PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Miranda; Ja dat is dus altijd zo hier valt me op, iedereen klept altijd maar met elkaar mee en het lijkt wel alsof niemand zijn eigen mening wil/durft te geven.
    En wie dat wel doet wordt per direct door de anderen de grond in getrapt.
    Tenminste zo ervaar ik het, de vorige keer ook in dat opvoed-topic waarin jij een aanvaring had.
    Daarom zit ik ook altijd in dit topic, andere topics kijk in nauwelijks naar om.
    Hier word ik tenminste geaccepteerd om hoe ik ben. :)

Wat leuk dat Marco zo lief reageerde! :) Ja die van mij is ook een beetje een koele kikker, zie hem wel hetzelfde doen.
    Maar dan is -ie van binnen dolblij. :p

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden ik ben er morgen weer. heb ruzie met hubbie en heb nu geen tijd maar leg het morgen wel uit allemaal.......kan wel janken en zit helemaal te shaken......net supererg nieuws gehad en ik ben even ondersteboven. en dan ook nog hubbie die ruzie gaat lopen zoeken.......ben even helemaal klaar met hem!

meiden allemaal een knuffel!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh minnie meiss..

ik weet niet wat er aan de hand is maar wil je wel even sterkte wensen..
    **knuffel meiss**

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Minnie; Hele, heeele dikke knuffel voor jou meid. :( Sterkte meis!

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dames ik ga er vandoor, moet zo nog even langs mijn ouders.
    Vanavond lekker niets doen en me inhouden om niet naar de pomp te lopen. :p
    Fijne avond meiden!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah minnie...weet niet wat het nieuws was en waarom je hubbie ruzie zoekt...maar sterkte ermee schat...komt allemaal wel goed...blijven praten!!

Anja...tsjah...soms mensen en tekst he.....ben hier ook het liefste...en reageer soms op gewone topics...maar dat is 1 reactie en over hahaha...en zit nog op NOD....maar daar zit ik al 2 jaar en is eigenlijk meer omdat ik graag die mensen allem aal zwanger zie worden...het worden er steeds minder dus zal binnenkort ook wel overgaan naar de mama's.....moet ik wel ff bijlezen daar....want er zijn er al zooooveeel!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik ga ook even gtst kijken:)

alvast een fijne avond meiden..

xxxcin

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou.. mn missie van "niet bevallen op de 13e" gaat wel lukken heb ik zo het idee :D

@Anja; ohh heb je er zo last van.. volhouden he meis! Je kan het!!!

@Forum; Ach.. ik klets overal mee joh :p Maar de topic's waar veel meningen in gegeven worden vermijd ik een beetje, want ik ben niet de advocaat van de duivel, maar de duivel herself haha.. en dan heb ik ruzie met het hele forum :p

@Miranda; Ohh wat lullig van die andere meiden op dat forum zeg. Geen woorden voor, geld problemen zijn niet leuk.. maar ga dat niet naar boven halen als iemand leuk nieuws komt brengen. En trouwens.. ik zag die kruidvattesten, en zooo duur zijn die nou ook weer niet.. dus waarom ze zo reageren.. als je nou 6 clearblue testen had versleten.. oke...
    Hihi, mannen hebben stiekem een klein hartje he!
    Die krampjes herken ik wel hoor, je baarmoeder schijnt er toch op te reageren. En bij jou waarschijnlijk wat sneller he.. er heeft al een kindje in je buikhuis gezeten :)

@minnie; Oh, dikke knuff meis, sterkte!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    buikhuis...wat een lief woord!!

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    haha kende je die nog niet :D

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee!! vind het een echt lief woord voor idd het huisje van je baby in jouw buik....

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik ga weer naar beneden!! zou ff kijken of ik een film kon vinden om te downen...maar kan er geen goede vinden.......versie dan...

En nu blijf ik gewoon hier hangen hahaha....kleine meis gaat zo naar bed en ik heb de hele morgen al in bed gelegen...foei...

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miranda, ik had ook steeds last van die krampen, dus heel herkenbaar. Ik denk dat bij een tweede het "erger" is, omdat het dus allemaal al een keer opgerekt is geweest (hmmm...klinkt niet echt logisch zo ;)).

@Minnie, hoop dat je de ruzie met je mannetje uit hebt kunnen praten! Dikke knuffel!!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie hele dikke knuffel voor jouw!
    hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat je de ruzie met je man kunt uitpraten!!!

