PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Annedore; Ik begrijp je verhaal helemaal... Weet verder niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve dat ik voor jullie hoop dat jij als eerste zwanger bent.
    Maar je kunt hier altijd je hart luchten.
    Wat je zegt over met niemand erover kunnen praten, dat is hier hetzelfde. Daarom ben ik ZP-verslaafd. ;) *knuffel*

@Tummetje; Wij zijn ook 'begonnen' toen ik 19 was, was net 20 toen wij de MMM in gingen.
    Hier in de vriendengroep is er op één stel na nog helemaal niemand met kinderen en voor zover ik weet is er verder ook niemand mee bezig.
    Iedereen heeft het over 'eerst van mijn eigen leven genieten.' En dat kreeg ik ook te horen toen wij er heel voorzichtig over begonnen bij een paar van onze vrienden.
    Die konden maar niet begrijpen dat een kindje krijgen genieten van ons eigen leven is.

@Minnie; Wat heftig zeg! Kan me goed voorstellen dat dat even heel hard aankomt en ik snap dat je heel kwaad was op je hubbie omdat -ie zei dat je je er niet zoveel van aan moet trekken.
    Vind het helemaal niet raar dat jij je dat aantrekt.
    Snap wel dat -ie bezorgd is natuurlijk, dat is ook heel lief.
    Maar wat Tummetje zegt; hij had het iets tactvoller kunnen brengen.
    *knuffel*

@Miranda; Jammer dat je afstand wil nemen van het forum. Maar ik begrijp het wel en je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Ik hoop dat je deze keer een supermooie en hele gelukkige zwangerschap hebt, dat is je echt gegund.
    Oh nu lees ik dat je onder een andere naam bij ons blijft, gelukkig! :D

@Ella; Mooi dat de Pregnyl gezet is! Nu lekker aan de klus! :D Ik hoop dat het deze ronde raak is meid!
    Ja ze adviseren altijd om de dag idd maar een keertje extra kan echt geen kwaad hoor!

@Cindy; Moeilijk is dat zeg... Ik hoop dat jij eerder zwanger bent hoor, of jullie allebei tegelijk.
    En als zij dan toch eerder zwanger wordt, hoop ik dat jij er heel snel achteraan komt. *knuffel*

@Duchess; Fijn dat je trouwring nu wel past! Wat smerig zeg die stank. Hoop dat je mailtje naar de gemeente effect heeft en dat ze er iets aan gaan doen. Bleh als ik ergens niet tegen kan is het zo'n vieze schrale urinelucht.

@Debby; En was het leuk in Blijdorp? :D Fijn dat je je een beetje beter voelt vandaag, ik hoop dat het zo blijft!

@Minnie; Jij morgen weer FM zie ik, spannend! Ik duim voor goed nieuws.

@Annedore; Je hoéft niet perse iets te voelen he. Ik denk altijd dat ik wat voel en dan zit er juist daar helemaal niets.
    Als mijn linker eierstok trekt, groeit het eitje rechts en andersom. :p
    Maak je niet teveel zorgen over niets voelen hoor.

@Hier; Ik heb gezondigd, 3 sigaretjes gerookt gisteren na een aanvaring met manlief. ;)
    Verder nog niets gerookt vandaag. :D Wel heel gestrest...
    Duphaston opgehaald vandaag en morgen weer beginnen. Hoop dat de komende ronde het nou eens gaat worden.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ja iets over mezelf.. ben ik niet zo goed in haha. :p

Nou, ik ben Anja, iets langer dan 3,5 jaar samen met Frenk (nou maar hopen dat er geen bekenden komen snuffelen hier..)
    We zijn verloofd en willen volgend jaar gaan trouwen.
    Eengezinswoning maar geen koophuis.
    4 katten, 3 vrouwtjes en een mannetje.
    Hobby's... heb niet echt hele grote passies of zo, ja, ZP. :D
    Vind het leuk om met make-up bezig te zijn.
    Verder, filmpje kijken, lekker thuis op de bank met de laptop op schoot, afspreken met vrienden en vriendinnen.

