PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waar is iedereen??????

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Annedore??? Hoe was jouw FM????

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zo! Wij zijn net thuis. Zijn nog ff naar Den Bosch gereden voor een Bossche Bol :D En nog twee leuke sjaaltjes gekocht.
    Daarna even gegeten bij AC Nieuwegein en straks lekker douchen en ff alleen op bed filmpie kijken. Heb knallende koppijn, tegen de migraine aan. :( Moet dan echt even Anne-tijd hebben :)

De FM: er was eindelijk een eitje zichtbaar. Hij zit links en is nog heel ieniemini: 10 mm. Nu doorgaan met Gonal 150 en vrijdag de 21ste weer terugkomen. Wissmann verwacht dat ik dan Pregnyl kan zetten :)
    Whaaaaahhhh: ik hoop zo erg dat ie doorgroeit!! Maar we kunnen er wel vanuit gaan :)
    Aangezien dit al CD35 is, ben ik heel blij dat er toch iets zit. Dat het tenminste niet afgebroken hoefde te worden.

Wissmann vroeg nog of ik al merkte dat ik meer slijm had. Nou ja iets, maar het moet doorzichtig zijn en dat is het niet.
    Wanneer krijgen jullie dat?

x Anne

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    AANBIEDING bij de Deen :D

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn dat er eindelijk een eitje te zien is meis! Eindelijk goed nieuws!!!! Ik hoop ook dat deze goed doorgroeit en dat de arts gelijk krijgt met zijn Pregnyl ;).

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie, balen meis... ik hoop echt dat er nog wat gaat groeien.
    *knufff*
    Echt balen dat ze maar 10mm zijn.. maar gelukkig kun je met spuiten veel!!

Wie is in godsnaam Justin Bieber? Whaha, nog nooit van gehoort!

Nicky wat fijn dat je ouders zoveel doen bij jullie.
    En vrijstaand met veel grond, wat heeeeeeeerlijk! Ben jaloers!
    Geen dieren behalve de hond???

Debby wat suuuuper goed om te lezen dat het zo goed met je gaat!!
    Zal het dan toch over zijn met 16 weken??? :D
    Ooh je ziet het al goed deb, moooooi!

Lief dat jullie kadotjes voor elkaar gekocht hebben!
    Heel veel plezier morgen!

Ella spannend!!!!

Annedore hopelijk groeit hij door!!
    En bij 10 mm nog geen vruchtbaar slijm hoor, raar dat hij dat vraagt. Dat komt rond de eisprong pas...

Ga snel ff voeden, meisje huilt.

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: wat een leuke aanbieding. Dat krijgen we morgen toch niet te eten he? ;) Ben een beetje alergische voor Ryanvlees ;) :p hihi

@anne: balen dat je zoveel hoofdpijn hebt. En wat goed dat er nu wel een eitje te zien is. Wel nog klein maar ik ga super hard duimen voor jullie dat deze door gaat groeien.

@cindy: 20 minuutjes valt nog mee toch? Redelijk dicht bij huis.

@hier: ik ga maar eens even een overheerlijke cake maken :D En daarna lekker op de bank filmpje op sbs kijken. Iedereen een hele fijne avond! Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat het morgen net zo rustig is als vandaag ;) Hoef ik maandag niet zoveel bij te lezen.
    Debby tot morgen en de rest tot maandag!

Liefs Nicky

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: Wij hebben verder misschien een muisje op zolder (maar denk het niet) en veel ongedierte in de tuin (mieren enzo) maar geen andere huisdieren. De totale grond oppervlakte bij ons huis zit op 622m² dus hebben behoorlijk wat grond. Ik ben dan ook blij dat ik ervoor gekozen heb binnen alles bij te houden. Hubbie doet de tuin :D Grootste gedeelte is wel gras dus dat is wel fijn.

@debby: oja, hubbie heeft net de auto nog even snel gewassen van de buitenkant :D dus zet je zonnebril maar op ;)

@spam: hier nog even een foto van Noa toen ze van de beademing enzo af was maar nog wel in de couveuse lag....

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah Ryanvlees is ook niet zo lekker (denk ik ;)). Ik zal jullie een lekkere vleesschotel voorzetten (voor de andere dames: we gaan courmetten :D). Wat een lieve foto van Noa!

Justin Bieber is een of ander tieneridool of zo. Ken zijn liedjes ook niet.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky als ik zoveel grond had dan wist ik t wel, hihi.

Meiden veel plezier morgen.

