Het is mij Miranda! Ik doe het ff zo, wil gewoon een nieuwe start....heb dit profiel om bij te lezen. Maar ik neem zeker afstand van het forum...... Oude naam oude herinneringen en gevoelens... Nieuwe naam nieuw begin!!
annedore wat rot zeg! kan me voorstellen dat je dat pijn doet.... maar wat lief dat je vriendin zo begaan is meid! en weet je wat miss helpt? om te denken dat zij er niks aan kan doen dat jullie niet zwanger worden!!!!! dat bedenk ik me altijd.... anderen kunnen er niks aan dat het bij ons niet lukt! Dat maakt altijd dat ik de boel goed kan relativeren.... niet dat het nooit steekt hoor!!!! en natuurlijk doet het pijn als zij eerder zwanger zou zijn..... (dat heb ik nu ook al een paar keer gehad) Hoop dat je je gevoelens kunt blijven uiten! en denk dat het ook heel belangrijk is voor jullie vriendschap om juist ook jou gevoelens van pijn en teleurstelling te uiten! Minnie wow wat heftig nieuws zeg! kan me voorstellen dat je daar helemaal van slag door bent! wat erg.... sterkte met het verwerken ervan! Gelukkig zijn jij en je man weer vriendjes....! hij bedoelde het vast goed! maar dit was miss niet echt de manier om het uit te drukken.... Knuffel voor jouw minnie! Antares, tuurlijk blijf je welkom! en hoop dat je deze zwangerschap als beter zult ervaren.... dat je er nu echt van kunt genieten! maarre ik snap het eigenlijk niet zo...... je wilt afstand nemen , en je hebt nu een andere forum naam.... maar toch schrijf je wel weer mee? nou ja , doe waar jij je het beste bij voelt meid! en rustig aan jij! Hier net de pregnyl gezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus kom maar op eitjes!!!!!! morgennacht springt ie.... en hoop dat het nu eindelijk een keer raak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx
@Ella: goede opmerking die je maakt. Misschien helpt die gedachte me wel. Ik duim voor je dit weekend. Zou fantastisch zijn als het lukt! Spannend!
wilde even laten weten dat ik het was....ik blijf hier lezen en schrijven... Neem afstand van alle anderen...hou het bij PCO topic en de januari mama's.....
Annedore , ja soms helpt dat mij erg te relativeren! en met deze gedachte kan ik ook altijd oprecht blij zijn voor andere mensen die wel zwanger worden/zijn! Antares , ok nu snap ik het! (sorry ben soms wat traag hoor...) goed joh dat je je grenzen aangeeft! en tuurlijk je bent hier altijd welkom!!!
Hmmmm kom online zie berichtje van Miranda... Schrik me rot..? Zal zo wel meer lezen denk ik... Ella vandaag zullen we meer van mijn zus horen waarschijnlijk. Tussen haar en mij gaat het goed nu. Zij heeft haar excuses aangeboden en laten weten dat ze graag alles wil vergeten en het vanaf nu alleen maar beter zal gaan. Annedore, het is toch heel erg logisch hoe jij je voelt meis. Ik zou precies hetzelfde hebben... Jammer dat je man het niet begrijpt.. Miranda vind het jammer dat je deze beslissing maakt meis. Je kunt er ook voor kiezen je wat minder met het forum bezig te houden ipv helemaal weg te zijn? Hier in het topic heb je toch nergens last van? Maar zo te zien blijf je toch? He bah Minnie ook al een onbegripvol mannetje... wat rot zeg. En wat rot van die kindjes en die juffrouw, dat is schrikken en helemaal begrijpelijk dat je er van slag van bent..!! Miranda fijn dat je toch blijft! Zo hier een drukke ochtend achter de rug al. Half 10 op t CB, haar naveltje even aan laten stippen en weer gewogen. 4110 gram. Daarna zijn we ff mijn ring om gaan wisselen van moederdag, die was te klein. Toen ff naar t centrum geweest, met zijn drietjes ergens wat zitten eten en yasemin gevoed. Nog ff wat winkels gekeken. En infacol en bio-oil gehaalt en weer naar huis. Ben net thuis en ben moe haha. Misschien dat ik vanmiddag weer eens ff lekker ga slapen. Al moet ik nog veel doen in huis. Ik kijk wel fftjes.
