@Tum, misschien weet hij niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan? Of vindt hij het "eng" dat ze blijft huilen? Heb je er wel eens met hem over gepraat?
Ik weet het niet, hij komt wel wanhopig over. Dat wanneer het troosten niet lukt hij het snel beu is. En dan vind ik het sneu, want dan neem ik haar over en is ze gelijk stil, dus dan heeft ie er nog meer de pest over in heb ik het idee. Zal het onderwerp vanavond nog eens aansnijden, mja.. tis niet zo'n prater.. dus of ie gaat zeggen wat er is
Ik zou het zeker eens aansnijden, maar dan wel op zo'n manier dat hij zich niet direct aangevallen voelt . Anders komt er waarschijnlijk helemaal niets uit....en misschien hem proberen meer te laten doen met Faye? Dat hij daar vertrouwen uit kan putten? Wij vrouwen hebben vaak de neiging veel dingen direct over te nemen.
Ja, dat is ook wel zo. Ik probeer hem zoveel mogelijk zelf te laten doen.. maar dan hoor ik heel snel 'tuuuuum.. het lukt niet hoor, doe jij maar'. Of als ze in bad moet, dan zeg ik; wil jij het doen? Zegt ie; neuh, vind ze toch niet leuk bij mij. Dus ja, denk dat ie een beetje geschrokken is dat ze steeds huilt bij hem, en dat wil ie dan niet, dus onderneemt ie niks meer met dr ook. Heb van de week gezegd, en dat kwam er botter uit dan ik bedoelde, dat ik een beetje teleurgesteld was in zijn aandeel als papa. Dat ie alleen de leuke dingen wilde doen en het voor de rest heel snel opgaf.. de rest van de avond heeft ie ALLES gedaan, voeden, verschonen, badderen, op bed leggen en mocht ik niks doen. Toen ging het gewoon goed.. maar moet ik dan steeds zeggen dat ie het zélf moet doen? Ik haal daar mn lol ook niet uit, zou het leuk vinden als ik een dag weg ben en Faye is gebadderd/aangekleed en hij heeft dat helemaal zelf gedaan
Ik begrijp het wel Tum, het is voor veel mannen ook moeilijk en eng. En dan is het makkelijk om jou erbij te roepen. Kan je misschien een keer een avondje of een middagje weg gaan, zodat hij alleen is met Faye? Misschien dat het dan beter gaat?
@Debby; Jeej wat goed van Ryan! En lekker hoor even naar de pedicure. Beentjes harsen doe ik altijd zelf. (Maar auwwwww, ja!!) Balen dat je weer zo'n rotnacht hebt gehad. @Anne; Ik heb mijn vorige cyclus vanaf 4 dagen na mijn ei iedere dag getest. Nu ik er zo over nadenk is dat volslagen belachelijk en dat doe ik deze keer dus echt niet. Probeer me nu absoluut in te houden to de 22, maar de kans dat ik er de 20e of 21e al een test tegenaan gooi is groot. Pregnyl is dan namelijk wel uit uit mijn lichaam. @Miranda; Hele dikke knuffel meis.... @Duchess; Jij ook alweer een rotnacht. Hoop voor jou idd dat het door het lakentje komt en dat ze het niet iedere nacht gaat doen. @Nicky; Balen dat brandnetelthee de enige 'oplossing' is... Hoop dat het gaat werken idd en dat het een beetje te drinken is. Klinkt niet lekker idd. @Minnie; Jaaaa dat is goed nieuws meis! Super dat jullie morgen kunnen gaan kijken. En een WC boven is idd een uitkomst, ben heel blij dat wij er hier ook eentje boven hebben. @Cindy; Jammer, maar begrijp dat je baan nu voor de bbq gaat. Enne je hoeft je niet te verantwoorden voor je financiële situatie hoor. Wij zijn ook niet superrijk. Een stel vrienden van ons hebben een zoontje, die hebben het ook absoluut niet breed maar die redden het ook prima! @Ella; En hoe gaat het bij jou in de wachtweken? @Tummetje; Lastige situatie... Kan je er ook niet echt mee helpen vrees ik. Maar ik krijg idd de indruk dat je mannetje niet zo goed weet wat hij ermee aan moet. Misschien eens een dagje/paar uurtjes ergens in je eentje naar toe gaan, zonder Faye? Dan moet hij wel. Hoe is het trouwens met jou, ben je alweer een beetje beter? @Debby; Slaap lekker meis. @Hier; Nog 6 dagen........ Moet mezelf af en toe echt dwingen om een beetje rustig te blijven. Gelukkig heb ik niet zo'n testwoede als de vorige keer, heb ook geen testen in huis. Heeft ook nog helemaal geen nut om te testen. Ene keer weet ik zeker dat het raak is, andere moment ben ik ervan overtuigd dat ik gewoon ongi word over 6 dagen. Naja, we zullen zien...