Ik zit er helemaal doorheen, ben doodmoe en Yasemin huilt alleen maar... :( pfff soms is het echt zwaar en soms kan ik t ff niet meer aan... ga me dan zo schuldig voelen maja.. :(

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha deb leuke foto van ryan:):)
    en hmm lekker gourmetten:):)
    en idd zou je nu je bijna 16 weken bentervan af zijn???

@duch justin bieber is dat kleine manneke van 12 geloof ik die dat liedje met ludacris heeft.. baby baby baby ooo like baby baby baby thought you would always be mineeee hahahaha zit de hele dag al in mijn koppie:)..
    meiss tuurlijk is het soms vermoeiend hoor!! ik hoop dat yasemin morgen niet zoveel huilt en jij je snel weer wat happyer voelt meiss.. jij doet niks verkeerd echt niet...

@annedore yess eindelijk groeit er nou een ei:) en net zoals duch zegt dat slijmverlies krijg je pas rond je eisprong..
    maar ik hoop dat je idd vrijdag de pregnyl mag zetten hoor:)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, het is logisch meis dat je het op dat soort momenten even niet meer ziet zitten! En dat mag ook, je moet ook bedenken dat je lichaam ook nog herstellende is en dat duurt net zolang als een zw.schap (zo niet langer). Dus voel je vooral niet schuldig en probeer op dit soort momenten de zorg uit te besteden aan je man! Dikke knuffel meis.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haaaiii debbbb wat zie jij er goed uit zeg meiss:):)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky wat een schatje die Noa!
    oooh echt lief zeg!
    vind het zo fijn dat ze weer lekker thuis zijn!

Duchess hoop dat jullie je snel weer wat beter gaan voelen meid!
    enne idd je doet echt niets verkeerd.. maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon ''op'' bent van alles...

Annedore wat goed!!!!!!!!!!!!!!! nu moet ie lekker doorgroeien!!!

Debby wat een lieve foto van Ryan!!! knappe jongen hoor!!!

hier voel ik me eisprong! niet normaal... doet echt zeer. maar toch fijn dat ik het voel! ;)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

hoe gaat ie hier vandaag???

ella eisprong gehad wiehoo nu op het wachtbankje meiss....
    ik ga heel hard voor je duimen...

@debby en is nicky al gearriveert???? heel erg veel plezier vandaag meiden,en we willen uiteraard wel de buikenfoto zien van jullie saampjes he:):)

@hier zo ik heb me toch zenuwen voor morgen,het werk natuurlijk en de fm:)
    ben benieuwd wat het ons morgen weer brengt...

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

ff kort berichtje van mij.. ik heb gister een test gedaan(sensistest), en die was tot mijn verbazing positief. ( paar dagen ervoor zei de gyn dat ik waarsch. geen eisprong zou hebben gehad)

Nu deed ik vannochtend weer een test met kv en sensistest en die was negatief... ik zou eigenlijk morgen beginnen met provera... wat moet ik nu geloven?? moet ik over paar dagen weer een test doen?

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wendy..
    had je de posi test van sensitest meidd????

ik had dus afgelopen keer ook een stapel positieve ovu testjes terwijl ik aan de provera zat!!
    dinis plaste er ook over 1 heen en krreeg ook een lichte streep,dus ik zou die niet zo geloven hoor de sensitestjes..

dikke knuffel cin

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja meis, zie hieronder de foto.. dit was gister

Vannochtend dus die 2 nega testen.. moet ik nu beginnen met provera of niet :S ik weet het ff niet meer.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het is wel precies hetzelfde streepje als mijn vriend had..
    ik zou morgenochtend nog een kv 2 voor 5 doen of een afspraak maken bij de ha voor bloedtest..

maar voor nu denk ik dat het negatief is:(:(
    maar geloof dus echt wel dat je onderste boven van dit resultaat was terwijl de gyn zei dat je geen ei had gehad ..

knuffel meiss.

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja ik was helemaal verbaast gister.. tranen sprongen in mijn ogen toen ik dit zag.. ik dacht gelijk : Zal het???

vannochtend dus traantjes in mn ogen omdat de andere negatief waren, helaas heb ik geen kv meer in huis.. en ben s ochtends om half 8 naar werk en pas om 18.15 thuis.. dus das zwaar balen! ik ga de gyn bellen maandag omdat ik het zeker wil weten voordat ik met die pillen begin..

( zit trouwens jou ervaringen in de mmmm ff door te lezen op je site, denk dat ik het ook van me af ga schrijven..)

Deel Deze Pagina