PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb wel zalf (Curanol) en zetpillen (voor de nacht), dus hopelijk is dat kreng snel weg....

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha:)
    ja dat hoop ik ook echt voor je meid;)
    hoe is het vandaag voor de rest gegaan?

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja wel goed, ben wel veel misselijk, maar durf vanwege de aambei niet over te geven :-S, dus dat betekent meer misselijk :(. Het is even niet anders....

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En jij je taart al op Cin :D?

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Ik hoop dat die aambei snel weg is zeg, wat vervelend. :( *knuffel*

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En ik heb hoofdpijn, maar dat komt denk ik door de hoge bloeddruk. Ook erg vervelend overigens ;).

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha hij was lekker:)

heeft me goed gedaan,pfff grapjuh hoor!!

ik ben zo zenuwachtig voor maandag,en elke keer als ik naar de tooilet ga kijk ik of ik niet bloed ben zo bang dat ik weer aan de provera moet??
    zo in een keer betrapte ik me erop hahaha

maar meis ik ga even snel onm kijken:)

jij snel beterschap hoor!! echt ik gun het je zo erg.
    je verdient het echt om te gaan genieten van je zwangerschap,vind je heel sterk!!;)

tot zo meiden

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Mag je niet een paracetamolletje nemen oid Deb?

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb al een paracetamol genomen, maar mag niet teveel op een dag.

Nu al ONM?

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja om 7 uur ONM volgens mij. Volg het niet. :p

Nee idd paracetamol mag je ook maar beperkt gebruiken...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja je bent een schat meiss:)

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Graag gedaan Cin.
    Na die opmerking van MvLiam was ik er klaar mee. ;)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He Cin laat je niet opnaaien door een paar van die rare mensen meis!

Tumm hoe is het met jou? Nog niks aan de hand? :D

Anja het is nu ff zwaar, ik weet t nog heel goed, maar echt morgen is het alweer makkelijker en zo wordt het elke dag beter.
    En straks ben je echt zoooo blij dat je gestopt bent, echt waar!!! En dan kun je ook nog eens vreselijk trots zijn op jezelf.

Cin mag best een keer toch, jezelf verwennen. :D Geniet ervan!

En ja rustig aan... Opzich is t vrij logisch dat ik zon reactie krijg toch..
    10 weken niks gedaan (en daarvoor eigenlijk ook amper, maar 10 weken alleen maar gelegen en niks getilt ofzo) en nu ineens zware maxicosi tillen (en 4 hoog wonen zonder lift ;) ) en kinderwagen tillen en de hele dag met 4 kilo op de arm...
    Nahja als ik morgen nog zon last heb ga ik wel ff naar de huisarts, want het doet zo'n pijn met de verzorging van yasemin... misschien kunnen ze er wat aan doen.

Cin je mag ook zeker trots zijn op jezelf dat je gemindert bent, maar ik blijf erbij, lekker stoppen voor je beebje in de toekomst. :)

Miran verrekt klinkt idd wel logisch!! Want het was toen ik de maxicosi ff wat hoger tilde.. toen ineens echt zon messteek en vanaf toen doet t zon zeer. Maar het is wel langzaam erger geworden zeg maar..

Wennen dat gebeurt nooit volgens mij. Ik geloofde op t eind nog amper dat ik zwanger was, ondanks die weeën enzo. Whaha.

HE en Cin, jij gaat echt niet maar gewoon op ons reageren en verder neits vertellen he, daar komt niets van in.
    Wij hebben hier helemaal geen problemen met jou en je meningen of verhalen! Ik begrijp je altijd goed hoor.

Deb sterkte met je aambei :(

Hmm word nieuwschierig, maar wij gaan nu ff op bezoek bij vrienden van ons.
    Als ik straks terug kom ga ik eens ff het topic lezen. (als ie dan niet gesloten is!!)
    Tot strakjes meiden.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @anja thx!!

@duch ja je tilt nu echt veel ja de laatste weken weer..
    om van rust in een keer weer volop aan de slag zeg maar,natuurlijk doet dat wat met je lichaam meis.