hey meiden @annedore wat jij schrijft is precies wat ik vandaag ook weer mee heb gemaakt.. mijn nicht is dus dinsdag voor het eerst bij geertgen geweest(vriend heeft zich 5 jaar terug laten steriliseren)en nu willen ze weer een kindje erbij.. om de sterilisatie ongedaan te maken moeten ze hier in helmond zkh 3000 euro betalen,ik heb ze dus geertgens adres gegeven en ze konden er meteen terecht.. wissman zei oh dat is zo opgelost,we gaan zaad uit de testikels nemen en we gaan het op de ivf manier doen dan schrijf ik gewoon in de formulieren dat het zaad niet goed is en dan word het gewoon volledig vergoed.. mijn nicht zei net tegen me in de stad ik hoop dat ik maar 1 ronde nodig heb.. en wissman had gezegd ik denk dat het zo gepiept is.. ik voelde me niet zo slecht toen ze dat dus zei,maar mijn moeder wel ze zei tegen mij toen iedereen weg was ik hoop dat ze na jou zwanger is hoor!! je bent nu al een jaar bezig in die kliniek en ik gun het jou gewoon het meeste waarop ik zei mam ik gun het haar ook!! mam en tante zeiden maar cin jij moet er echt moeite vor doen en hun hebben zelf voor die sterilisatie gekozen en dan zul je zien dat ze nog eerder is.. ik heb gewoon gezegd moederss onze tijd komt wel,en als die tijd er is aan gekomen genieten we des te meer ervan maar nu ik thuis ben begint het wel aan me te knagen ja dus begrijp precies wat je bedoelt meiss. en ik hoop ook mee dat jij eerder bent hoor!! dikke knuffel meiss. @debby heeeyyy hoe issie met jou vandaag meiss!!!?? @minnie ohh dat is idd erg nieuws wat je gister hebt gekregen meiss.. idd denk ik dat hubbie je gewoon wilde beschermen,mischien niet op de goede manier en moment maar hij bedoeld het wel goed toch @antares meiss ik vind het wel fijn dat je tochhier mee blijft lezen.. ikmoet zeggen ik schrok wel van je berichtje want natuurlijk willen we wel weten hoe de zwangerschap verloopt meis @tumm jammer meiss het was de handkolf geen electrische ik voelde me meteen dom.. hahahha en nog steeds beeb in de buik meiss @duch hoe is het met jou meiss?? @tante hoe gaat ie met jou en faith!!! @ella 2 sigaretjes goed zo hoor!! ben trots op je @anja en hoe is het bij jou en stoppen met roken???? @de rest allemaal een hele dikkek knuffel hoor!!! ik ben nog een beetje down van gisteren maar dat komt ook allemaal wel weer goed
duchess, leuke dag gehad dus hihi...ikke zit alleen thuis met meisje weer..... Cin, ooh...nou ik zou het ook moeilijk vinden hoor...hoop zo dat jij eerder zwanger bent!
cindy wat lastig hoor.... het blijven lastige dingen he! hoop zo dat jullie beiden tegelijk zwanger zijn!!!!!!!!!!!!!!! dat zou het leukst zijn he! maarre als ik dan ook mocht kiezen hoop ik echt dat jij sneller zwanger zult zijn hoor! wel lief dat je tante en moeder zo meeleven....!
duchess jij hebt een drukke dag gehad zeg! en is je ring nu op maat?? hoe ziet ie eruit?? enne ga maar ff lekker slapen hoor! dat werk in huis , dat blijft wel!
hmmz...mijn trouwring is te groot! ik wil hem laten verkleinen maar de juwelier kan niet zien wat voor goud het is........ Dus als hij dat gaat doen, is er het risico dat hij helemaal vervormd....en dan heb ik geen ring meer!!
kun je hem niet laten opsturen naar de leverancier? zij kunnen dan wel zien wat voor goud het is toch!? en staat het ook niet op het garantie bewijs van jullie trouwringen?
nope, ergens zaakje gekocht waar het niet zo duur was....gewoon goud prijs betaald... en op de bon staat niets.... er staat geen merkje in van de goudsmith ofzoiets zei de juwelier...dan wist hij niet of het uit spanje of turkije of ik noem maar wat kwam...
oww ja dan wordt het wel lastig! maar als je bvb naar een andere juwelier gaat , zegt die dan hetzelfde?
ja is idd lastig.. maar ik hou me er niet zo mee bezig hoor!!! ik hoop gewoon echt dat het nu snel posi is hier aan deze kant.. en ring te groot of te klein is knap lastig ja hahahha @ella hoe is het vandaag met jou meiss