Wij waren even gaan zwemmen met Ryan, hij helemaal hyper dat we naar het zwembad gingen . Zijn net thuis, Ryan ligt op bed en wij gaan even film kijken! Fijne avond allemaal .
Heeey meiden!! @Anja; Met mij gaat ie inmiddels beter. De pijn is weg, al zijn mn darmen nog niet leeg, maar ik voel beweging.. dus dat zal wel weer goed komen En spannend bij jou.. nog 6 dagen..duren lang dan he @Cin; nee joh meis.. niet zo gek doen he @minnie; wow.. vanavond al! Zijn jullie al geweest? @nicky; en heb je al een idee dat de thee werkt? @vergeten; pfffff dan is na de bevalling nóg erger, hihi Nou, mn man begon er tijdens het eten ineens zelf over. "Vannacht ging niet echt geweldig he?".. ik stikte zowat in mn macaroni Dus toen over gehad wat hij nu verwachte als hij Faye oppakt om dr te troosten, en wat ie voelt als het niet lukt. En dat is een beetje paniek, hij weet niet wat ie moet doen, en raakt gefrustreerd als alles wat ie doet niet werkt. Maar hij zal meer letten op zijn gevoel als dat negatief is en haar dan wegleggen of aan mij geven. Hij heeft ook gezegd dat ie inderdaad wat meer met haar wil gaan doen, maar hij is zo bang om dr pijn te doen.. bijvoorbeeld met aankleden ofzo, dat ie d'r armpje te veel buigt o.i.d. Maar daar gaan we aan werken 't gaat helemaal goed komen
*bindt zichzelf vast aan haar stoel, zodat ze niet naar boven kan rennen* mn mannetje is faye aan het verschonen, maar ze krijst de hele buurt bij elkaar
Laat maar gaan! komt helemaal goed.. Hubbie heeft vorige week met Faith heel de dag gezeten ze jankte de hele dag alles bij elkaar .. Ben met zin pas laat thuis gekomen.
Hoi, Het spijt me alvast, maar ik kom even ego doen. Beste vriendin was net hier en ze is zwanger. Ze besloten dat ze ervoor wilden gaan. Deden het een keer onveilig, toevallig rond eisprong en het is raak. Ik wil nu in een coma raken en pas wakker worden als iemand me kan vertellen dat ik blijvend zwanger ben. Ik heb jankend uitgebracht dat ik blij voor haar ben, maar dat ik het ook heel moeilijk en confronterend vind. Ik zit heel erg te janken nu Wat is het toch oneerlijk allemaal. Gatver! x Anne
leuke film gezien debby?? wat leuk dat Ryan zo enthousiast is over het zwembad!!! Nicky hoop dat de st kousen snel werken hoor meid! wel fijn dat je man ze aan en uit kan doen! enne lukt het allemaal wat met de thee? bah kan me voorstellen dat je dat echt niet lekker vind... Annedore wat rot allemaal meis... kan me voorstellen dat , dat zo confronterend is meid! wat goed dat je je gevoelens hebt getoond!!! probeer te onthouden meis , dat zij er niks aan kunnen doen dat het bij jullie niet lukt... (dat denk ik altijd , en dat helpt me vaak wel) dikke knuffel van mij! Anja was het gezellig met je moeder? Tummeltje wat goed dat je man er zelf over begon!!! oooh wat lijkt me dat ook moeilijk zeg..............!!! hoop dat je man snel wat zelfverzekerder wordt hoor!!!!
Dat heb ik ook gezegd tegen haar. Niemand kan er wat aan doen Maar ik weet niet of het goed voor mij is om telkens geconfronteerd te worden met haar geluk, als dat mij zoveel pijn geeft Dat is zo dubbel Ik heb net als een hysterisch wijf op de grond zitten janken. Zoveel stress kan niet goed zijn voor mij, zeker niet als ik graag zwanger wil worden
Ga nu de honden uitlaten en naar bed. Wekker gaat weer om 6 uur. Ben er gewoon ook lichamelijk ziek van Bah!