@hier ja onm begint om 7 uur maar morgen is de laatste uitzending en dan stopt bnn ermee dan is het nog maar net de vraag welke zender het wil overnemen:)
    om eerlijk te zijn voel ik me vandaag ook helemaal niet zo goed..
    idd een van de dagen dat je het even niet meer ziet zitten..
    ik ga er gewoon vanuit dat ik me morgen (als ik bijgeslapen ben) weer helemaal beter ga voelen:)

en duch tuurlijkk blijf ik hier mee schrijven :)
    ik heb niks met die andere meiden te maken,echt niet!! hier kan ik zijn wie ik ben en waar ik me goed bij voel zonder dat iemand me daarvoor aanspreekt..
    dit topic is voor mij echt een uitlaatklep,en het voelt hier echt vertrouwd..
    tuurlijk blijf ik wel

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oei ik ben me ook in dat topic aan het mengen, moet ik helemaal niet doen want ik ben tot op het bot gefrustreerd van het niet roken.
    Moet uitkijken dat ik geen ruzie ga maken haha. ;) Nee valt wel mee, maar ik zit aardig op mijn discussie-stoel op het moment.
    Grrrr wat een bitches zitten daartussen zeg.

(Het spijt me, ik ben mezelf niet...:))

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies ik heb het al 40 keer uitgelegd en ze snappen me gewoon niet,en maken met hun zinnen mij tot de grond zo klein..
    ik reageer er niet eens meer..
    maar ik zal zo wel eens komen kijken

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga niet meer reageren voor ik dingen ga zeggen waar ik misschien spijt van krijg of een ban aan overhoud.
    Offtopic dit, offtopic dat en zelf doen ze het net zo hard.
    Afijn, laten we het hier leuk houden. :D

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik weet niet waar ze last van hebben hoor

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    meis ik heb da took....mensen begrijpen mij ook niet altijd...heb al verschillende aanvaringen hier gehad hoor! Is wel eens leuk!!! hihi.

En wat kan jouw dat schelen...mensen ken je toch niet!!

Wat ik erger vind, ik zit op een forum met meiden die ik al 2 jaar ken...vanaf beginnen met zwanger worden...en daar vertelde ik dus dat ik geen test kon kopen omdat ik ff geen geld had en dat ik dat aan marco moest vragen...en later kwam ik met mijn test....werd mijn blijde nieuws eventjes door enkele personen de grond in geboord met het commentaar...zou je dat nu wel doen..is het verstandig...want je hebt altijd!! geld problemen.......dat deed zo een pijn...heb ook even afstand genomen van hun....dus zal meer bij jullie zijn!! hihihi...jullie waren tenminste echt gemeend blij, ondanks wat jalozie hahaha....maar dat had ik ook hoor! dus dat neem ik niemand kwalijk....gewoon lekker voelen...en over een tijdje dan zul je zien dat mensen jaloers op jouw mogen zijn!! :)

En idd krampen, kan het me niet herinneren van Alyssa....toen had ik dat ech tniet!! daarom wat onzeker...

Was met middag urine na een halve liter water en een glas sinas! dus hmmm....ben bang als ik het met ochtend urine ga doen dat ie donkerder word als de controle streep....hihihi ben echt zo benieuwd hoever ik ben..stel je voor dat mijn eerste gevoel van dag 13 al klopte...dan ben ik gewoon al bijna de tijd die mijn banner nu aangeeft!! Ach we zullen zien, ga morgen bellen...van daag waren ze niet open....

marco reageerde aan de telefoon met een big smile...kon hem horen lachen hahaha..en hoorde ook zijn stem trillen alsof die ging huilen...maar hij was niet alleen! dus toen die thuis kwam hebben we lekker geknuffeld....en dat was het....hahaha...tis niet zo een prater of shower van emoties......helaas soms.....maar ik weet dat ie het geweldig vind!! net zo speciaal als bij Alyssa hoor!!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou miran dat is dan ook even laten weten dat ze blij zijn..
    wat een reactie`s of opmerkingen er soms zijn zeg...
    meis ga lekker genieten hoor..
    wij hebben het ook niet breed maar waar wij kunnen overleven kan ook een kindje overleven..
    je hebt zoiezo genoeg liefde om te geven toch!!

ja je test was echt knal knal meiss..
    en ja die jaloezie volgens mij is het ook een normale reactie,het is natuurlijk niet dat je het diegene niet gunt,maar puur het waaromiknietgevoel!!

xx

Deel Deze Pagina