PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    is er hier iemand die goed is in verhuizen, verven, behangen, alle andere dingen die met verhuizen te maken hebben????????? whaha nee hoor doen wel lekker allemaal zelf! whahahahaha ben even een beetje blij want hebben goed nieuws! we staan op de eerste positie voor het huisje! enne tum het waren dus net zo een simpele mensen als jullie!!!! ik verwacht vandaag dus wel iets van telefoon van de woonmaatschappij.....hopelijk kunnen we morgen gaan kijken. hubbie is dan toch al vrij ivm nacontrole. en als het ons bevalt hebben we een huisje!!!!!! (met een wc boven....pppffff heeeeeeerlijk!)

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @nicky: op mijn werk drinken ze ook die thee en heb m 1x geproeft maar die is viiiiesssss

3. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Volproppen met zoetjes/suiker :(:D

4. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Wat fijn! Toch ook nog goed nieuws! :)

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    ow minnie wat een goed nieuws! Eindelijk begint het positieve naar jullie kant te gaan! Echt helemaal top meis!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    mmzz.... dat weet ik ook niet :( ben niet zo van de suiker of zoetjes in de thee...

7. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Misschien nu ineens wel ;):)

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    ik ben er even vantussen.... mam is er.

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    en toen was er weer een oase van rust in het pco topic... zo komen we natuurlijk nooit in deel 7 terecht.

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky, ik vreesde al dat je er weinig aan kon doen.
    Ik heb het ook aan de gyn gevraagt en die had er ook niets voor.
    Bleekselderij eten, zei ze!
    Hopelijk werkt de brandnetelthee al een stuk!
    Klinkt idd niet echt lekker haha...

Minnie, jeeeeeej wat een goed nieuws meid!
    Ik ben echt blij voor jullie! :)

Idd rustig zeg.
    Ik ben lekker bezig met t huishouden, maar ff rust. ;) Yasemin ligt net weer op bed.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    ik heb nu 1 slokje van die thee gehad maar niet echt mijn favoriet. gelukkig kan ik een liter van die thee over de hele dag verdelen :)

Ik ga even plat op de bank, ben ineens zoooooo moe :( Ik kom zsm weer online :)

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Balen dat hij niet lekker is! Was toch prettiger als ie dat wel was he?
    Lig ze!!

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nog 12 paginas en we mogen dit stomme deel vaarwel zeggen... Op naar beter geluk.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ben nu de woonmaatschappij aan de lijn. in ieder geval hebben ze gister de brief op de bus gedaan en hebben we die vandaag al binnen. we moeten zelf met de oud bewoners contact opnemen voor een bezichtiging.......dus ben benieuwd. de woningen zijn voor een jaar geleden helemaal gerenoveerd. nieuwe keuken, nieuwe wc, nieuwe badkamer, nieuw dak, nieuwe kozijnen en noem maar op. en verder moeten we dus even de brief afwachten......ben echt erg benieuwd!

15. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    nicky wat balen dat de huisarts niets kan doen!!! :(
    mmmm die thee dat klinkt niet echt lekker idd.....
    hoop dat het dan wel werkt hoor! sterkte en lekker even liggen!

Duchess wat vervelend meid dat je zo slecht hebt geslapen en Yasemin ook! :(
    kun je vanmiddag wel even lekker liggen!?

Debby veel plezier bij de pedicure!!!! lijkt me ook zooooo lekker he!
    rot dat je weer zo slecht hebt geslapen meid!

miranda, hele dikke knuffel voor jouw meis.... vind het zo verschrikkelijk!
    wou dat ik ook meer kon doen.... :(

Minnie joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een goed nieuws!!! wat leuk he! hoop dat jullie morgen in dat huisje kunnen kijken!!!

Anne wat goed dat je zo lang gaat wachten..... maar tot de 30ste?? ik test de 24!! en jij had toch eerder je eisprong??

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja daar ben ik het toch zo heeeeeel erg mee eens he duch!

17. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Spannend minnie!!!!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja kei spannend!!!!!!!! whaha zou het dan toch eindelijk dat we kunnen gaan verhuizen. zou zo mooi zijn!

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

@deb yeeeeeejjjjj ryann op de wc geplast goed zo jongen!!!:):)
    hoe gaat ie nou verder meiss met jou??

@duch hopelijk komt het door dat dekentje meiss.. mischien had ze het wel te warm,want snachts is het niet meer zo koud toch??
    hoe is het nu met jou meiss??

@minnie jeeyyy goed nieuws hopelijk bellen ze vandaag,anders zelf even bellen meiss uhmm ik zie dat we op nummer 1 staan:)
    en ja ik ben heel goed in verven enzo:);)

@miran dikke knuffel meiss.. ik vind het echt zo rot,:(

@tante ohh waarom ga je nou weg hier???

@anne je kan wel testen voor nod. bijvoorbeeld 12 dagen na pregnyl dan is ie er al uit,maar als ie dan posi is kan ie de volgende dag weer nega zijn,en zo doe je jezelf meer pijn want dan weet je dus elke keer ja ik was zwanger maar ik word gewoon ongi..
    de gyn zei weet je hoeveel vrouwen er elke maandzwanger zijn die het niet weten,die gewoon denken dat ze dan ongesteld zijn geworden.. die zijn er niet zo mee bezig als ons wij krijgen een dag om te testen en die niet in de mmm zitten wachten gewoon op de ongi!!!
    ik zou ook lekker wachten meiss:):)

@nicky balen meiss van je handen, en ieuww brandnetelthee haha die naam alleen al he`..
    hopelijk helpt het wel ook al is het vies..

@hier zoo we hebben tot vanacht 3 uur doorgewerkt:)
    ze kwamen ons vragen of we er problemen mee hadden?
    ik zei meteen eigenlijk wel maar we doen het gewoon..
    (was de grote baas zelf).
    vandaag moeten we van 3 tot 23.00uur werken morgen gewoon van 3 tot 22.00uur. vrijdag vrij maaaaarrrr zaterdag moeten we ook werken van 3 ot 22.00uur.
    dus slechte nieuws is de bbq en het goede nieuws is dat we als we zo doorgaan hopelijk binnen 3 maanden een half jaar contractje hebben.
    meiden de keus was voor mij eigenlijk heel gemakkelijk want als ik zaterdag niet zou gaan was het mischien einde opdracht en zochten ze iemand anders die niet steeds 1 of 2 a3 dagen in de maand vrij moest hebben.
    dus omdat we vrijdag vrij zijn moeten we gewoon een dagje in het weekend komen werken:(
    ik vind het super erg en ook heel vervelend maar we hebben dit baantje gewoon heel hard nodig.de bewind begon al te dreigen met ons eruit te gooien en dan moeten we het zelf regelen en dan staan we binnen de korste keren op straat:(
    dus we moeten wel zo doorwerken..
    hopelijk begrijpen jullie het,want ik wist echt niet hoe ik het hier moest brengen hoor!!
    sorry!!

xxxcin

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    cindu wow wat werken jullie hard...!!!
    maar zo goed meid!

ik snap je keuze hoor.... werk gaat natuurlijk voor de bbq! en al helemaal als het bewind dan al zo moeilijk doet en je miss een vast contract kunt krijgen!!!

Share This Page