Ze ZEI dat ze het begreep, maar ik merkte er niks van. Als je tegen je vriendin die al bijna 3,5 jaar bezig is en in de MMM zit in geuren en kleuren gaat zitten vertellen hoe zwanger je je voelt (kwaaltjes enzo) dan begrijp je er in mijn ogen niks van Ik zat te janken en probeerde mezelf nog in te houden en zij zat gewoon te vertellen hoe blij haar ouders reageerden, hoe erge trek ze had in zoute dingen en hoe haar tieten zeer deden. Dat doe je toch niet als je vriendin nog van de schrik en het verdriet zit te bekomen? Pfffffff.... heb verrot geslapen. Ga een uurtje later naar het werk dacht ik, maar was toch om 6 uur wakker na een verrotte nacht Zit nu met moeite een bakje yoghurt met cruesli te eten... en ga zo de deur maar uit. Afleiding zoeken op het werk. Fijn dat jullie me willen aanhoren, want nu kan ik het dus echt met niemand meer bespreken in mijn omgeving Dank jullie voor de steun! x Anne
Goedemorgen dames!! @tum: ik moet nu wel vaker naar de wc. Hopen dus dat het door de thee komt J Wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat jullie nu van elkaar weten hoe of wat. Gaat helemaal goed komen! @anne: knuffel meis. Ik weet hoe je jezelf voelt. Het is zo klote om het zo mee te maken. Echt K*T dat je zo slecht geslapen hebt. Ik kan me wel voorstellen dat je het gevoel hebt niet begrepen te worden door je vriendin als ze alles zo uitgebreid zit te vertellen. Jullie geluk komt hoop ik ook snel en dan weet ik zeker dat jij meer van je zwangerschap kunt genieten dan je vriendin. Knuffel meis. @hier: vanmorgen had ik het al helemaal gehad met die stomme kousen. Kreeg ze niet aan, ook hubbie niet. Deed gewoon zon pijn! Wilde ze bijna aan de kant gooien maar na een paar minuten nog een keer geprobeerd en toen lukte het wel. Vandaag een nieuw smaakje thee, brandnetel met kaneel, hoop dat deze wel smaakt. Vanmiddag naar een vriendin van mij, ook al lang niet meer geweest en zij kan op het moment nog maar 3 halve dagen werken na een keizersnee van augustus 2009! Iedereen een hele fijne dag! Ik denk dat ik straks nog wel even online kom J Groetjes en liefs Nicky
@Tum, wat fijn dat je man er zelf over begonnen is! En doordat hij bang is, voelt Faye dat ook aan en reageert daar op. Dus reactie op reactie. Maar eraan werken en dan komt het helemaal goed!! @Anne, oh meis wat een nieuws van je vriendin! Kan me voorstellen dat je huilend hebt verteld dat je blij bent voor hun, maar dat je zelf in en inverdrietig bent . En zoals ze reageerde, blijkt inderdaad niet echt uit dat ze het begrijpt. Dikke knuffel meis! @Nicky, gelukkig heb je de kousen toch aangekregen! Helpt het wel een beetje? Niet echt lekker met dit warme weer denk ik? @Hier, gisteravond alles eruit gegooid , was ineens misselijk en hupla, alles eruit. Mijn suiker was vanochtend ook weer erg hoog, ik snap even niets van mijn lichaam . Word er gewoon onzeker van. Vanmiddag maar even met mams praten, zij heeft ook diabetes en hopelijk kan zij mij een beetje geruststellen....
hhhhmmm poetsen hier voor zaterdag en al het een en ander in gaan pakken. zoals je weet staat ons hele huis vol met zut en zooi van toen hubbie nog vrijgezellig was. dus dat willen we allemaal inpakken en dan gaat dat in het nieuwe huis naar zolder of naar de stort.....weg ermee met al die zooi! ruimte willen we hebben haha
Groot gelijk heb je minnie dat alles goed wordt uitgezocht. Kun je denk ik het beste doen voordat je alles in dozen gaat doen. Het kan maar weg zijn, hoef je het ook niet mee te slepen naar het nieuwe huis
inderdaad. helaas is hubbie wel iemand van: bewaren bewaren bewaren......dus tja. soms verdwijnt er weleens iets zomaar ineens door de kaboutertjes. als ik zeker weet dat het geen emo waarde heeft en waar hij nooit niks mee doet dan weg ermee.....