PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Mja, maar ik voel me altijd een beetje ego als ik alleen over mezelf praat...
    Ach je hebt ook gelijk, soms mag het.

Vind het zo doelloos allemaal op het moment, we zijn nergens echt mee bezig om het zo te zeggen.
    Alleen een beetje pilletjes slikken en dan maar hopen dat het een keertje goed gaat komen.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk mag dat soms! Dat vind ik niet ego, verder reageer je ook altijd op iedereen.

En het is ook doelloos, jullie hebben ook nog maar 1 kans gehad (als ik het me goed herinner) en daarna was het iedere keer mis. Ik kan me voorstellen dat het dan ook heel moeilijk wordt om positief te blijven! Misschien is een optie om bijv. Gonal-F of zo te gaan spuiten, misschien dat jij daar net anders op reageert? Geen idee hoor of dat zo werkt, roep ook maar wat....

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedmorgen allemaal,

@deb: klote zeg dat je je vandaag weer heel wat minder voelt.....misschien 1 mindere dag en dan gaat het weer stukken beter. haha en ryan met ik hou van jou haha echt wat is het ook een ding he haha.

@anja: meid een hele dikke knuffel! het valt zeker allemaal niet mee als je steeds moet starten en dan weer afbreken en dan weer opnieuw beginnen......

@duch: oooo wat schattig die meid van jullie!

@ella: hoe is het met jou?

@cindy: hoe is het met jou vandaag? lekker aan het werk?

@rest: allemaal een dikke digi knuffel!
    Ik mag om 12.30 weer naar geertgen.......maaaaaaar heb zo een pijn aan mijn eierstokken dat ik het zelfs voel in mijn rug.....dus denk dat er heeeeeel veel kleine eitjes zitten dus het zal wel afbreken worden en dan weer opnieuw beginnen......en meestal heeft mijn gevoel het bij het rechte eind dus daar ga ik nu ook maar van uit.....jammer maar helaas.....

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, ik hoop dat je ongelijk hebt meis! Ik heb zelf nooit last gehad van pijn aan mijn eierstokken, dus weet eigenlijk ook niet hoe dat voelt. Terwijl ik ook heeeeel veeeel kleine eitjes had zitten. Misschien heeft je gevoel het deze keer bij het verkeerde eind, ik hoop het echt voor je!

@BBQ, ik bedacht me nog dat Annedore misschien ook wel wil komen?

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja we hebben tot nu toe nog maar 1 echte kans gehad idd, in 2 jaar tijd. (1 jaar zelf proberen, 1 jaar MMM).
    Gonal had de gyn het de vorige keer ook over, maar dat durfde ze niet aan omdat je van 37,5 in één keer naar 75 moet als je moet ophogen en ze was bang dat ik daar alleen maar meer overstimulatie van zou krijgen.
    Moet nu de komende ronde Puregon 25 + een klikje erbij gaan spuiten in de hoop dat dat wel gaat werken.
    Gyn zei dat ik 'te goed' reageer op de Puregon 50 dus nu moeten we het zo doen en langzaam ophogen als het nodig is.
    Maar het schijnt wel zo te zijn dat je op een ander medicijn totaal anders kan reageren.
    Dat merk ik alleen al aan Provera, Duphaston of Primolut, die bijwerkingen zijn bij mij ook totaal anders.

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja dat is inderdaad ook nog iemand die misschien wil komen......annedore wij gaan 19 juni met de meiden en de mannen BBQen.....hebben jij en manlief ook zin om te komen? zou wel superleuk zijn!

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Ik hoop dat je wel goed nieuws krijgt bij de FM straks meis, het mag voor jullie nu ook wel een keer zo zijn.
    *knuffel*

@BBQ; Ja is wel leuk toch als Annedore ook komt. :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk heb je straks dan een supermooi ei met minder Puregon! Mag je direct beginnen of krijg je dan eerst een uitgangsecho?

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    anja ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen hoor meid!

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Gyn heeft over een uitgangsecho niets gezegd, ik wil wel een echo krijgen voor we verder gaan, dus daar ga ik vandaag of morgen nog even voor bellen.
    Zodat we iig zeker weten dat er geen cysten zitten.
    Want als die er niet zitten begin ik er wel met een beter gevoel aan.
    Als er wel cysten zitten kun je er donder op zeggen dat het weer verkeerd gaat.
    Ik hoop ook dat minder Puregon zijn werk gaat doen en dat er weer een mooi eitje aankomt, net zoals in de eerste ronde met spuiten.

Zo, ik moet er vandoor, over 20 minuten gaat mijn bus, even koffie drinken met mijn moeder. :)

Deb, ik hoop dat je je snel beter voelt meis. *knuffel*

Kom vanmiddag nog wel even kijken hier. :)

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Thnx Minnie ik duim ook voor jou! Hoop zo dat je straks toch goed nieuws krijgt... *duim duim*

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier met je moeder! Ik ga zo lekker even op de bank hangen, filmpje kijken.

