Heeey meiden! @Cindy; Ohh, twee eitjes te zien, hopen dat ze mooi door gaan groeien!! EN hoop dat je wat kan regelen met vervoer enzo @Duchess; Ohh oke.. jij ook geen bloed erbij verloren.. stemt me al iets positiever Weet dat het niets hoeft te betekenen, mja.. zo op het einde kan het niet lang meer duren Aah, Yasemin een beetje overprikkeld, gaat ie inmiddels beter? @Debby; He, balen dat je daarvoor naar het ziekenhuis moet he.. En nog door je rug gegaan.. doe je voorzichtig met jezelf meis!! @Cindy; Ja, denk het ook, er is wat gaande.. mja.. wat en hoe lang duurt het nog he.. Zat net een beetje te lezen op internet .. maar is zooooveel.. kom er niet doorheen hoor.. maar heb het globaal meegekregen.. echt erg
Cin, met een tweeling kun je best bevallen toch! Met eentje kun je ook een keizersnede hebben helaas.. Dat risico houd je altijd wel denk ik. En idd wel mooi uitzicht!! En ja gaat snel he... voor je het weet is ze 16..whaha. Deb wie weet mag je straks ook voor PJ roze shoppen! Leuk dat Ryan zo blij is met zijn stoel!! Hier is t niet meer gaan onweren, wel wat gedonder gehad maar meer niet. Deb zal toch niet zo lang meer duren denk ik!! De 2e voel je eerder dan de eerste beeb, zeggen ze he! Ben ook benieuwd hoe het met Anja is.. Wat lief van Ryan!! Haha ik was blij dat we het beide wilden weten en ook gewoon wilde vertellen. Lijkt me moeilijk als je allebei wat anders wil!! De naam wilde ik wel dat niemand hem wist alleen mijn schoonfamilie wist het al, daar is dat gebruikelijk dus ach... Cin ik hoop ook echt dat je eitjes gaan groeien meis!! Heb een heeeeel goed gevoel bij jou..maarja, dat heb ikj al vaker gezegd helaas.. HMM Cin niets van gehoort..wat is dat dan??? En Tum idd echt heel lang duurt het nooit meer!! Spannend zeg. Wel leuk je bent de eerste die de zwangerschap uitdraagt! Ben zooo benieuwd naar je meisje én de naam! Gaat wel beter met Yasemin volgens mij. Ze is nu weer wat huilerig maar dat mag best soms, als het maar niet de hele dag is he? Ga zo even de fotos van de camera op de pc zetten. Vraagje, het lettertype van internet is ineens hartstikke groot. Iemand enig idee hoe ik dat weer kan veranderen?!
verveel me...ben eigenlijk kei moe...maar als ik nu al ga slapen dan ben ik morgen kei vroeg wakker...en als ik langer wacht kan ik slecht in slaap komen hahaha. Was ik alweer vergeten dat slapen door zwangerschap moeilijker werd eerste weken...en ook dat je zooo moe werd...pfffff...
Och Och, heb niet bijgelezen vandaag een internet offday gehouden, en heerlijk genoten van ons meissie. CB is geweest, en Faith is nu 2800 gram Super sterk dus op mama melk . Ze vonden Faith een super relaxt kind, ze houd dr handjes niet gebald. Maar heeft ze lekker hangen geopend . Ze is lekker helder en totaal niet loom .. Dinsdag hebben we een afspraak bij de arts op het Bureau. 22 juni staat ze ingepland voor dr eerste prikjes.. Papa en Mama maken het ook goed , zaterdag nacht is het iets te gezellig geworden in bed *gniffel gniffel* we zijn alleen onvoorzichtig geweest.. Maar ach we zien het wel.. Zal je net zien dat bij ons net he je snapt het wel, welkom is het altijd wel.. Nou goed, Dikke Knuff voor iedereen
Tum, kheb geen muis. Maar had het al gevonden, rechtsonder moest op 100% staan en stond op 125%. Antares lekker aan toe geven meis!! Wauw tante wat knap dat jullie het al gezellig gemaakt hebben. Hier gaat dat nog niet...doet hartstikke zeer aan mn bekken helaas. En wat goed 2800 gram! Dames er komt yasemin-spam aan...
Haha een nachtje wel, als die kleine van jou nog zo goed slaapt snachts wil ik wel een nachtje ruilen!!!! Hahah. Heb je nog nieuwe foto's van Faith!?
