wel jammer dan dat je dan wel vrijdag vrij bent he! miss dat je nog kunt ruilen met collega?? na ja , dat weet je zelf natuurlijk ook het beste! het is ook zo hoor , als je net bij een baas werkt ,dan moet je nog niet teveel gaan eisen en vragen! mn man werkt ook net 3 weken bij zn nieuwe werkgever en werkt soms zoooo lang door! maar ja , hij wil wel dat vaste contract!
ja precies,maar ik heb er wel de balen in hoor zit me er nu al vanaf ik weer ja heb gezegd op te verheugen,en dan krijg je dit weer!! maar ik moet wel echt anders heb ik dadelijk weer niks en dan?? we willen wel volgend jaar october helemaal schuldvrij zijn he`.. we moeten ook nog naar angola naar de familie enzo en dat kan nu we bij bewind zitten juist helemaal niet. wemogen niet op vakantie,ja als we het cadeau krijgen.. ik stond gister met tranen in mijn ogen tegen de baas te vertellen ja maar dan heb ik een afspraak die kan ik niet afzeggen hij zei ja sorry dan zoeken we wel iemand anders die het wel kan en die wat langer WIL werken.. dus ik zei meteen maar ik wil ook hier langer blijven maar deze afspraak staat al vanaf januarie vast.. jammer zei hij dus ik zei ja dan vul me maar in want ik wil hier niet stoppen hoor.. hij kwam 20 minuten later terug en riep dinis en mij bij elkaar. en zei ik heb goed nieuws als jullie dit zo`n 3 tot 4 weken kunnen doen (werken als we jullie nodig hebben) dan hebben jullie zo een 6 maanden contract want de teamleiders zijn vol te spreken over jullie 2 en jullie passen precies in de groep.. ja sorry maar dan is het echt niet een moeilijke keuze toch
ja vrijdag moeten we naar geertgen toe.. ik heb vorige week gevraagd is het mogelijk als ik dezelfde tijden als dinis kan werken,want als hij om 3 moet beginnen en ik om half6 dan is dat dubbel rijden he.. en ik zei ook vrijdag hebben we wel een afspraak staan om 10 voor 3 maar we komen dan in de ochtend werken van 6 tot 12 of zo.. toen zei ze nee jullie zijn vrijdag gewoon vrij want je weet niet wat voor nieuws je krijgt in die kliniek.. wat dat betreft houden ze wel heel erg rekening met me hoor!! ik heb nu sinds ik de fostimon spuit elk uur eenopvlieger daar aan die machine dus als ze dat zien zeggen ze huppa naar de kantine even afkoelen hahahha!! dus ik zit om de 2 uur ongeveer 5 minutenaf te koelen in de kantine!!! pfff ik heb echt zo`n bijwerkingen van de fostimon hahahaha
cin nee dat is dan zekers geen moeilijk keuze hoor! enne tis vervelend idd.... maar werken gaat op dit moment al helemaal, ff voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dapper van je dat je het toch nog ff hebt aangegeven bij je baas.... jammer dat hij dan zo kortaf reageerde..... maar echt leuk he dat jullie 2tjes zo goed in het team passen en dat jullie GROTE kans hebben op een contract!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hartstikke goed meid!
oo wat lief he van je baas!!! toch een lieve baas zeg! mmmm zo erg joh die fostimon??? wel lekker dat je dan ff kunt afkoelen in de kantine zeg! hoop echt dat je vrijdag een goede FM hebt!!!