@Minnie, heeeeel veeeel succes vanmiddag met je FM!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tumm, hoe is de controle gegaan? :D

Debby wat rot dat je je zo slecht voelt meis!!
    Waar komt het door denk je? Hoge bloeddruk?

Anja volgens mij is heth eel logisch dat je het even niet meer ziet zitten meid...
    Elke keer gaat t mis dus ik kan goed begrijpen dat je even niet positief kan denken.
    Hopelijk gaat de volgende ronde wel goed, echt waar.. gun het je zo he meis..
    *dikke knuf*
    En idd soms mag je ook echt wel even alleen over jezelf praten joh!!

Minnie jammer dat je dat denkt. Ik hoop toch dat je met ander nieuws thuiskomt meis! Heel veel succes!

Jaa, Annedore ook komen op de BBQ! :D

Ben benieuwd hoe het met Tum is, zal ze bezig zijn. :p

Ben weer de vakantie om aan t gooien, grrr.
    Manlief wil graag met suikerfeest bij zn familie zijn maar is dus moeilijk.
    In eerste instantie zouden we 1 sept t/m 9 sept bij hun zijn maar t suikerfeest begint 10 september en is drie dagen.
    Maar het enigste wat mogelijk is is 3 tot 11 september anders wordt het namelijk alweer 16 september en dat is veelste laat.
    Gaat ie jammer vinden vrees ik maarja, kan er niets aan doen! Kan geen vluchten toveren die er niet zijn he?

Vannacht redelijke nacxht gehad, 23.00-04.00 en toen werd ze om kwart over 5 huilend wakker van krampen..
    Wilde vanochtend de huisarts bellen, poept ze ineens!! Dus wacht het nu maar ff af.
    Was echt blij dat ze ineens gepoept had, wel niet veel, maar het is wat he!! Hoop dat het nu beter gaat.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ongelooflijk :D Na de voeding van 10 uur heb ik haar in bed gelegd toen ze ging gapen, 1 keer teruggeweest om de speen te geven en nu slaapt ze. Nog nooit eerder meegemaakt dit. :D
    Zou ook wel willen gaan slapen, maar de wasmachine staat aan en dan kan ik niet slapen... Behalve als ik de deuren dicht doe, maar dan hoor ik Yasemin weer niet als ze gaat huilen.

TUHUMMMM... ben zo benieuwd hoe 't gegaan is!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeps, beter niet kunnen zeggen...Kwam een geluidje van de babykamer af. Even afwachten....

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anja wat ongelooflijk moeilijk allemaal he meid....
    bah maar 1 kans in 2 jaar..... ik begrijp je helemaal hoor! het is ook om moedeloos van te worden...
    logisch dat je je niet zo goed voelt!
    telkens aan medicatie beginnen en dan weer afbreken.......

Hoop echt dat jullie heel snel weer een kans hebben! want dit is ook niks he!

Heel veel sterkte lieve Anja!

Debby ooooh nee wat rot dat je je zo slecht voelt!
    hopelijk is dit voor 1 dag hoor! (of zelfs nog minder)

Minnie heeeeeeeeeeeeeeel veel succes meid met je FM!

Duchess oooooh wat lekker dat Yasemin zo lekker slaapt! nou dan kun jij ook lekker uitrusten he! :)

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ze slaapt nog. :D
    Wordt soms een ebetje wakker maar valt dan weer in slaap..

Hoe is het met jou Ella? Niet al te lang meer voor je mag testen!! :)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh wat schattig die lieve Yasemin!

hoe gaat het verder met jouw duchess??? voel je je alweer wat beter?

Hier alles goed hoor!
    ik ben wel wat zenuwachtig voor 29 mei... vind het zo spannend! en besef me nu dat we eindelijk weer een kans hebben! en dan ook nog met 2 eitjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja het gaat wel hoor Ella! Opzich gaat het goed met me maarja dat lichaam.....zucht.
    Achja... er is niks aan te doen he! Maar als ik t echt ga bekijken word ik echt verdrietig.. zucht.
    Maarja.
    En tuurlijk ben je zenuwachtig! Is ook erg spannend!!! :D
    En idd twee eitjes, wie weet een tweeling hihi. Spannend hoor. Ben erg benieuwd!!!

He Deb, voel jij je al wat beter?

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    knuffel voor jouw duchess!!!!

lijkt me ook ontzettend moeilijk hoor.... en dan kan iedereen zeggen dat je mooi bent.... maar als je dat zelf niet zo ervaart... ja dan is dat ontzettend moeilijk hoor meid!

Deel Deze Pagina