Dat was het eigenlijk wel. :p

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; *knuffel* Irritante hormonsters...

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, vandaag niet gerookt, dat is toch al super!

@Tum, dikke knuffel, die hormonen zijn ook zoooo irritant :D.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby fijn dat het wat beter met jegaat vandaag!

Minnie en Annedore alvast veel succes beide!!

Annedore je hoeft echt niet wat te voelen hoor. Niet te druk om maken dus dat je niets voelt.
    Morgen even afwachten.

Leuk om te lezen Deb!
    Ik ben ook gek op disneyland, wat geweldig daar zeg!

Tummetje we weten nog niets. Haar psychiater moest overleggen met haar huisarts en huisarts heeft gezegd dat ie haar eerst zelf wil spreken.
    Dat gebeurt maandag dus het is allemaal wat uitgesteld.

Leuk lijstje tum. :D
    *knuf* voor jou en je hormonsters! ;)

Anja, niet mijn trouwring maar de ring die ik voor moederdag heb gehad. :D
    Oooh meis niet meer roken hoor!!!

Hier weer aan t clusteren, hang al uren met meisje aan de borst...

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even snel!!! want we hebben onverwachts een logeetje gekregen:)

@debby fijn om te lezen meiss dat je het vandaag leuk hebt gehad:) ook dat je je iet beter hebt gevoeld hoor!!
    hoop dat die aambei nu ook echt aan het slinken is en mooi wegblijft meiss..
    op je smsje:) ja het gaat wel goed,denk dat ik weer te last heb van de hormonen haha kan om alles huilen en hoop zo erg dat er maandag echt ets t ezien is...

@minnie en annedore heel erg veel succes voor jullie beiden morgen bij geertgen;)
    ik duim voor jullie

@tumm ja ik dacht ik ga eens kijken of ik het nou echt goed had gezien,maar het klopte toch niet:(
    en een dikke knuffel hoor!! is soms ook echt vervelend in de supermarkt..

@duchh dikke knuffel voor yasemin hoor!!
    vind het zo leuk om iedere keer iets over haar te lezen:)

@hier destiny slaapt hier vanavond,nou hopen dat ze deze keer niet ziek word:) hahaha
    haar moeder moest onverwachts weg,en ja ik vind het wel leuk!!
    maandag lekker gaan werken even wat afleiding hoor!!
    @anja meiss je hebt vandaag nog niet gerookt goed zo!!
    je kan het hoor!! en eindelijk weer aan de medicijnen ik hoop dat je snel ongi bent en weer door mag gaan meiss..

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ben weer even gtst kijken::)

tot strakkies!!!!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hormonen zijn bitches.. echt.. grrr

@Anja; Vervelend he, als anderen dan komen met verhalen als 'je bent nog jong..blablabla'. Ja, duh.. ik weet echt mn eigen leeftijd wel :|
    Lekker niks van aantrekken hoor! Ieder zn eigen leven toch!
    Volhouden he, dat stoppen met roken.. make tummie proud :D
    @Duchess; Ohh oke.. dus afwachten tot maandag. Hoop dat ze met goed nieuws komen voor d'r!
    @Cindy; Aaahh gezellie een logé :D

En je thee is lekker hoor, zit al aan mn tweede bakkie :D

Nou..tis duidelijk dat tum zich verveelt.. zo maar x factor kijken dan :p

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Debby verveelt zich ook tot Uri Geller ;).

Net even mijn neef gesproken. Ik spreek hem ongeveer 2x per jaar, met onze verjaardagen :D. Maar nu zat hij toevallig op msn en sprak hem dus aan en hij belde direct even. Was weer even gezellig!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, niet zo vreemd meis dat je last hebt van je hormonen. Het is ook allemaal weer niet niets, hopelijk voor jou goed nieuws maandag!

