Morgen komt Nicky en man!!! Gezellig, het leek er even op dat we het hele feestje moesten afblazen gezien mijn "gezondheid", maar aangezien ik me stukken beter voel, gaan we het gezellig door laten gaan! Heb er zin in!!!
heb m opgeslagen en zodra ik wat weet dan sms ik je meid! leuk he dat nicky en man morgen op visite komen......ik kruip stiekem in de kofferbak haha.....nee hoor ik kan wel wachten tot 19 juni.... oja de mensen die nu echt toegezegd hebben te komen die kunnen ook allemaal? zoja dat is dan mooi want dan kan ik het 1 en ander gaan regelen en zonee........dan helaas pindakaas..... cindy en dinis, debby en arnoud, nicky en hubbie, minnie en hubbie, duch en hubbie, anja en ryan. 11 personen en 1 kindje en 1 babytje....
Deb ik heb nog niet genoeg voorraad om een flesje te geven. Heb trouwens t idee dat ze wakker werd van krampjes (ander huiltje) maar heb haar getroost met de borst. Was ook telkens 10 slokken en weer in slaap vallen. Dus denk niet dat ze echt honger had. Fijn dat je je goed voelt vandaag!!! Spannend Minnie.. of het goed is of niet dat weet ik niet.. Ben benieuwd! En wat leuk dat ze weer thuis zijn!!! Debby leuk, alvast veel plezier!! Minnie, wij komen inderdaad!! Heb er helemaal zin in! Nou douchen heb ik maar opgegeven haha... Heb me wel even snel kunnen wassen aankleden en opmaken. Madam op ons bed gelegt en elke keer maar wer die fiep erin whaha.. Nu ligt ze in de box op t voedingskussen maar elke keer als die speen eruit valt gaat ze huilen, goed voro de lijn whaha... We hebben niks te eten in huis grrrrr ik word gek!!
hoop dat ik heel snel aan de beurt ben in de kliniek. dan kan ik snel naar de lunchafspraak en dan kan ik snel naar mijn schatjes! 2 weken is echt lang als je ze meestal wel ziet zo 4x in de week en veel bellen enzo.......achja had gister een kaartje van ze gekregen en daar stond in dat ik volgend jaar meemag in de kofferbak haha.......
wil iemand even tegen mijn rechtereierstok zeggen dat hij echt niet eruit kan? wordt gek van de pijn sinds een aantal uurtjes......echt niet normaal meer......dus denk echt een overstimulatie en dat zou toch wel zo balen zijn!
Minnie ik hoop voor je dat het meevalt hoor! overstimulatie willen we niet!! En kan me voorstellen dat je je kindjes gemist hebt hoor!!
nou ik ga me maar eens even klaarmaken en dan op naar geertgen. ik sms debs als ik daar klaar ben en zodra zij tijd heeft zet ze het hier neer..... allemaal een dikke knuffel!
Heey meiden! @Debby; Voel me verder prima eigenlijk, op mn bekken na heb ik nergens last van. Vind het een beetje verdacht worden, haha Maar nog geen tekenen van een bevalling.. of ik moet ze gigantisch missen.. maar dat lijkt me niet @Minnie; Succes bij de fm! en veel plezier straks! @Duchess; Ohh balen een slechte nacht Is de kleine meid al wat liever voor je? Zo.. geen nieuws.. ben dr gewoon, haha Straks een wielerronde hier in het dorp.. dus ik kan het eiland niet af *grr* Dus ga ik zo maar bij een tweedehandswinkeltje zoeken naar bladmuziek en oude lp's (voor de hobby, niet om te luisteren of te spelen hoor ).. je moet wat he
ik ben er weer ppppfff wat een gedoe weer. Heb eerst zowat een uur moeten wachten want er was uitloop en toen was ik aan de beurt dus ga in die stoel....baarmoederslijmvlies van 9 naar 10mm gestegen dus dat was supergoed zei wissmann. alleen weer die roteitjes.....ze waren misschien 1 a 2 mm gegroeid! dus niet veel.....wordt er zo moederloos van en vooral wanhopig! wissmann wilde ook even naar mijn baarmoedermond kijken om te zien of dat het slijm wat daarvandaan komt ook goed was en dat is goed. eendenbek erin en kijken maar. was de eerste keer na een nare ervaring met een eendenbek bij het vorige ziekenhuis dat ze met zo een ding weer gingen kijken. en het deed geen zeer.....wissmann zei dat er echt wel een ei zou komen maar dat het wat langer duurt. jaja het zal wel..... ik moet nu doorgaan met spuiten 112.5 en dan dinsdag weer terug. en nu zat ik zelf te denken van ik spuit steeds altijd rechts in de buik. en steeds rechts zitten die eitjes die zo moeilijk doen.....ik ga dus vanaf vandaag eens een paar dagen de spuit in de linkerkant van mijn buik zetten. misschien helpt het wel? wie zal het zeggen.
