wat een rust hier zeg!!! vandaag hahaha tumm whaha is ie zo zenuwappig lijkt me voor de mannen ook niet echt makkelijk zo op het laatst haha wel grappig dat hij je te rustig vind ella en hoe is het met je buikkie ergens last van meiss????
Wat is het hier rustig geweest!!! Nicky en man zijn net weg en het was echt supergezellig! Ook helemaal niet vreemd of onwennig, het was net alsof we elkaar al jaaaren kennen, echt gezellig. Nicky is een schat van een meid en Ryan was helemaal weg van zijn Cars stoel. Ging er direct mee aan de sjouw . En ik heb voor de baby nog een superlieve borstel en kam gekregen, echt super!! Hierbij de eerste buikenfoto (zoals beloofd ), jammer dat er niemand is om 'm te bekijken .
debby ik ben wakker hoor hahha ik moest lachen om je berichtje wat een leuke foto`s meiden haha en echt super leuk dat jullie het zo leuk hadden en ja klopt het voelt meteen vertrouwd had ik ook met mariek van spuit topic vorige week bij geertgen
Tummetje je bent de slijmprop aan t verliezen whiehoo! En menstruatiekrampen klinkt ook erg goed! En grappig dat je je zo rustig voelt!! Misschien is het wel begonnen. Ik voelde me precies zo toen mijn vliezen gebroken waren. Debby wat fijn dat het zo gezellig is geweest! En wat een leuke fotos!! Zo lijken jullie buiken niet al te veel te verschillen hihi. Mooi bescheiden buikje Nicky! Leuk Cin dat het bij jou ook zo vertrouwd voelde! Hoop dat dat ook zo is 19 juni. Hihi/. Zal Tumm aan het bevallen zijn????? Ik heb een rotdag vandaag!!! Voel me zo lelijk.. bah. En het ergste is, er is amper wat aan te doen... (striemen!) Ben aan t smeren met bio-oil....maar als ik alles ingesmeerd heb is t flesje al een kwart leeg.. en je moet 2 x per dag smeren. Bah heb t echt ff gehad met mn lichaam. Ik snap wel dat eht het waard is en ik er wat moois voor terug heb en bladiebla.. Maar vind het soms zooo moeilijk echt waar.....
duch ik denk het ook dat tumm aan de gang is zo`n gevoel heb ik nu sinds een uurtje of 2 hoop dat mijn gevoel het juist heeft.. ohh meiske toch je moet maar zo denken je bent net moeder geworden,je bent niet lelijk tuurlijk niet je bent herstellende lieverd.. je wordt er alleen maarmooier op geloof mij maar.. ik weet wel hoe je je voelt (voel me namelijk al 10 jaar zo) maar ik denk dat jij nu vooral met het uitzwangeren bezig bent,je hormoontjes spelen ook nog wel een rol denk ik.. dikke knuffel meiss en als er iets is je kan me altijd pb-en hoor!!! en meiss ik hoop ook echt dat het zo vertrouwd voelt de 19e ben benieuwd.. vind het wel spannend worden nu hoor!!
dames ik ga afsluiten voor vanavond ben down en voel me zenuwachtig voor morgen en ik kan daar niet mee dealen.. ga nu lekker een lange douche nemen en dan richting mijn bedje.. dames een hele fijne avond en deb ik smsje morgen meteen ciao ciao ladiesss... duchess dikke knuffel meiss.. en meiss je bent mooi!!!!!
Cindy heel veel succes voor jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sterkte met alles naar geertgen en ook naar je werk! Lieve duchess he wat rot dat je je zo voelt.... meis je bent een super mooie meid!!!!!! Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen hoor.....! en schrijf hier maar lekker van je af!!! Debby en Nicky! wat een mooie foto's!!!!! 2 hele mooie foto''s zeg! fijn dat het zo gezellig was! enne haha die Ryan , helemaal weg van zn stoel! lief hoor! ik voel nog niks hoor cindy! maar dat kan ook nog niet toch? probeer er zo min mogelijk aan te denken.... want nu gaan 2 weken toch wel lang duren denk ik! Tummeltje!!! en hoe is ie bij jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen, Ryan gaat vandaag weer naar de psz na twee weken vakantie, dus moest de wekker zetten, gaaaaaap . @Cindy, jammer, ik ben gisteravond net voor jou offline gegaan . Ik denk dat je inmiddels lekker aan het werk bent en hopelijk heb je een beetje kunnen slapen! @Duch, ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad met mijn striae, maar ik had het ook al van mezelf, dus dat scheelt ook wel. Helaas kan je er echt niets aan doen, behalve er even aan toegeven aan het gevoel. Het hoort er ook bij en die stomme hormonen maken het ook erger . Dikke knuffel meis! @Ella, ik voelde ook helemaal niets hoor in die wachtweken en zelfs niet toen ik de positieve test had. Dus er is helaas geen touw aan vast te knopen, het enige dat je kunt doen is wachten en nog meer wachten :-S.