Cindy jammer zeg dat je niet kunt komen! Deb lekker hoor, dat harsen lijkt me minder prettig. Tummetje, Yasemin slaapt al vanaf de 10e dag op haar eigen kamertje. Moeilijk zeg Tum... Ik weet ook niet wat je daar het best mee kunt doen. Ja erover praten... hopelijk werkt dat. Denk idd ook zorgen dat ie meer met haar dood en dus vertrouwder raakt. Mijn man deed ook een hele tijd niets of bijna niets. Ik heb heme cht over moeten halen haar weer eens in bad te doen en dat ging goed en toen vond hij het helemaal geweldig. Nu komt ie heel vaak als ik Yasemin aan eht uitkleden ben, er ineens bij en zegt hij ik doe haar wel in bad! Maar vaak hebben ze niet zo goed door dat ze wel wat meer mogen doen volgens mij. Mijn man vraagt ook heel vaak alles aan mij. Zal ik haar uit bed halen? Zal ik haar haar speen geven of niet? Zal ik haar luier verschonen? Ik zeg nu elke keer, doe wat jij denkt dat je moet doen! Het is voor hun natuurlijk ook wel moeilijker dan voor ons, denk ik.
Anja, spannend hoor!!!!! Net ff een huiluurtje gehad, geen idee waarom! Is echt voor t eerst sinds weken dat ze zo heeft gehuild (buiten sprongetjes en zulke dingen om) kreeg haar met geen mogelijkheid stil, dus heb haar maar aangelegd en toen was het over. Wat zijn die borsten handig.... haha. Dat lijkt me toch wel moeilijk als je kunstvoeding geeft.
tumm idd ik denk ook dat hij niet goed weet hoe of wat.. ik denk dat het beste wat je kan doen is praten ja hij is niet zo`n prater dan is het wel lastig,of als je ergens mee bezig bent hem er gewoon bij roepen en hem het even over laten nemen,gewoon rustig aan beginnen denk ik dan.. anja ik snap heel goed hoor!! dat je niet meer wilt testen vooral na de laatste keer ik duim voor een mooie posi test meiss.. spannend nog 6 daagjes heb je al wat kwaaltjes waar je van denkt ja!!! @duch minnie deb anja nicky meiden sorry ik kan er echt niks aan doen,ik merk dat sommige er niet of nauwelijks op reageren dus ik denk dat ik overkom als een raar iemand hier.. maar goed ik kan er echt niks aan doen hoor!!
Duchess; Inderdaad handig zeg een stel borsten. Vervelend zeg zo'n huiluurtje, lijkt me vooral frustrerend als je niet weet waar het door komt. Nja, misschien heeft Yasemin gewoon ff een off-day.
anja wat spannend he meid! ik hoop zo voor je op een posi test! Duchess wat lastig zeg dat Yasemin zo aan het huilen is..... bah ze heeft gewoon een slechte dag ofzo! Tummeltje , tja ik kan je er ook denk ik niet bij helpen! wel weet ik dat het voor mannen vaak zooo onwennig is zo klein mensje! ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten samen..... en ik zou vooral niet boos worden meis... hij heeft denk ik wat meer tijd nodig! Cin , ik snap je keuze heel goed meid! en je komt op mij echt niet over als heel raar..... hoe bedoel je dat dan?
Cindy; Soms denk ik wel wat te voelen waarvan ik zeg, 'ja!' Af en toe eens een trekje links of rechts of dat ik mijn BM voel. Maar in tegenstelling tot de vorige keer voel ik in mijn lijf helemaal niets, helemaal geen spoor van de Pregnyl op een vlaagje misselijk af en toe na, dat had ik de vorige keer ook. Maar toen had ik ook hele gevoelige boobs en (voor mijn gevoel) tepels die in de fik stonden. Nu helemaal geen last van, mijn boobs doen alleen aan de zijkanten een beetje pijn als ik erop druk. Hoop dus, juist omdat ik niets voel, dat het goed zit. Vind je niet raar overkomen hoor, ik snap echt wel dat je je werk boven de bbq verkiest. Maar het is wel jammer. Voel je niet schuldig hoor, je werk gaat voor!
apart kan het lichaam toch zijn he Anja!!! ik was de vorige keer gewoon zooo misselijk en pijnlijke borsten dat ik echt dacht dat ik zwanger zou zijn!! maar dat was toen niet zo.. ik heb nu ook nergens last van!
Cindy nee hoor je komt niet over als een raar iemand!! Zeker niet! Snap niet zo goed waarom je dat nu denkt. Hihi! Vind het gewoon jammer dat je niet komt maarja, niks aan te doen he!! Anja ja net zoals dr mama denk ik. Hihi. Nu slaapt ze weer, ben benieuwd voor hoelang. Misschien dat ik zo ook ff ga liggen. Ik ga ff plat meiden. Tot strakkies.
Het zou mooi wezen Ella als we deze ronde allebei zwanger zijn. Dan liggen de uitgerekende data ook maar 2 dagen van elkaar af. *draaft een beetje door in haar fantasie...* Grrr nog 6 dagen. Bij deze heb ik officieel een hekel aan de wachtweken. @Duchess; Lig ze meis, rustig aan!
haha ik heb het idee dat jullie me een lulpersoon vinden dat ik het bij elkaar loop te lullen of zo?? duch hopelijk slaapt ze een beetje door meiss mischien heeft ze last van de hitte of zo!! anja en ella ik ga ook heel erg hard voor jullie duimen meiss word echt wel tijd weer voor wat happyer en positief nieuws..