Heb nog geen foto's op de pc gezet nog.. Doe ik morgen even. Ja Faith slaapt nog steeds 7 a 8 uren per nacht . Heerlijk, ze heeft van de week 1 keer gehad dat ze om 4 uur wakker was en eten wou EN SNEL, dus mama kon rennen haha.. Wij gaan ff genieten van ee nfrikandel, dan douchen voeden en slapen.. Tot morgen.. Dikke knuf
cindy wat fijn dat je werk zo geslaagd is! nou jullie hebben hard gewerkt zeg! kan me voorstellen dat je nerveus was hoor om aan je werk te starten! das altijd spannend natuurlijk zo eerste werkdag! he wat jammer dat er nog niet echt vooruitgang in zit met die eitjes... althans nog niet hard genoeg! hoop dat die ophoging zn werk doet meid! Meiden ik reageer ff niet verder.... ja erg he! haha maar ben behoorlijk moe! en zal nog even in andere topic schrijven!
hahaha sorry ella @duchess; ohh wat een moppie is yasemin toch! haha en die laatste foto, geweldig! Zo.. we gaan ons klaar maken voor de controle.. hopelijk de laatste *grijns*
@Tummetje; Succes bij de controle! Ik duim met je mee dat het de laatste is. Zo, dan ga ik nu even bijlezen.
Morgen, laat het goede hier maar achterwege . Ik werd vannacht een aantal keren wakker met een knallende hoofdpijn, net alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. En tegen 4 uur was ik ook nog eens heel duizelig, was zooo bang dat ik ging flauwvallen . Ik ben ook niet naar het zkh gegaan, durfde zo niet in de auto te stappen en Arnoud heeft Ryan naar het kdv gebracht, die is later begonnen vandaag, want zelfs dat trok ik niet. Ik zit nu even achter de laptop, maar voel me echt k*($(#)#)@. @Tante, wat heerlijk dat het met Faith zo goed gaat en met jullie ook. Wow...en nu alweer gezellig gehad in bed . @Duchess, wat een ontzettende lieve foto's van Yasemin!!! Oooooh die met dat spijkerrokje, echt zooooo gaaaaaafffff! @Ella, lekker geslapen ? @Tum, succes met je hopelijk laatste controle, hoe was het???
@Debby en Nicky; Leuk dat het zo gezellig was meiden! Leuke foto's ook. @Debby; Wat fijn om te lezen dat je je beter voelt, ik hoop dat het zo blijft en dat je nu echt kunt gaan genieten! @Ella; Ik vind het zo spannend voor je he! Ik hoop zo dat je 29 mei posi test! @Duchess; Heeeele dikke knuffel voor jou meis, wat rot dat je je zo slecht voelt over je lichaam. En daar werken die hormonen natuurlijk ook niet echt goed aan mee. *knuff* @Miranda; Balen zeg dat je zo misselijk bent.. *knuffel* @Cindy; Fijn dat je werk goed bevalt meis! En jammer dat de FM wat tegenviel. Hoop dat de eitjes bij de volgende FM goed gegroeid zijn! @Tummetje; Wat een gedoe onder de douche zeg. Denk je even lekker te gaan ontspannen en zo... Irritant! @Debby; Ahw de tranen springen me in mijn ogen nu ik je 'hoe is het' berichtje zie staan, wat lief dat je naar me vraagt. Ik heb wel een beetje meegelezen hoor de afgelopen dagen maar het ontbrak me even om te reageren. @Tante; Fijn dat het zo goed gaat met Faith en dat ze zo lekker groeit! @Duchess; Wat een lieve foto's van Yasemin. @Minnie; Wat heftig zeg dat balonnen loslaten. Dat soort dingen zijn altijd van die ver-van-je-bed dingen en dan maak je het ineens zelf mee. *knuffel* Sorry dat ik een beetje kortaf ben naar iedereen en misschien iemand ben vergeten, ik heb mijn best gedaan om op iedereen te reageren maar ik ben er niet zo bij met mijn hoofd en ik kan jullie even niet bijbenen. @Hier; Als ik eerlijk mag zijn, hier gaat het voor geen meter. Ben zo down als maar kan, wat waarschijnlijk ook door de Duphaston komt dus dat helpt er ook lekker aan mee. Ben echt een beetje (heel slecht, ik weet het) aan het doemdenken de laatste tijd. Zo van, leuk, weer aan de Duphaston, weer spuiten en ja het zal wel wéér voor niets zijn. Ik weet dat ik moet proberen positief te blijven, maar ik ben zo ontzettend bang dat de komende ronde weer niets wordt. Dat we weer moeten afbreken, weer met cysten of teveel eitjes zitten en dat het nooit wat wordt. Echt, jeetje ik trek het echt allemaal even niet meer. En ik heb ook weer gerookt, waardoor ik me een zwakkeling voel. Sorry voor mijn geklaag... @Debby; Wat rot dat je je weer zo k*t voelt meid. *knuffel* Hoop echt wat je gezondheid betreft de zon binnenkort weer gaat schijnen voor jou.
Ik had al zo'n gevoel dat je niet helemaal lekker in je vel zat! Maar dan hoef je niet uitgebreid op iedereen te reageren hoor meis, dan mag je ook even alleen vertellen hoe jij je voelt!!! Ik vind het vervelend dat je je zo voelt, maar kan het me ook goed voorstellen. En inderdaad, die Duphaston zal het gevoel ook wel versterken :-S. Ik hoop dat je snel ongesteld bent meis en weer kunt beginnen met spuiten (en dan minder) en dan ook een mooi eitje ziet groeien, want jij hebt ook wel iedere keer heeeeel veeeeel pech . Dikke knuffel!