ik ben er weer....wasmachine staat aan.....en gtst en dalijk even dweilen en stofzuigen..... ellaaaaaaa waar bent u? al nieuws? @meeting: wat denken jullie van mijn zenuwen? het is wel in mijn huisje en tuintje haha.......dus ik wil alles goed hebben (vooral de tuin) alleen is het nu steeds rotweer en kun je niks aan de tuin doen en dat is wel rot!
Nog geen nieuws van Ella zie ik...ik ga weer op de bank liggen, film kijken. Kom af en toe wel even kijken en als het zkh heeft gebeld, meld ik me ook direct.
zeg cin als jij nu even gauw een hyves account maakt dan kun je zo fotootjes kijken bij mij op de hyves......
hahhaa minnie ik ben cd aan het branden was aan het doen hier aan het reageren.. ik ga er denk ik zo aan beginnen.. ben wel benieuwd naar je fototjes meiss
heej meiden! ik mag vrijdag ochtend de pregnyl zetten! er zijn rechts 2 eitjes te zien! van 14mm en 1 van 16mm!!!!! dat heb ik echt nog nooit gehad! spannend! maarre wat ik me nou afvraag , is nu de kans op meerling niet heel groot??? want er zitten 2 eitjes? die ook nog doorgroeien!? ik ben dat helemaal vergeten te vragen! hij zei dat ik vrijdag de pregnyl moet zetten en het weekend vrijen. (nou ben ik wel het weekend vrij haha)
dekans op een meerling zit er wel in hoor ja vrijdag de pregnyl avond klussen en de dag erna ook klussen en zondag voor de fun yes eindelijk goed nieuws meiss deel 6 gaat echt geluk brengen..
wwhaaaaa ella wat goed! ja dan heb je wel kans op een tweeling vanwege twee eitjes! ooo wat zul jij opgelucht zijn nu meid! echt erg fijn voor jullie!