PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja ik reken 1 maand weer als 4 weken, maar dat klopt natuurlijk niet. :)

Wie weet wordt je binnenkort wel ongesteld. Iig verstandig om ff te vragen aan de gyn.

Er mag hier wel wat meer gekletst worden als we zo snel mogelijk deel 6 willen sluiten dames!!! ;)

Hee MP, hoe is het met jou en je meisje?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn ook dol op Nederland, er is genoeg te zien in Nederland hoor :D. Wij gaan eigenlijk altijd naar Limburg, leuke camping, heerlijke omgeving. Daarvoor hoeven we niet ver weg ;).

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Tante; Begrijpelijk, maar jammer joh. En leuk dat jullie toch een brusje willen (had het stiekem al gelezen in het mei-mamatopic :p).

@kindjes; Ik zei altijd dat ik er 2 wilde, maar momenteel wil ik geen 2de. Alles heeft nu een beetje veel impact op me gemaakt, en misschien denk ik er straks anders over.. maar als mn man zegt dat we het bij Faye houden vind ik dat prima. (helaas, hij zegt dat niet.. hij wil per sé een tweede.. mja.. die maak je nog altijd samen he)
    Beetje moeilijk punt ook qua anticonceptie straks. Ik wil een lange termijn oplossing, en mn man wil als Faye een jaar is al beginnen voor de tweede. Tja.. kom daar maar eens uit :( Ben allang blij dat we één kindje gekregen hebben dat gezond geboren is.. voor de rest wil ik nog nergens aan denken joh :O

@duchess; ohh wat een leuk idee voor je man! Ja.. voor hem ook zn eerste papa dag :D

@topic; Volgens mij zat ik zelfs al in deel 1.. weet het niet zeker, maar zit er al erg lang :p

@Rekeningen; krijgen jullie ze allemaal apart? (gas, water, elektra) Hier krijg ik ze allemaal door één bedrijf, lekker makkelijk hoor :)
    Ze zijn vorige week langs geweest om de standen om te nemen, dus denk over een maand of 2 de afrekening..

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    GROOT NIEUWS!!!

Ryan ging op bed, dus uitkleden, luier af en hij stond naakt op de commode en zei dat hij moest plassen :D. Hij moest ook douchen, dus snel even op de grote wc, Arnoud hield hem vast, want de wc-verkleiner lag beneden. En ja hoor, hij ging plassen!!!!! Wij helemaal trots natuurlijk :D.

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb ja Nederland kan ook leuk zijn. Ik voel me alleen niet op vakantie in Nederland.
    Misschien ook wel omdat ik gewend ben elk jaar naar het buitenland te gaan.

Tum moeilijk dat jij niet zonodig een 2e wil en je man wel.
    Misschien verandert je gevoel nog en anders hoop ik datjullie eruit komen.
    Ik heb ook de eerste weken gezegd absoluut geen 2e meer te willen maar na een week of 5-6 begon het weer te kriebelen en nu weet ik zeker dat ik er nog wel 2 of 3 wil.. hahaha.

Wbt eindafrekeningen. Idd bij verschillende bedrijven.
    Water is hier sowieso los en gas en stroom wel bij hetzelfde bedrijf maar de rekeningen komen apart.
    Ik moet zelf de standen doorgeven.

Deb waauw wat goed dat Ryan op de WC geplast heeft!!! Super zeg van hem!

Vraagje, vind Ryan het leuk om in een zandbak te spelen/hebben jullie een zandbak?
    Zag vandaag iets leuks en wilde dat voor m mee nemen, maar vind het zonde als hij dat niet leuk vind ofzo!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan vindt de zandbak superleuk! Wij hebben inderdaad een zandbak thuis, zo'n schelp, ideaal (tip voor de anderen :)). Neemt iedereen nu voor iedereen een cadeautje mee??

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik ben helemaal trots op mijn mannetje! Hij had al een keer eerder bij min schoonmoeder op het potje geplast en nu zei hij het dus zelf :D :D!!!!!

8. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ehmm ik neem niet voor iedereen een kadotje mee. Heb er over zitten denken maar dat wordt een beetje veel he?
    Maar voor Ryan wel, vind ik wel zo leuk!

Echt knap van Ryan hoor!!! :)

Zo net gevoed en nu naar bed.
    Slaap lekker allemaal.

9. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Miranda , neeee dat ga je niet menen.... :(
    wat ontzettend erg meis!
    heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.....

doe rustig aan....
    denk aan je hoor!
    liefs!

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    tante wat jammer dat je niet meer mee gaat schrijven!
    maar heel begrijpelijk hoor!!!!!!
    xx

11. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Het is hier rustig geweest gisteravond :$
    Zo komen we nooit door deel 6 heen!

Wat gaan jullie vandaag doen?
    Ik ga even wat dingetjes in huis doen, sims spelen :p en natuurlijk met de honden uit en vanavond naar de hondenschool met grote hond! En een sollicitatie de deur uit proberen te krijgen, maar dat mag van mezelf ook vrijdag nog! :D

Net lekker ontbijtje gegeten. Had enorme honger! Gister ook de hele dag honger:( En nu beetje wee gevoel:( Maar buik rommelt ook, dus misschien gister iets niet goed gevallen...