ohh minniee dikke knuffel meiss!!! hoe groot waren die eitjes nu???? geef niet op hoor meiss... er gaat zeker een eitje groeien meid.. het is moeilijk om dat nu te geloven maar echt die komt... ja ik spuit altijd in mijn rechterbeen en ook altijd op dezelfde plaats als er een blauwe plek zit spuit ik gewoon in die blauwe plek auwww maar ergens anders kan ik het niet verdragen.. voor nu geef ik je een dikke knuffel lieverd!!!
de eitjes waren nu zo ongeveer 10mm en afgelopen dinsdag waren ze ongeveer 8mm. dus tja......maar baarmoederslijmvlies was weer bijna even dik als toen ik zwanger bleek te zijn en dat zag er volgens wissmann echt super uit! en hij zei al van ik heb hier ook iemand met pco die pas bij 300 gonal reageert.....en daar zit jij nog lang niet op.
nou ik ben er vandoor want heb nog een lunchafspraak en dan straks even naar de kindjes....... kan wel janken op het moment.....het duurt zo lang nu en wil zo graag duidelijkheid....maarja.... tot straks meiden!
dikke knuffel meidd ik snap echt wat je bedoelt ,heb het ook zo vaak.. en ik zit ook altijd op 112.5 en vorige ronde zelfs 150eh die niks deed echt waar een super dikke knuffel.. meiden haha ik heb hier dus al de hele ochtend verplicht justin bieber aan staan hahahahha kleine meisjes en justin bieber!!!! is mijn vriend zegt ze hahaha maar wij gaan zo rijden richting het werk kijken hoe lang we erover doen... deb jij ook nog een dikke knuffel meiss. vind het zo fijn om te lezen dat het voor nu wat beter gaat met je.. duch jij ook een dikke knuffel meiss en yasemin ook xxxcin
Minnie, balen zeg. Gelukkig zaten zr er in ieder geval wel nog. Nu nog groter worden. Ik zit nog te wachten, denk nog een kwartier of zo. Superzenuwachtig! X anne
@minnie, ik zie dat je zelf al online bent geweest . Ik vind het echt balen voor je meis, maar het ziet er allemaal nog goed uit! Ik had pas op CD33 een ei, dus het kan echt wel. Dikke knuffel voor nu! @Annedore, spannend hoor meis, ben erg benieuwd hoe het er bij jou voor staat! @Cindy, is de de kleine meid alweer naar huis dan?
minnie wat rot... kan me voorstellen dat je ontzettend baalt! sterkte meis enne net wat debby zegt... het kan nog hoor! ik heb ook wel eens een eitje rond dag 35 gehad... maar tis wel om moedeloos van te worden.... Dikke knuffel voor jouw lieve minnie! Liefs
Nou dames, wat kunnen jullie kletsen... Hier even reactie van het vele bijlezen. Sorry als ik iets vergeten ben. @duchess: begrijpelijk dat je jezelf zo rot voel(t)(de) in deze situatie met je zus. Hoe gaat het nu met je? En hoe gaat het met je zus? Is ze opgenomen of niet? Echt helemaal super dat de nachten nu een stuk beter gaan. Ik hoop zo dat dit bij ons straks ook het geval is zon heerlijke nachten. Hoe is het nu met je schouder? Wat fijn dat je de reiswieg zo snel kon ophalen. Lekker dagje heb je gister gehad J Gatsie zeg, dat is niet zo lekker een lift waar het elke keer naar urine stinkt Is net zoiets als dat er zon vieze wietlucht in een lift hangt En weer een slechtere nacht achter de rug L jammer dat het afgelopen nacht niet zo lekker ging. Hopen dat ze nu weer een paar goede nachten heeft. @anja: begrijpelijk dat je jezelf wat afzijdig houdt. Knuffel meis en ik hoop dat er deze ronde beter nieuws voor jullie komt. @tummetje: de kleine meid houdt het goed vol bij jou binnen J Balen die hormonstertjes L @ella: ben benieuwd rond de 29e! Ik hoop zo dat je positief test. En natuurlijk de rest van de dames hier ook. Wat goed dat je zoveel geminderd bent met roken! Zet hem op meid je kunt het! @anja: wat knap dat je gestopt bent met roken! Toppie meid. Hoe gaat het ermee? Ow wat lees ik nu? Heb je gezondigd!!!!! L haha, moet ook kunnen meis. Ik vind het al super knap dat je zo weinig rookt. Is ook niet niks om in 1x te stoppen, zelfs ik heb er af en toe nog moeite mee en dan vooral de dagen dat ik niet lekker in mijn vel zit. @antaris = miranda? Of heb ik nu iets gemist?? Lastig dat er niet terug te vinden is wat voor goud je ring is. Is het geen optie om de ring