Deb, je moet je écht geen aansteller voelen hoor want dat ben je écht niet meis!!!!! Ze nemen je vast wel serieus en anders zijn het een stelletje sukkels! Ik heb zelfs langs een vrouw gelegen die beweerde alles eruit te gooien maar in t ziekenhuis flink zat te snaaien zonder over te geven! Zo raar. Dus nee je bent echt geen aansteller, dat je een liter vocht binnen krijgt op een dag is mooi maar echt niet genoeg. Ik hoop dat ze je toch zo'n infuusje gaan geven, heb zo vaak gezien dat vrouwen er zo van op knapten!!! Deb, ja ze slaapt met een kruik maar de hoge temp was smiddags he, niet snachts. MIRANDA! Haal ons uit de spanning!
oooh.....kleine meis heeft uigeslapen...heb ze net wakker moeten maken! Heb al gedouched...en een plasje in een bakkie gedaan... Heb geen test!!! Die ging ik toch smiddags halen hahahaha...zal zo op de fiets springen want het is droog..maar eerst moet kleine meis wassen eten aankleden......dus voor 12 uur zeker niet terug!! Zo snel ik wat weet laat ik het weten..maar heb echt 100 % gevoel dat het negatief is hoor.......vanmorgen nog wat meer want had een beetje lichtbruin op mijn inlegkruisje..........eigenlijk wil ik niet testen meer. Zonde van de euro's! denk dat ik een laat ei heb gehad dan maar.....of geen ei en dat het een doorbraakbloeding is....dat word dus vrijdag de gyn bellen. Maar voor nu ik keek ff snel (laptop nog boven) en kwam ff melden hahaha... later meer nieuws!! jullie zijn lief!! Miranda
Miran wel testen hoor!!!! Bruin wil helemaal niets zeggen! Ik ben helemaal zenuwappig...whaha.. Denk aan je!!
Oooh wat spannend nog van Miran! Helaas heeft ze meestal wel gelijk met haar eigen gevoel, maar ik hoop dat ze toch positief test!
Lief van je meis, maar ik denk dat ze een liter vocht voldoende vinden. Zie het eigenlijk ook niet zitten om opgenomen te worden, maar als het moet, dan moet het...Maar ik denk niet dat ze dat gaan doen hoor, dat doen ze eigenlijk alleen als je echt uitdroogt.
Deb snap dat je liever niet opgenomen wordt hoor. Maar het is toch ook belangrijk dat jij je goed voelt. 1 liter vocht kan dan wel genoeg zijn dat je niet uitgedroogt raakt, maar als jij je zo zwak en moe voelt... Dat is toch ook belangrijk lijkt me. Ik heb wel minder erge gevallen gezien in t ziekenhuis, echt waar... Maarja, ben benieuwd hoor..
hhhmmm nee niks leuks eigenlijk...... ik ga me even aankleden en dan even richting werk om wat te poetsen......zal daar de pc wel even aanzetten.... tot straks!
ohh ik word niet goed van onze computer die blijft de hele tijd hangen man... deb ja dan kan je weer op het telefoontje van hun gaan zitten wachten he`.. ik hoop dat er toch een oplossing voor is,ok dat je niet opgenomen wilt worden dat begrijp ik meteen..maar als je je daardoor beter gaat voelen??? mischien hebben ze stiekem wel een geheim middel in het ziekenhuis haha
Als ze een geheim middel hebben, dan ga ik ervoor . Ik verwacht eigenlijk helemaal niets, dat ze niets kunnen doen zeg maar. Dus ik wacht maar rustig af... Poetse Minnie!
hhaha ik hoop het voor je meiss oh ja meiden ik begin nu eerlijk gezegd wel de zenuwen voor onze meeting te krijgen haha ben benieuwd wat we allemaal van elkaar vinden in real life!!!
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zenuwen voor de meeting, hoop alleen maar dat ik me beter voel tegen die tijd....
ik hoop het ook voor je deb ja ik ben best angstig erover haha en hoe meer we richting de 19e gaan hoe erger het word pfff
*was even stofzuigen en dweilen* Cin ik heb er ook echt superveel zin in!! Nog een maandje ongeveer! Deb ik hoop ook heel hard dat jij je dan beter voelt! Of beter nog, dat je je morgen al beter voelt. Ik vind t ook wel spannend hoor Cin! Maar komt vast helemaal goed. Is er nu niemand meer? Behalve een meelezer...
ik ben er nog wel hoor ben met de was bezig tussendoor effe snel hier lezen en dan weer hoppa aan de slag whahahha ja ik heb er wel zin in dat wel maar vind het gewoon eng hahah oehhh wat zijn we toch ook enge mensen he whhahaha
Is ook wel beetje eng... Ik vind zulke dingen ook altijd erg spannend!!! Maar het komt vast helemaal goed, heb er alle vertrouwen in!!