PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Aha Nicky, nu snap ik 't. :D
    Ben benieuwd naar de commode!

Oh wat een leuke commode. Kun je later zeker ook gewoon als kast gebruiken. :)
    Wat een leuke kleertjes ook Nicky!

Ik had het forum nog open staan, maar heb lekker ff een uurtje gewandelt met kind en hond. :D
    Wat een heeeeeeerlijk weer!

Cinnn hoe was je dag vandaag?!
    Ik mis je wel hier hoor, haha!

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hoi laartje88 (mede-bolle-buikie)

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: het was vandaag zeker wel lekker weer :) groot gelijk dat je even bent wezen wandelen. Meteen van profiteren :D De commode heb ik vroeger als beeb nog op gelegen en heb ik later als bureau gebruikt. Op den duur is het bovenstuk naar de zolder gegaan en gebruikte ik het lade gedeelte nog. Erg handig ding :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hallo meiden:):)

@tumm ohh ze zit dus nog goed in je buikhuisje:( hoop dat ze toch snel besluit te veranderen van gedachte hoor!! inieder geval voor volgende week:)

@minnie yes yes yes meiss haha ja idd mischien gaat mijn droom wel uitkomen haha ik hoop het hoor!!
    en ja die 2 gaan wel door groeien en idd er zal wel geen ander bij komen moeten ze hard groeien dan in 3 dagen..
    jammer dat je vrijdag moet:( ikke eigenlijk ook maar ruis zei dond. of vrijdag. dus ik heb voor vrijdag gekozen..
    vandaag werd ik ook gebeld door geertgen de afspraak van donderdag is verzet van 19.30uur bij ruis naar 12.10 bij wissman:( ik vind het eigenlijk niet leuk maar ja wat moet dat moet he`
    kom op eitjesss groeien hahaha:) ik duim voor je meiss..
    en ja we zitten dadelijk weer samen op het wachtbankje..

@duch een hele dikke knuffel voor jou lieverd.. het is ook wel allemaal shit om je zo te voelen ik begrijp het echt super goed, de striemen die ik heb zijn nu wel wit geworden je ziet ze bijna niet maar op mijn schouders zijn ook nog paars rood:( en ik zit met een hangvel tot bijna op mijn knieen:(:( is beetje overdreven maar het scheelt niet veel..
    en wat is yasemin toch een lekker ding hahaha kei gaaf dat rokje zo schattig...

@ella jij ook een dikke knuffel meiss het is ook niet niks..
    en meis ja het was echt zwaar werk gister maar nu vandaag was nog veeeelll erger bah bah hahhah ben nu helemaal op kapot zo moe ben ik..
    heb super erge hoofdpijn en mijn rechtervoet is sinds gisteravond weer opgezwollen..
    en nee ik ben toch echtn iet zwanger maar ik heb zo`n opgeblazen voetjes:(

@debby oh meiss ik hoop dat het alleen maar voor vandaag is hoor dat je je weer wat minder voelt..
    ik duim heel erg hard voor je hoor!! en idd goed van je dat je niet alleen in de auto bent gegaan..

@nicky wat een leuke kleertjes en commode:) super!!!
    hoop dat het 10 minuten handbadderen:) wel helpt meiss een hele dikke knuffel voor jou...

@tante haha nou al weer gezellig gehad?? zo snel hahaha
    doet het niet pijn of zo?
    en wat fijn dat faith zo goed slaapt echt toppie meiss..

@antares hoe gaat ie vandaag meiss?? besef je het al een beetje..
    en alyssa weer ziek:( geef ze maar een dikke knuffel meid..

@anja oh ik word gewoon verdrietig van je berichtje meiss..
    ik hoop echt dat deze ronde helemaal anders gaat lopen hoor!! er mag nu eindelijk wel weer eens een kans komen voor jullie..
    een hele erge dikke knuffel voor jou meiss...