Over kindjes: ik riep altijd dat ik er 4 wilde. Wij hebben zelfs ons huis erop gekocht, met 5 slaapkamers :) Nu ben ik heel blij als ik er 1 krijg en ik wil dan ook zeker wel voor een 2e gaan. Maar een 3e of zelfs 4e, daar denk ik nu niet over na. Ooit. Misschien. Manlief denkt er precies hetzelfde over. Dat is fijn.

x Anne

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

@Anne, jij hebt een leuke dag voor de boeg zo te lezen, lekker rommelen in huis en lekker wandelen met de honden :). Wanneer mag jij testen?

@Hier, vannacht weer heeeeel slecht geslapen (zal jullie de details besparen ;)). Ik ga straks even naar de pedicure, even de voetjes lekker laten behandelen en mijn onderbenen laten harsen, auwwwwwww.

13. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Oh, doe maar luxe Debby ;):) Klote dat je wéér zo verrot hebt geslapen :(

NOD is 26/27/28 juni. Ik mag officieel de 30e testen.
    Ik lees dat er zoveel vrouwen voor hun NOD testen, terwijl ze Pregnyl hebben gehad :( Ik vind dat een beetje raar. De kans op een vals posi test is dan toch hartstikke groot?
    Ik denk dat ik het toch op de 30e houd. Sprak zij stoer.:D8)

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    *loopt met haar ziel onder de arm*

15. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ooooh, wat een verdriet meis :(
    Wat een abrupte einde van jullie babygeluk. Ik begrijp heel goed dat je je ontredderd voelt :(
    Ik wou dat ik wat voor je kon doen, maar weet dat meer dan meeleven niet kan.
    *knuf*

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    annedore ik ben nu ook sims aan het spelen......leuk he haha. even goed voor de afleiding......

@miran: heeeeeeele super dikke digi knuffel meid!

@debs: pedicure.......laat je maar lekker verwennen!

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden.

Annedore, hihi grappig dat je je huis er al op gekocht hebt.
    Ja met de MMM kun je nog wel anders over de kinderwens gaan denken.. Helemaal op t moment je nog met behandelingen bezig bent.
    En zeker niet testen voor je NOD. Heb je niets aan en kan idd alleen maar vervelende dingen met zich mee brengen.

Deb, rot dat je zo vervelend geslapen hebt meis!
    Lekker zeg naar de pedicure!

Miranda, hele dikke knuffel meis... :(

Hier echt een rotnacht gehad pffff. :(
    Yasemin ligt in de puckababy en dan onder een dekentje en lakentje. Maar ze schopte dus telkens t dekentje en lakentje weg en kreeg t dan koud en werd wakker.
    Ik heb dus elke keer dat dekentje weer terug over haar heen gelegd maar nog geen half uur later was het weer hetzelfde.
    Omdat ze wel half sliep wilde ik haar niet eruit halen en warmer aankleden, dus ik ben stug het dekentje terug blijven leggen.
    EN nu ben ik dus dood en doodmoe... *zucht*
    Even kijken hoe we dat vanavond gaan doen. Ik heb nu een ander lakentje gebruikt en ik hoop eigenlijk dat het hierdoor komt. Met de andere lakens gebeurde dit niet namelijk...
    Maar zal haar ook zeker wat warmer aankleden voor de zekerheid.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @tante: jammer dat je ons gaat verlaten L jeetje, dat is even schrikken als je kleine meis ineens zo ziekjes is. Gelukkig valt het achteraf redelijk mee. Beterschap ermee. Dat is ook lekker dan dat die doos van het callcentre niks heeft genoteerd :S gelukkig hoeven jullie nog maar 170 te betalen. Alleen dat maandbedrag van 400!!! Dat kun je toch zelf naar beneden zetten?

@duchess: 80 euro valt nog mee. Wij kregen bijna 500 terug van de elektriciteit… we betalen dan ook behoorlijk wat voor stroom en gas…. En we zitten met hoog en laag tarief J hopen dat het aan het lakentje lag dat yasemin zo aan het trappelen was waardoor ze de lakentjes van zich afschopte. Lekker rustig aan doen vandaag.

@deb: ow wat goed van Ryan!!! :D lekker genieten van de pedicure J balen van de slechte nacht L

@anne: hier vandaag weinig op het programma, straks pap even ophalen. Mam komt namelijk vanmorgen al en pap moet werken tot 2 uur en ze hebben maar 1 auto. Heel verstandig om te testen na je NOD als je pregnyl hebt moeten zetten. Hier wel eerder getest maar had geen pregnyl.

@miranda: knuffel meis. Meer kan ik nu niet doen.

@hier: vanmorgen naar de huisarts geweest ivm handen. Zelfs mijn eigen huisarts kan er eigenlijk niks aan doen… L de medicijnen die er zijn mag je niet hebben in de laatste 3 maanden want dat kan schadelijk zijn voor je kindje. Homeopathisch is er ook niks L hij heeft me nu een zakje brandnetelthee meegegeven, ik hoop dat die een beetje smaakt want dat is het enige dat zou kunnen helpen.

Iedereen een knuffel!

19. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Nicky: shit zeg, van je handen. Ik hoop dat die thee iets zal werken!

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    dat hoop ik ook anne. al zie ik wel tegen die thee op. nog nooit gehad, maar klinkt ook niet echt lekker...

Share This Page