Succes Cin. Ik ga er ook vandoor, even mijn was in de droger stoppen en dan langzaamaan aan het eten beginnen. Ga pannekoeken bakken vandaag dus dat duurt wel even.
hahahha ja is ook voor de eerste keer geloof ik dat hij open is hoor!! hij is voortaan ook op zondag open ik zal eens gaan kijken!!!
We hebben een dorp verderop wel een C1000 die altijd open is dus ik denk nu ook. Maar gezien het weer heb ik geen zin om daar heen te lopen, fiets zou ik nog overwegen maar ik ben momenteel fiets-loos dus dat gaat 'm niet worden. Nou, ik ben er vandoor! Kom vanavond nog wel eventjes kijken hier. *knuffels* voor iedereen.
haha ik ga met de scooter en dat is maar 2 minuutjes hiervandaan heb geen zin om te lopen ga liever moeite doen om die scooter uit de stal te halen dan lopen whahhaha fijne avond meiss
Anja, het is andere pijn als wanneer ik er op heb geslapen helaas. Tis echt vreselijk die pijn, alsof er 10 messen in gestoken worden. En echt vanaf toen ik met de maxicosi op de arm liep...dus ik denk idd beetje over belast ofzo. En wat goed van je meis! Ook al gestopt met roken, super!!!! En idd de eerste 24 uur zijn t moeilijkst! Doorzetten hoor! Cin dat scheelt idd veel.. als je zo kunt pakken is stoppen heel moeilijk. Ik heb toen ook echt mijn sigaretten weggebracht zodat ik echt niet kon pakken. Anders is t al snel 'ah nog één' enzo..... EN je vriend gewoon zover krijgen om te stoppen Anja!!! Lekker rookvrij thuis hihi! Is de winkel bij jullie open Cindy? Hier issie dicht! Anja ik vind t wel fijn zo'n doordeweekse zondag.. is mn mannetje ook lekker thuis. Haha 2 minuutjes ervandaan en je pakt de scooter Cin? Ach dat wordt straks wel anders met een beebje. Hoe ga je je dan vervoeren trouwens, met t openbaar vervoer?
ja!! denk wel met ov ,maar ook heel veel te voet lekker wandelen!! ik ga normaal altijd te voet hoor!! maar heb er nu geen zin in haha heb het een beetje koud dus wil snel weer terug zijn..
ik ben er even weg van!! voor het allemaal uit de hand loopt.. heb weer teveel gezegd blijkbaar.. last van mijn hormonen :hoe kom je erbij mischien tot zo meiden dikke knuffel
Halloooooooo @Duchess; balen van je schouder @Cindy; Heb die docu gisteren ook gezien. Ik weet het niet hoor.. ik ken het hele verhaal van dat meisje niet. Maar als ik dit gisteren zo zag zou ik ook zeggen dat hij onschuldig is. Mja.. hoe weet je dat zeker he? En hier op ZP zijn de discussie waardeloos.. iedereen weet het beter en als je 1x de advocaat van de duivel speelt dan ben jij de boeman en komen ze met zn twintigen jou afkafferen.. jammer hoor. @minnie; dikke knuf, positief blijven tot het tegendeel waar is he! @Anja; Jaaaaaa, jij ook stoppen! Je kan het! Hahah die briefjes! Geweldig! Tum is trots op jullie hoor, allemaal stoppen met roken
@Duchess; Ja klinkt wel een beetje als overbelasting idd. Even rustig aan ermee proberen te doen dan. Hoop dat het snel beter gaat! @Cin; Ja het is hier met discussies precies wat Tum zegt. Het komt er eigenlijk op neer dat iedereen met elkaar meel*lt en als iemand een andere mening heeft is dat ineens niet goed. Discussies voeren op dit forum doe ik niet meer. @Tummetje; Nog steeds beeb-in-buik.. Oh wacht ja ze mocht niet he vandaag? Pffffff ik ben blij met jullie meiden als stoppen-met-roken coaches want ik ben zoooo nerveus, omg. Had dit al aan zien komen maar jeetje wat is dit k*t om het zo even te zeggen. Ik tril, ik heb het koud en ik snák naar een sigaret. Reken en maar op dat ik jullie lastig kom vallen, want ik heb afleiding nodig.
@tumm ja klopt helemaal meiss!! ik laat het er ook bij nu hoor!! ga me lekker op mijn krumelvlaai storten hahahha @anja ik heb een halve kruimelvlaai gekocht,vanille wafeltjes en een blikje cola haha ik ga mezelf even verwennen hoor!! @duch idd meis beetje rustiger aan doen jij **knuffel**
anja ik kan je er niet goed bij helpen dus ik zal niks over het roken zeggen goed meis ik weet van mezelf dat ik het best moeilijk vind om te stoppen ben in ieder geval heel erg veel gemindert en daar ben ik al trots op.. hoop dat je het volhoudt meiss,ze zeggen dat een lolly de zin wel wegneemt?
Duchess, klinkt alsof je het verrekt hebt..zou toch wel even oppassen als het zo een pijn doet....als het maandag nog niet weg is zou ik even de HA bellen hoor!! Heb het zelf ook gehad met tillen van de maxi idd.....baaaahhh dat doet pijn!! Anja..je klaagt maar raak hoor....wij zijn er voor je...en helpen om je niet te laten roken....helaas heb geen tips...maar praten helpt...en idd ze zeggen iets in je mond of echt goed bezig zijn!! Cin...zit je ruzie te zoeken hahahaha. (vragen of het al bezonken is...NEE!!! Ik heb constant krampen........) Kan er echt neit aan wennen...
haha nee miran weet je wat het is ik ben niet goed in mijn mening geven,, jullie weten nu wel dat ik niet makkelijk mijn gevoel kan neertypen. zo heb ik dat dus ook met de uitleg van iets.. daarom is het beter als ik voortaan maar gewoon reageer op jullie en niet echt een verhaal ga vertellen,soms komt het gewoon anders over dan dat ik bedoel.. miran die krampen iz je baarmoeder meid die aan het veranderen is!! echt je had zo`n posi knaltest!! was dat eigenlijk met ochtendurine? en hoe reageerd hubbie er nu op?? @debby haai meis hoe issie numet jou???
@Cin; Lekker jezelf verwennen hoor! En laat die meiden in dat andere topic maar voor wat ze zijn. Ik kom taart eten bij jou. @Miranda; Ja krampen zijn normaal toch, in het begin zeker. @Debby; Hey, hoe is het met jou vandaag?
Ik heb auwwwwwww verder gaat het wel goed. @Minnie, dikke knuf meis! Dat soort dagen horen er helaas bij, dat je het even allemaal niet meer ziet gebeuren. @Anja, wat goed dat je ook gestopt bent met roken! @Cindy, trek het je niet aan meis....op papier kunne ndingen zo anders overkomen.
deb ik hoop dat die aambei snel weg is hoor meid.. lijkt me idd niet fijn zitten,en al helemaal pijnlijk.. auwww als ik er al aan denk!!
Ik hoop ook dat die snel weg is, want het is inderdaad erg pijnlijk. Alles wat je doet gaat terug naar die plek....
ja zelfs als je niks doet voel je het. auww!!! maar je had wel coolings gel of niet? maar ja dat werkt ook niet echt hoor!! het zit er nou eenmaal en dat gekke ding doet ook nog eens vreselijk pijn..