Duchess veel plezier vanavond bij jullie vrienden! gezellig hoor!

Anja wat goed!! jij ook gestopt! heb vandaag 2 gerookt! en ik rookte anders een pakje (en soms meer) per dag... en eigenlijk had ik niet eens zin in die 2 sigaretten , maar ik moest er gewoon 1 hebben! ;)
    erg he......
    Maar ik ben zoooooo trots op mezelf!!!!!!!!!!!!!! maar 2 sigaretten op een dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Cindy , heb je wel zin om met je werk te beginnen!?

Tummeltje! bij jouw alles nog rustig dus!!! spannend hoor!

@forum discussies..... owwww praat me er niet van! niet normaal hier hoor vind ik. je kan nergens een normale discussie voeren of iedereen begint je uit te kafferen.... echt zooooo sneu......
    nou ik begin er ook niet eens meer mee... maar soms kan ik het ff niet laten haha

Miranda wat een omgelooflijke gemene opmerking was dat!
    nou kan me voorstellen dat je daar dan even afstand van wilde nemen.

Liefs Ella

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou cindy dat ging lekker zeg daar op het forum!
    tsssssssssssssssssssssss
    laat ik er maar niets van zeggen!

niet normaal toch sommige opmerkingen!

meis ik begreep je wel hoor! wat je bedoelde te zeggen!

minnie trouwens ik las daar ook een stukje wat jij had geschreven....
    heftig hoor!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin gelukkig maar meis! Had het denk ik verkeerd begrepen dan. :)

Anja denk aan je hart he!! ;)

Miranda wat vervelend zeg dat die meiden zo gereageert hebben... :( Is toch niet hun zaak!!!
    Gelukkig dat je onze reacties wel fijn vond!! ;)

Anja ik heb ook nooit discussies. Heb er gewoon geen behoefte aan op dit forum.
    Op andere fora wel, maar wel waar je ook echt op een fijne manier kunt discussieren.

Minnie meis ik schrik van je berichtje..
    Ik hoop dat er niets ergs is meis, ik denk aan je. *knuf*

Ik ben nooit naar een mama topic gegaan, trok me niet. Blijf lekker hier kletsen bij mijn trouwe meiden! ;)

Krampjes had ik hier ook begin vd zwangerschap. Door t groeien van de baarmoeder.

Ooh Ella knap van je meid!!! Dan kun je ook best naar 1 sigaret en daarna helemaal geen!! ;) Zet m op hoor!

Ga nu ff dat topic bekijken als ie nog bestaat haha.
    Wij zijn vanavond lekker bij vrienden geweest, wel fijn ff de deur uit!
    Heb daar zitten voeden, beetje onwennig wel, maar ging goed haha. Blijf het nog een beetje gek vinden zo bij mannen met een blote tiet gaan zitten...haha.
    Zo ga nu ff dat topic zoeken en dan Yasemin in bad en voeden en naar bed met zijn alle!
    Tot morgen meiden en slaap lekker allemaal.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    meiden niet om jullie maar ik ga afscheid nemen van zp...

Heb een aanvraag verstuurd om mijn lidmaatschap te deleten indien mogelijk... ook al mijn berichten (denk niet dat dat mogelijk is)

Hopelijk blijven we contact houden via hyves???

groetjes,
    Miranda

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miranda wat is er aan de hand!!!!!!!!!!!!!!!!!
    vind het heel jammer als je ons gaat verlaten.... maar je zult er zelf een goede reden voor hebben....
    denk eerlijk gezegd niet dat ze al je berichten gaan verwijderen , want dan komen er veel gaten in een topic (heb ik een keer hier gelezen)

sterkte met alles lieve miranda! weet niet wat er aan de hand is..... maar hoop dat alles goed mag blijven gaan met jullie!!!!!!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess ja haha dat lijkt me idd ook erg onwennig om dan te voeden!
    lekker slapen meid! hoop dat jullie lekker jullie nachtrust pakken!
    was het wel gezellig bij vrienden!?
    Leuk he dat jullie er nu lekker met zn 3tjes op uit trekken!

Hoe gaat het nu met je zus?
    Kun je het wat van je afzetten!?

rustig aan meid!
    xx

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeeeee wzzzppp miran? :(