geld aan het uitgeven de laatste tijd, dit is al zon dure maand. Maarja kan er niks aan doen al die verjaardagen, moederdag, vaderdag, kindjes geboren... en dan ook nog jaarafrekeningen waar ik bij moet betalen...argh. En niet te vergeten de vakantie die ikv andaag geboekt heb en die zo snel mogelijk voor een deel betaald moet worden. Hoop maar dat ik snel mijn vakantiegeld heb, dat zou wel even makkelijk zijn nu.
Tuurlijk .. We hebben gister met spoed faithje naar de HAP moeten brengen had zo uit het niets ineens koorts huilerig slap sloom. Ze wouden dr zien, nu is het niks meer dan een beginnende keelontsteking en een virus maar god ben 10 jaar ouder geworden..
@Tante; Leuk dat jullie een brusje voor Faith willen. Ja ik ben hier ooit gekomen met PCO deel 2 die was idd gestart door Zethu. En das al een flinke tijd terug zeg...
@Duchess; Ja das dan een hele smak geld bij elkaar ineens he... Wel leuk zeg met vingerverf Yasemin haar voetjes afdrukken!
Oh god, een mail dat mijn elektriciteit-jaarafrekening er is... kan m via internet bekijken maar durf niet.. HELP...
Heb hem geopent maar geminimaliseerd, ik ben helemaal zenuwachtig... oooh... durf echt niet maar moet wel he...
PFIEW... valt mee... 80 euro bij betalen. Mijn nieuwe maandbedrag wordt 26 euro, haha echt geen drol...
Dat valt mee Duchess! Ik ben weg, boodschappen doen en straks weer te werk. En ik hoef maar 1 dag deze week! Ik kijk zo uit naar een heel vrij weekend, ennnn de bbq! Dag lieverds!
hahah valt weer mee wij betalen voor ons vrijstaande krotje ook maar een lichte 30 euro En krijgen elk jaar terug.. Water was even wat anders :O 1700 bij betalen , maar hebben lekkage gehad is gemaakt gemeld bla bla bla. Is nu ene heel hijbel om want die kut van ht callcenter heeft niks genoteerd. Dus moesten we dokken, nou mooi NIET dus he... Nu alles geregeld met verzekering enzo. EN nu hoeven we maar 170 bij te betalen maar ja door die lekkage krijg je een nieuw maand tarief ahum 400 euro.. Terwijl het anders 42 per drie maanden was en dat is ruim voldoende (gebasseerd op een 6 persoonshuidhouden elke dag de sproeiers aan enz enz) .. Dus dat is nu ook weer naar beneden geschroeft ELLENDE>. Duchess : Weer naar Turkije dit jaar??
Jeeetje tante dat is een hoop! Wat betaal je weinig water trouwens zeg en ook weinig stroom trouwens voor zo'n groot huis. Wij betalen nu dan 26 elektriciteit, 40 gas, en 63 per 3 mnd water. Yep we gaan inderdaad naar Turkije. Uiteraard. Moeten ons meisje showen aan mijn schoonfamilie en onze vrienden daar. Tante volgens mij kan dat best lang duren. Ik ben vorige week ongesteld geworden en nu is het net weer klaar. End at met volledig BV. Had het nog niet verwacht.
Nee indd. Daar reken je ook niet op dan. Ik ben nu 4 weken bv af waarvan nog 2 gekolft en nu 2 weken zonder(ongeveer). Ach we zien het ook wel. Anders kijkt de gyn volgende week maar voor de zeker heid. Heb zulke erge ongi krampen steeds, maar er komt niks (en dat al een week lang). In het begin betaalden we 15 per 3 maand gegarandeerd dat je daar problemen mee krijgt. Dus op gehoogd. hoger wouden ze het ook niet doen. Zo dom. Heb liever dat ik terug krijg dan moet betalen natuurlij!! Ah het is ook wel in te vullen he Turkije haha.. Mooi dat het zo kan vakantie en familie bezoeken in 1x. Wij gaan volgend jaar denk ik op vakantie. Moet alleen nog zien waarheen wnat ben echt NL gehecht (erg he )
Een vriendin van me heeft hetzelfde na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Die heeft ook telkens krampen maar wordt maar niet ongesteld. Maargoed je zit nu 5 weken na de bevalling? 5,5? 15 per 3 maand jeetje dat is wel erg weinig. Haha. Ik had ook op moeten hogen maar heb dit nooit gedaan (met elektriciteit en gas) erg stom. Nu moet ik gas dus 230 terug betalen en stroom 80. Opzich valt het me nog mee maar ik krijg idd ook liever terug. Ja niet naar Turkije gaan kunnen we echt niet maken. Daar zit ook een hele nieuwschierige opa en oma. Volgende zomer gaan we wel naar een ander land. Maar nu zijn we ook al vorig jaar mei voor het laatst naar mijn schoonfamilie geweest, mijn man mist ze echt heel erg. Daarbij komt zijn tweelingbroer tegelijk met ons, die hebben we al 3 jaar niet gezien. Best een 'spannende' vakantie dus! Hoe komt het zo dat je zo gehecht bent aan NL.
Geen di. waarom ik zo aan NL gehecht ben haha. Oh dat is wel leuk familie reunie. Faith is nu 6 weken en 1 dag..