@Minnie, ook jij natuurlijk heel veel succes morgen op FM! Hopelijk een SUPERMOOI ei :D.

@Tum, fijn he hormonen :D. Hoe voel je je verder? Nog geen bevalling in zicht?

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

pppfff wat ben ik toch wel weer een beetje zenuwachtig! heb best last van de rechtereierstok dus ben een beetje bang dat ik een overstimulatie heb......of dat er weer niks is dan alleen kleine eitjes die zitten te vervelen.........

ik duik nog even een uurtje mijn warme bedje en om wat te rusten en tv te kijken en dan kom ik straks weer.........allemaal een dikke knuffel!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    minnie en annedore heel erg veel succes vandaag meiden:)
    en minnei bij mij trekt en krampt het nu ookvan alle kanten:(
    ben benieuwd maandag...

vandaag ga ik even kijken hoe ik nou precies moet rijden naar het werk maandag want is toch nog een half uurtje rijden hoor!!!
    dames ik kom zo weer:)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb fijn he om na een lange tijd weer contact te hebben:)

tumm jaaaa hijis lekker he hahahaha:)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden

Minnie heel veel succes vandaag, ik denk aan je!

Heb de rest gister wel gelezen maar echt een slechte avond en nacht achter de rug pff..
    Gisteravond ging ze clusteren maar ze mocht nog niet eens 1 seconde van de borst dan ging ze al huilen.
    Dus de hele avond met haar aan de borst gezeten. In bad gedaan, 23.15 gevoed, kwam ze weer om 03.15 dus redelijk. Daarna alleen alweer om 04.00 uur, 05.00 uur en 05.45.
    Vanaf toen heeft ze doorgeslapen tot 08.30 maar wel bij ons in bed.
    Ik ben dus een beetje gebroken op t moment, pff.
    En wil douchen, maar vrees dat dat niet gaat lukken pffff.
    Nahja het kan niet altijd goed gaan he?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik voel me vandaag weer goed :), maar niet te hard zeggen ;).

@Minne en Annedore, nogmaals heeel veeel succes vandaag met jullie FM! Ik hoop op goed nieuws.

@Cindy, verstandig om even te gaan kijken hoe je moet rijden voor maandag :). En jij ook al zenuwen voor maandag, kan ik me goed voorstellen!

@Duchess, vervelend dat Yasemin zo'n nacht heeft gehad en daardoor jij dus ook :(. Heb je al geprobeerd of je man 's nachts een fles geeft, of het dan beter gaat, omdat je dan precies weet wat ze gedronken heeft?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Minnie, nog een beetje uit kunnen rusten??

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wwwhaaaaaaaaa de kindjes zijn weer thuis! straks dus eerst naar geertgen en dan met een vriendin lunchen en dan naar de kindjes! heb ze zo gemist! baal er nu zelfs een klein beetje van dat ik die lunchafspraak heb haha.......

oja en hier nog meer last gekregen van de rechtereierstok. lijkt wel of ie aan het duwen is tegen mijn buikwand ofzo......zelfs met liggen voel ik het. dat kan toch niet goed zijn......

@deb: whiehooooo een betere dag voor jou eindelijk!

@duch: knuffel meid!

@cindy: aha dus ik ben niet de enigste met krampen en steekjes en pijntjes......kon je maar even naar binnen kijken wat er gebeurde dan was het allemaal een stuk makkelijker! haha

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop op goed nieuws Minnie! Je laat ons dus wel lang in spanning? Eerst daarna lunchen en daarna naar de kindjes :D.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha ja erg he......of je kunt even je telefoonnummer pben en dan kan ik je een sms sturen......dan kun jij het even plaatsen als je dat wilt.....hoeven jullie niet tot vanavond laat te wachten....

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah dat is goed hoor, alhoewel ik straks ook even weg ben, maar ik zal het vast eerder kunnen plaatsen dan jij ;). Ik stuur je even een pb en dan ga ik douchen :D.

Deel Deze Pagina