aan een ketting te dragen als ie echt veel te groot is? Hoe is het vandaag met je? Nog steeds zon misselijk gevoel? Groot gelijk dat je het achter je wil laten. Gebeurd is gebeurd en het valt niet meer terug te draaien. Lekker afsluiten en verder gaan met het gezelligste topic namelijk ons PCO clubje. J @anne: ow heel begrijpelijk dat je hoopt zelf eerder zwanger te zijn dan je vriendin en vooral omdat jullie er al zo lang mee bezig zijn. Het mooiste zou zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn. Maar anne, ik gun het jullie zo. Kom op meid en je bent helemaal geen kutvriendin. Wat leuk die BLOOM stoel J @minnie: balen dat je zon rotnieuws allemaal hebt gekregen en dan ook nog allemaal tegelijk. Begrijpelijk dat je er dan even doorheen zit. Maar niet om het een of ander maar misschien heeft je hubbie wel een beetje gelijk. Heel fijn dat je zo betrokken bent bij iedereen maar je moet ook aan jezelf en je gezondheid denken en aan jullie wens voor een klein wonder. Het is echt niet lullig bedoelt en ik hoop dat je het begrijpt hoe ik het omschrijf. Hier is het definitief dat we komen met de bbq J Balen meid dat er nog niets gegroeid is. Hopen dat de 112.5 wel iets gaat doen. Hopen dat je dinsdag beter nieuws krijgt. Wel goed te lezen dat het bms goed was. @debby: hoe was het aapjes kijken? En natuurlijk ook de andere diertjes. Hoe vond Ryan het? @tante: wat fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie. @cindy: hoe was het om een logeetje te hebben? Zal wel een gezellige boel zijn geweest J @rondje over mezelf: Getrouwd in oktober 2007. In september 2007 vrijstaand huisje gekocht met iets te veel grond hihi J Verder 1 hond (chocoladebruine labrador retriever genaamd Scooby), momenteel werkeloos. Bezig met een administratieve opleiding, hiervoor bijna 3 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt na het afronden van mijn SPW-4 opleiding. Dol op chippies maar ook erg gek op bijna alle groentes. Luister graag naar muziek, liefst Nederlands talig. Maak graag 3D kaarten (zie mijn foto album) en maak nu ook de geboortekaartjes zelf. Sinds februari 2008 bezig geweest om zwanger te worden. Uiteindelijk gelukt in november 2009. Hier donkerblond haar, blauwe ogen, 1.72m en ook iets teveel kilootjes Ik kijk graag naar GTST en naar Flikken Maastricht. Ook vindt ik ziekenhuis programmas erg interessant. Mijn droom is om snel een leuke en goed betaalde baan te vinden waar ik nog heeeeeeeel lang mag werken. @weekend: Ja!!!!! Ikke heeft ook zin in morgen en nickyman heeft ook zin in morgen! Lekker een dagje weg. Vanavond even een lekkere cake maken die morgen wel achter in de auto moet liggen want anders ben ik bang dat ie op is voordat we bij debby aankomen hihi
zo dan nu even ego Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Heb de rem er voor mezelf opgezet en doe gewoon lekker niks in het huishouden dan alleen de dingen die ik echt zelf kan en meer ook niet. Vandaag dus alleen de was aangezet en daarna opgehangen, die hangt nu lekker buiten te drogen. Pap en mam zijn weer hier vandaag. De deuren zijn eindelijk bijna klaar en mam is nu de laatste 2 deurkozijnen aan het schuren. De andere 6 kozijnen heeft ze helemaal met de hand gedaan maar nu is ze met het schuurmachine bezig en dat maakt me toch een pokke herrie Manlief komt als het goed is zo een keer thuis. Die heeft vandaag de auto van mijn broer onderhoud gegeven (altijd fijn een extra centje ) Oja, Noa is sinds gisteren thuis!!!! Verder niks te melden. Iedereen een knuffel!!!!
Wat goed dat Noa thuis is Nicky!! En de dierentuin was superleuk, Ryan was zoooo enthousiast. Iedere keer riep hij weer "ander diertje zoeken", was zo heerlijk om hem te zien. En gelijk heb je dat je alleen doet wat je kunt doen hoor meis! @Hier, gaat het eigenlijk weer heel goed. Ik voel me eindelijk goed, kan weer lekker eten, mijn buik groeit en het belangrijkste niet echt misselijk!! Joheoeeeeeeee. Ik heb mijn roze wolk gevonden en ben van plan daar nog heeeeel lang op te blijven .