@hier..
    ja ik heb het eigenlijk allemaal al gezegd ben zo erg moe:( en heb zo`n hoofdpijn bleghh hahhaa
    hoop gewoon dat me eitjes goed aan het groeien zijn maar zie het ook ff allemaal niet gebeuren och ja mischien als ik ga slapen en morgen vroeg wakker word is het wel weer weg..

xxxxcindy

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahah ja ik mis zp ook verschrikkelijk hoor!! heb vandaag tot 16 00uur gewerkt dus ook alweeer overgewerkt en ik ben echt zo moe haha:)
    die stofzuiger die ik had he die woog denk ik wel 30 kilo pffff
    en die heb ik overal mee heen moeten slepen:(

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe ging het werken dan meis? Let je wel op jezelf??? Zie je nooit meer op msn trouwens :(

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    En hoe langer je ermee moet slepen cin hoe zwaarder die lijkt te worden :( Balen dat je hoofdpijn hebt. Wel weer naar je zin gehad vandaag? Let je wel een beetje op jezelf zoals deb en duch al hebben gezegd?!

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja opzicht gaat het wel hoor..
    maar die stacaravans zijn zo klein ik kan me kontje er bijna niet in keren whaha en dan ook die stofzuiger erbij haha ja idd het is best wel aanpoten hoor daarzo..
    ze streven naar 17 huisjes in 5 uurtjes wij hebben er met zijn 2tjes vandaag 18 gedaan haha en ik was helemaal op ..

deb msn ja klopt we zitten meestal op die van dinis want daar staan alle mensen in de lijst van zijn familie..
    en meestal zit ik liever op zp dan op msn anders word het in een keer zo druk haha kan ik allemaal niet bijhouden hahaha:)

en mijn voet ik snap er helemaal niks van hoor hij was gister echt helemaal opgezwollen,en alleen bij mijn enkel??
    ga donderdag denk ik even langs de dokter ermee volgens mij is mijn bloedtoevoer niet echt goed in mijn benen..

en voor de rest ja gaat allemaal wel hoorrrr!!!:)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Weer je benen, misschien door het werken nu dat je meer vocht vasthoudt?

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nee sinds november is mijn beentje s`avonds wel al wat dikker.. toen heb ik die erisopilas gehad en vanaf toen werd het alleen maar erger.. als ik een half uurtje loop dan voel ik hem gewoon kloppen..

maar in october was ik iets aan het doen hier in huis en toen draaide ik me om en toen zei er iets knak in mijn voetje,
    vanaf toen is er elke keer iets..
    ik zal is een foto maken dan kan je het zien..
    wachtte he:):)

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Nee doet geen pijn hoor, wel wat voorzichtiger als voorheen. Maar totaal geen last gehad :) ..

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Vreemd cindy. Ben je er toen mee naar de huisarts geweest of niet? En zo ja, wat heeft hij/zij toen gezegd?

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    haha het is gelukt hoor!!

let maar niet op crespo met zijn spooky(knuffel) op de achtergrond haha ik legde mijn voet op de stoel en meneer begon meteen te spelen:)

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nicky ja toen heb ik toch eerste keer die broxill antibiotica gekregen,en toen was het wel wat minder geworden nu heb ik alleen dat vocht vasthouden nog??

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    hij lijkt bij de enkel inderdaad wat dikker te zijn. heb je al geprobeerd te koelen?

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    maar als je goed kijkt op mijn voet zit een rood plekje en ik denk dat die de boosdoener is..

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Beetje vreemd cindy. Maar ik snap het toch al niet. Als je aangeeft dat je een knak hebt gehoord zou ik zeggen laat voor de zekerheid even een foto maken of is dat toen ook gebeurt? (sorry geheugen als een zeef op het moment).

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja koelen omhoog legegn het haalt allemaal niet uit:(
    maar mijn benen zijn eigenlijk nooit echt dik geweest ja bovenbenen maar ik had altijd mooie enkeltjes hahaha..
    ik kan nu ook geen een paar schoenen aan terwijl ik altijd op hakken liep eerst al waren ze 10 cm hoog ik liep erop hahah:) en nu alleen die crocs kan ik nog maar aan

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Het enige vlekje wat ik zie zit aan de linkerkant meer richting enkel dan richting tenen? :( klopt dat? Is dat een open wondje of niet?

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nee haha ik voelde die knak heb er maar 15 minuten pijn aan gehad en daarna was het weg.. maar die vochtophoping zit precies op die plek waar het knak zei hahaha.. zo`n gevoel alsof je een elastikje kapot trekt was het..

ja daarom ik ga donderdag denk ik gewoon naar de dokter want ik kan zo niet doorlopen hoor ik ben 25...
    me moeder heeft het ook hoor elke dag als het warmer word van die opgezwollen voeten maar dat wil niet zeggen dat ik het wil whahhahaha

Share This Page