nee geen open wondje het is gewoon een rood vlekje en als ik erop druk wordt het spierwit en dan zie je een donkerode punt erin en dan word hij weer zo hahahha nou nou wat een uitleg weer!!
Even in de gaten houden cin. Kan zomaar een peesje ofzo zijn geweest die knak zei en dat die nu verkeerd zit waardoor je er last van kan krijgen. Komt wel vaker voor dat je ergens een knak hoort en/of voelt en er bijna geen last van hebt en dat het daarna eruit komt. Inderdaad donderdag even naar laten kijken en dan maar lekker op je strepen gaan staan zodat er goed naar wordt gekeken en niet af laten wimpelen met een antibiotica oid. Succes en sterkte ermee! Knuffel
hahha ik heb er even een rood rondje om gezet.. op mijn voet en op mijn been zat een zwarte punt en die dachten ze eerst dat dat de oorzaak van de erisipilas was?? och ja het is allemaal veel te ingewikkeld om zo uit te leggen hahaha
hahahhahha tante ik vind het knap hoor na 2 weken... ik hoo rjuist meer van nee niet aan mijn lijf!!!
haha zuster nicky en patiente cindy whaha. maar dat rondje zie ik ook cin. misschien toch even naar de dokter. rondje kan klein zijn maar misschien in de voet groter..... en jammer dat ik je vrijdag niet zie! en we zitten straks als alles goed gaat samen op de wachtbank.......jij had ook twee eitjes toch?
nou iedereen niet schrikken van die rare witte roze rode voet die in beeld is gekomen he`.. en zeker geen nachtmerries krijgen meiden hahaha
minnie ik heb er 5!! haha maar die 3 van 8 mm groeien niet mee hoor dus ja ik heb er ook 2 en ik mag donderdag dus ook bij wissman een keertje benbenieuwd hoeveel verschil nou is tussen die 2 vind ze allebei super artsen!!
@cindy: zo dood ziet ie er niet uit hoor. Zit nog kleur op en de nagels zijn niet blauw @minnie: inderdaad, afschaffen die regel @wachtbankje: cin en min samen op het bankje en dan samen zwanger is maar te hopen
whhahha dood!! och ja heb ik nin ieder geval geen zwaar hangende meesleeppoot he` hihihi ja ruis vermoedde zaterdag de iui maar ik denk maandag
ja en dan allebei van een tweeling....is toch al zo een rage de laatste tijd op zwp..... wissmann ging er wel vanuit dat die twee van mij doorgroeien omdat je nu natuurlijk niet ineens stopt met de spuiten maar gewoon doorgaat. cindy wissmann is ook een heel fijne arts! staat samen met ruijs op nummer 1 bij mij.....
ja precies zal wel frapant zijn hoor als die nou niet doorgroeien.. komt helemaal goed hiero vandaag de eerste 150eh weer erin gespoten toe maar ik was nog niet moe genoeg whahahhaha
wel balen cindy dat de 112.5 nu niks meer deed bij je! heeft ruijs er nog wat van gezegd hoe dat kan komen?
nee de 112.5eh doet het wel maar ze gaan er dus vanuit dat als je 10 dagen hebt gespoten er wel wat verandering moet zijn. want hoe langer je moet spuiten en hoe langer het duurt voor je een dominant ei hebt hoe slechter de kwaliteit van het eitje zal zijn.. haha toevallig heeft dinis het vorige cyclus gevraagd toen we moesten afbreken. dus ik kon nu wel met die 112.5 doorgaan maar dan was er mischien volgende week vrijdag pas een dominant ei maar de kwaliteit niet goed
hhhm dus dat betekend dat mijn eitjes niet zo een goede kwaliteit hebben? spuit net een week 112.5......maar daarvoor al wel 37.5 en 75.