Cin, dankjewel lieverd!!! Ja de hormonen zullen er ook wel mee te maken hebben. En de vakantie in het vooruitzicht... Ik heb de striemen van mn tenen tot boven onderhand wat ga ik in godsnaam aan trekken op vakantie. Voel me er echt rot over maarja... er is zo weinig aan te doen. Lieverd veel succes vandaag, ik denk aan je!!! Ella jij ook bedankt lieverd!! Deb, als ik alleen striemen had op mijn buik bijv oke prima... Maar ik heb ze op mijn kuiten, knieholtes, bovenbenen voor en achter, billen, heupen, buik, borsten. Mijn hele lichaam is vol striemen. En dan niet lichte scheuren maar echt donkerpaarse. Ik ben net een zebra. Leuk dat Ryan weer naar de peuterspeelzaal gaat vandaag. Vind hij dat zelf ook? Hier gaat het echt slecht Yasemin huilt alleen maar de laatste dagen. Ik ga deze week proberen zoveel mogelijk thuis te blijven en zoveel mogelijk regelmaat in de dag te houden om te kijken hoe ze daar op reageert. Vannacht heeft ze tot half 5 geslapen en daarna alleen maar hazeslaapjes en telkens huilen... zucht.
Heeey meiden! @debby/nicky; Ohh wat een leuke foto! Haha, en die van de buiken tegen elkaar! Lachen @Duchess; Ohh dikke knuff meis! Je blijft een mooie vrouw hoor! Daar veranderen die striemen niets aan! En echt.. het duurt nu misschien een eeuw voor je.. maar die strepen worden echt lichter.. *dikke knuff** @Cindy; Succes bij de fm! Weet niet hoe laat je hem hebt, maar ik denk aan je!! Zo.. helaas, tum is niet aan het bevallen Maar mn gevoel zegt dat het niet lang meer gaat duren, kan het niet echt plaatsen.. en voor het zelfde geld zit ik er een week naast, maar de beeb komt deze week denk ik
debby wat leuk zeg dat Ryan naar psz gaat!!! gezellig voor hem! hoe voel jij je? Cindy heeeeeeeeeeeeeel veel succes meid!!!!!!!!!!!!!!!!! ik denk aan je hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duchess wat vervelend dat het zo slecht gaat..... idd hopelijk helpt de regelmaat bij Yasemin! lastig zeg dat ze zo van slag is! Enne wat rot zeg dat je van top tot teen eronder zit.... hele dikke knuffel meid! kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt... en hoop echt dat ze snel wegtrekken! Tummeltje , oooh meis wat spannend allemaal! heb het weekend nog een aantal keren aan je gedacht hoor! Knuffel voor jouw!!!! wiehooooo bijna 40 weken! nu kan het nooit heel lang meer duren meid!
Lieve Duch, net als Tum al schrijft, ze worden lichter, maar dat zal voor jouw gevoel inderdaad heel lang duren . Vervelend dat je er zoveel last van hebt, ik heb ze inderdaad alleen op mijn buik en borsten. En Yasemin ook veel aan het huilen, dat is ook moeilijk. Misschien inderdaad een weekje rust en regelmaat, dat kan heel goed zijn dat dat goed helpt! @Tum, ik hoop ook dat je deze week gaat bevallen! Ben zoooo benieuwd naar de naam . @PSZ, Ryan vindt het helemaal super op de psz gelukkig! Hij vindt het kdv niet leuk meer sinds hij naar de psz gaat. Ik heb net even nog op bed gelegen, was zooo moe (en nog steeds eigenlijk). Vanmiddag met Ryan maar weer plat en hopelijk kan ik dan een beetje slapen, dat is nu niet echt gelukt.
tum spannend!! Cin, succes!! anderen, knuffel!! Hihi...hoe is het hier, heb globaal bijgelezen..zo druk gehad!! Ons meisje is nu voor het eerst op de peuterspeelzaal.....om kwart voor 12 kan ik ze weer ophalen.... zucht voel me eenzaam thuis hahahaha
Heeey Miran, moest even denken wie dit ook alweer was, hahaha. Wat leuk dat jullie kleine meid ook naar de psz gaat. Mocht je er niet bij blijven vandaag? Ik mocht de eerste keer erbij zijn.
ja dat mocht wel..maar dan komt ons meisje constant mijn hand pakken...tis niet zo dat ik ff kan zitten en toekijken...dat doet ze gewoon niet.... dus leek me beter om te gaan....ze bellen wel als het echt niet gaat (wat ik niet vermoed)