thxx ella precies we hebben het ook gewoon heel erg hard nodig en dan kunnen jullie mischien wel denken waarom beginnen jullie in godsnaam aan kinderen nou dat is heel gemakkelijk te beantwoorden toen hadden we deze shit nog niet,en kleintjes komen toch wel groot daar heb je geen fortuin voor nodig ik weet zeker dat onze kinderen het beter danons gaan hebben.. en dan daarbij wij hebben het zo slecht og niet hoor!! want als er geen inkomsten zijn de bewind geeft ons toch gwoon ons wekelijkse geld +we krijgen dadelijk zo`n 2000 euro voor spullen voor de beeb te kopen (terwijl we bijna alles al hebben) dus dat zit echt allemaal wel goed
ja ik heb er echt last van haha de hormonen gieren door mijn lichaam heen!! net als nu de scooter is kapot nog steeds hebben zeniet opgebeld dat hij klaar is.. dus nu moet ik te voet naar de winkel om wat boodschapjes te doen.. haha ik ben nu al tijd aan het rekken zodat ik niet hoef te gaan dadelijk krijg ik weer zo`n opvlieger sta ik daar in de rij
ik ga even mezelf klaarmaken hoor!!! dinis is hier aan het poetsen hahaha en ik zit hier op me luie kont
meis daar hoef je echt GEEN uitleg over te geven hoor! en je hoeft je al helemaal niet te gaan verdedigen.... want ik weet ook zekers dat jullie TOPPIE ouders zullen zijn!!!!!!!
@Nicky, en is de thee lekker? @Minnie, whaaaaa dat is goed nieuws zeg!!!! Hopelijk kunnen jullie inderdaad morgen direct kijken . @Duch, vervelend dat Yasemin iedere keer de lakens eraf kon schoppen . Hopelijk ligt het inderdaad aan het lakentje...ligt ze in een trappelzak? Dat wil ook nog wel eens helpen.
De voetjes zijn superzacht en de beentjes doen auuwwwww. Ik krijg altijd hele erge rode bultjes op mijn benen door het harsen en dat doet ook erg pijn, maar ja...ik heb geen andere optie . Als ik het scheer, dan kan ik het 's avonds al voelen, heb ik stoppels . Als iemand DE gouden tip heeft, houd ik me aanbevolen .
nee dat werkt prima voor mij! doet ook geen pijn! ja gaat goed hoor!!! heb het heerlijk druk!!! maar ben vandaag lekker een dagje vrij!
@cindy: jammer dat je niet kunt komen......is de broer van dinis al gearriveerd? die kwam toch ook dit weekend?
minnie nee die komen nu aanstaande maandag dat hebben we dus verplaatst omdat ik er niet zou zijn en omdat zei in belgie ook naar de fertiliteits arts moet voor het eerst maar dat wisten we vorige week al dat die maandag komen.. nou meiden ik ben even naar de winkel
Heeey meiden! @Debby; hihi, wat goed van Ryan! En een lekkere verwendag! Succes met het harsen @Miran; *dikke knuff* @duchess; ohh wat een rotnacht, daar wordt je wel gesloopt van ja.. Slaapt yasemin al in dr eigen kamertje? @Nicky; he balen dat er niets voor te krijgen is hoop dat de thee dan werkt! @Minnie; jaaaaaaa...lang leve de simpele mensen, hahaha Super leuk nieuws joh! Hoop dat het wat is voor jullie! @Cindy; Natuurljk gaat je werk voor. Logische keuze hoor.. op straat staan na een BBQ heb je ook niks aan.En je hoeft verder geen uitleg te geven over je situatie hoor.. de een heeft het ruimer dan de ander, maar daar groeien kindjes niet op hoor Zit trouwens toch ergens mee, mn man kan heel slecht tegen het huilen van Faye. Nu lag ik vannacht te 'slapen', en had hij haar uit dr bedje gehaald om dr te troosten.. dat duurde een half uur, en daarna werd hij geirriteerd (merk het aan zijn manier van vasthouden en praten) dus heb ik haar overgepakt. Vind het zo jammer dat zijn zelfbeheersing zo slecht is, zo'n kleintje huilt ergens om en daar moet je niet boos om worden Dit zeg ik al vanaf de eerste nacht tegen hem, maar hij veranderd niet. wat moet ik hier nou mee doen? Ik heb al gezegd dat als hij irritatie op voelt komen, o.i.d. dat ik dan wil dat hij haar neerlegt of aan mij geeft. Maar dat doet ie dan niet, want hij wil mij dan een keer laten slapen En als het zo doorgaat, dat ik helemaal niet meer wil dat ie haar troost He bah, voel me er zo rot onder Mn man is een schat hoor, voor mij en Faye. En is helemaal niet zo snel boos of wat dan ook, en ik weet zeker dat ie haar niets aan zal doen.. Niet dat jullie gelijk een verkeerde indruk krijgen ofzo