thxx duch ja ik weet het ook soms niet hoor!! ik ben eigenlijk niet zo`n discussie typje en raak daardoor in paniek en word er onzeker van.. gelukkig zijn jullie lieve meiden hier waar ik alles kan en mag en durf te zeggen hahaha
In t vervolg dan gewoon lekker niet meer in discussie gaan meid! Nergens voor nodig om je rot of onzeker te voelen hoor, echt niet. Niet iedereen vind of denkt hetzelfde en dat is heel normaal!!
Ik spiek af en toe ff. Druk bezig met project. Wil het vandaag af hebben. Dan morgen dagje Geertgen en dan kan ik zondag ten minste ff bijkomen, voordat de nieuwe week weer begint. En die week zal weer druk zijn. Zal blij zijn als ik de laatste schoolloodjes gehad heb! Ben er zo klaar mee na 6 jaar HBO (2 verschillende opleidingen hoor!) :x
allemaal een hele dikke knuffel! ben ondertussen op de pc ergens mee bezig voor het werk en ben af en toe aan het meelezen......
Met mij gaat het wel goed vandaag, lief dat je ernaar vraagt! We zijn heerlijk weggeweest en het ging goed, niet echt extreem misselijk geweest en de aambei begint gelukkig ook minder pijnlijk te worden! Nu alleen een beetje hoofdpijn, maar dat komt denk ik ook door de drukte vandaag en toch de wat hogere bloeddruk.
ja annedore bij mij ook flink de zenuwen....voel steeds een hoop getrek dus ben een beetje bang dat er niks zit of dat er weer teveel zit......11.10 mag ik dus gelukkig niet al te laat dat scheelt. hoelaat mocht jij ook alweer? @deb: mooi oceanium hebben ze daar he. fijn dat je niet zo misselijk was daar in de dierentuin.
Fijn om te horen dat je een redelijke dag hebt gehad. Dat werd wel eens tijd! Nu ff bijkomen van de drukte
Ik moet om 13:00 uur. Ik voel dus NIKS. Weet niet of dat nou goed of slecht is. De vorige doses had ik wel telkens steekjes in de liezen. Nu dus niet...
Inderdaad een supermooi oceanum. En ze hebben nu een soort nieuwe grot of zo voor de ijsberen, was ook erg mooi!
En toen was ik alleen . Ik heb bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen, behalve dat Miran weer terug is (gezellig!) en Cindy even een off-day heeft, dikke knuffel meis! Oh ja...en iets over mezelf . Ik ben 6 jaar samen met Arnoud en we zijn op 31 oktober 2008 (op Ryan's eerste verjaardag) getrouwd. We hebben geen huisdieren en wonen in een rijtjeswoning en kijken uit op de schaapjes . Ik ben verslaafd aan het forum hier en verder weinig hobbies eigenlijk, behalve mijn mannen . Ik vind lekker uit eten leuk, filmpje kijken, gewoon lekker genieten en ben echt DOL op de sauna. Jammer dat ik nu zwanger ben, dan kan ik er niet zo goed tegen, dus kijk uit naar de tijd na de bevalling . Ik werk als juridisch secretaresse/office manager bij een advocatenkantoor, 3 dagen per week. Maar wil eigenlijk qua baan wel iets heel anders . Ik ben 1.68 m en ook te zwaar (oeps ) en nu dus zwanger van ons tweede (en laatste!) wondertje. Ooooh Annedore, ik ben ook een Disneyfanaat, ik ben dol op de Disneyfilms (samen met mijn man) en ik ben ook dol op Disneyland (Paris). Sowieso vind ik pretparken helemaal TOP en dan ben ik net weer een klein kind (en dierenparken zijn ook TOP). Mijn droom is ooit nog eens een reis naar Zuid-Afrika, maar dat komt wel als de kinderen later groot zijn .
Mooi! Al drie Disneyfreaks hier Had zelfs een abbo op Disneyland Parijs En ook ik ben dan weer net een kind. Niks mis mee! Wij gaan nu boodschappen doen! Fijne avond meiden. Goed uitrusten en relaxen enzo! x Anne
Een abbo op Disneyland, ik is jaloers . Ging je dan ook vaak heen? Trouwens...als ik je niet meer spreek, morgen heeel veeeel succes met de FM!!!!
Heey Chicks!! @Cindy; Nou, heb vandaag de slagroom-aardbei thee gekocht hoor! Ga hem straks proberen Hij ruikt in ieder geval heerlijk! @Ella; Jeeej! De pregnyl gezet.. spannend! We gaan voor een mooi raak schot!! @Duchess; Hoe is het inmiddels met je zus? @Cindy; Ohh, bij jou ook al zo iemand die een nare opmerking maakt Mensen raken blind door hun eigen wens voor de gevoelens van anderen, erg jammer En maakt niet uit van die kolf hoor! Vind het lief dat je nog eventjes gekeken hebt voor me @Annedore; Ik had precies hetzelfde.. ik bleef ook op de been met de gedachte dat die babyspulletjes echt een keer gebruikt zouden worden. En tot die tijd was ik er gewoon bij aan het dromen @Debby; leuke dag gehad zie ik Grappig lijstje, hier de mijne - niet getrouwd, 5,5 jaar samen met vriend - 1 hond een jackie en 2 katten - ben graag creatief bezig, scrappen of met stof, of gewoon iets hobby achtigs - wonen bijna aan het strand - is gek op felle kleurtjes en alles wat anderen te tuttig voor woorden vinden - die-hard Hello Kitty-fan - kan uuuuuren in een stoffen/fourniturenzaak rondlopen - houd helaas van lekkere dingen - wat dan weer resulteert in een ook niet zo mooi gewicht - gelukkig past het bij mn lengte en figuur - kan ook uren doorgaan op deze manier Zo.. tum is kapoet.. visite was erg druk. Daarna naar de stad voor kleding voor vriendlief, daarna boodschappen doen.. en toen zat ik er doorheen. Het was druk in de winkel, vriendlief zat tegen me te katten over kaas, mensen beukte me opzij alsof ik er niet stond.. pff.. had echt zin om in het bierrek te gaan zitten en een potje te gaan janken. Ben wel in het rek gaan zitten, maar dat huilen heb ik toch maar niet gedaan Had het ff gehad met iedereen. *hormonen*