Waarom denk je dat dan Cin? Denk dat niemand er echt verder over doorgaat omdat we niet echt weten wat erop te zeggen. Het is jammer dat je niet komt maar begrijpelijk, meer kunnen wij er ook niet echt van maken denk ik. (Niet gemeen/lullig bedoeld, maar wat moet er nog meer op gezegd worden?) Enne ik ga voor jou duimen voor een mooie FM vrijdag!
ik zit te wachten op die brief van de woningmaatschappij....grrrr zou zowat de postbode tegemoet willen lopen...... dus ik ga maar even beneden een beetje opruimen en poetsen zodat het zaterdag geen bende is en dan hoor ik vanzelf de brievenbus..... tot straks!
zo meiden heb de brief van de woningbouw binnen.....ben zo blij en hoop echt dat het wat voor ons is! ik moest de bewoners zelf bellen voor een afspraak dus heb dat ook meteen gedaan en we mogen vanavond al gaan kijken! goed he! de mevr is ongeveer van onze leeftijd zo ronde de 30 en ze woonde er nu 2,5 jaar. ze gaan nu weg omdat ze een huis gekocht hebben. Vorig jaar is de woning dus gerenoveerd. dit is er allemaal gedaan: nieuw dak, nieuwe kozijnen, nieuwe badkamer, nieuw toilet, nieuwe keuken. Zelf hebben ze ook het een en ander aan de woning gedaan dus ze willen kijken of wij bijvoorbeeld het laminaat over kunnen nemen enzo. Dat zit er dus nog niet zo lang in omdat ze dat ook meteen na de renovatie hebben gedaan.....ooooo ik vind het zo spannend he!
@cindy: begrijpelijk hoor dat je voor het werk kiest maar je zou toch al niet naar de bbq komen of waren de plannen ondertussen al gewijzigd? Hoezo kun je waar niks aan doen? Ik had nog niet gereageerd omdat ik aan het bij lezen was. @debby: de thee is nu wel lekker, ik laat hem helemaal koud worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik zelf een andere smaak heb gepakt (per ongeluk) van de huisarts had ik brandnetel met braamblad en ik heb blijkbaar brandnetel met kaneel meegenomen J die zal een stuk lekkerder zijn. @tum: he bah meis, balen dat je jezelf zo voelt tegenover je man. Kun je het er niet nog een keer met hem over hebben? Ik zou anders niet weten wat je verder kunt doen. @anja: ow spannend meid. Hoop dat jullie over 6 dagen goed nieuws hebben. @hier: lekker slaapje gedaan alleen minder leuk wakker geworden, ik verslikte me blijkbaar ergens in :S Vrij snel nadat ik wakker was kreeg ik telefoon van manlief dat ze hadden gebeld voor de steunkousen, die heb ik dus ook maar opgehaald. Tevens brandnetelthee met kaneel gehaald J hoop dat die een stuk lekkerder is. Zal wel goed komen J Verder niks te melden op het moment.
oooow wat spannend minnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en nu is het dus aan jullie??? om te beslissen of jullie het willen ja of nee?
ow dat is helemaal geweldig minnie. Zouden jullie in de vakantie over kunnen huizen en als het nodig is nog een likkie verf ofzo.
ja idd. dus de spullen gaan we dan even ergens opslaan en dan gaan we een week of twee ergens logeren zodat we niet met dubbele huur zitten en dan kunnen we erin......