zo. ben ik weer, nog even online en tussendoor aan school werken. om half 8 vertrekken richting yoga. Heb vandaag via internet een Hollebol van Tupperware gekocht voor 4,50, normaal zijn die krengen 24,50! Ben benieuwd wanneer ik hem kan halen
Ze zijn zo leuk minnie! En leerzaam Ik heb ook de hollebol rammelaar Die is maar een paar weken in de verkoop geweest en toen terug gehaald wegens afkeur in een ander land! Ik heb hem mooi gehouden voor onze kleine, echt zo'n ouderwets model rammelaar, een bolletje (met die figuurtjes erin maar die kunnen er niet uit) en dan een steel eraan. Echt super lief.
Cin, ja precies.. Hier werd mijn man laatst kwaad..dat ik hem niet geloofde dat ie me mooi vindt. Ja tuurlijk geloof ik hem wel maar het verandert niets aan mijn gevoel, helaas. Slaap lekker!! Nicky wat is in godsnaam een Hollebol? Whaha klinkt gek! Pff hier... ik had een 'tante' (vriendin van mn ouders, maar zie ik al vanaf kleins af aan als mn tante) met onze bruiloft uitgenodigt en niets van gehoort. Nu geboortekaartje gestuurd en niets gehoort, dus beetje raar en we dachten dat er iets aan de hand was ofzo. Mijn vader dus gebelt vandaag, schijnt ze dus met trouwen een kaart gestuurd te hebben met geld erin en die is dus nooit aangekomen! Hoe lullig zeg!
Dat is inderdaad lullig dat die kaart nooit is aangekomen! Oja, een hollebol: zie hieronder het plaatje. Die vormpjes moet je dus weer in de bal doen (voor iets oudere kids). Als je de vormpjes eruit wil hebben moet je aan de gele hengsels trekken en dan trek je zeg maar het rode en blauwe gedeelte van elkaar af en dan kunnen de blokjes er weer uit. Erg leuk!
Nou dames, ik ben er weer vandoor anders kom ik dadelijk te laat dat is nou ook weer niet de bedoeling Nog even naar de wc en dan aankarren. Héél misschien tot straks en anders tot morgen! Liefs Nicky
OOOH die bal ken ik! Wat gaaaaf. Mijn nichtje had die vroeger, vond dat ding geweldig. Haha leuk zeg, heb dat ding lang niet gezien! Nicky veel plezier op de yoga!
nou ik ga maar eens even de spuit weer zetten voor vandaag....... morgen weer een dagje werken en dan ben ik er wel weer morgen in de avond. allemaal een dikke knuffel!
Heeey Cindy . Ook online, ga je donderdag wel even naar de ha met die voet, want dat lijkt me niet echt gezond.... @Nicky, veel plezier met yogha! En die hollebol ken ik ook, mijn ouders hebben er ook 1. Wij hebben voor Ryan een "moderne" versie met van die vormpjes, zit ook muziek in. Kinderen vinden dat vaak heeel leuk. Het nadeel van die hollebol vind ik dat je heel hard moet trekken om de vormpjes eruit te krijgen en dat is voor kinderen wel eens lastig. @Tante, ***SMELT*** wat een lieve foto's van Faith! Ehm....verder ben ik het alweer kwijt.
hey meiden zo heb weer lekker geslapen haha met mijn ogen dicht lichaam relax en in slaap maar ik was wakker,snappen jullie hem nog hahaha de hoofdpijn is gelukkig weer weg had 2 paramolletjes geslikt verder voel ik me in een roesje of zo had ik vorige keer ook toen ik de 150eh had gespoten!! zal daar dus wel aan liggen.. @duch ja precies **knuffel meiss en het enige wat ik kan zeggen is,dat ik heel erg hoop dat je je snel weer beter voelt in je eigen meis. xxxx
ja deb ik ga zeker met die voet naar de dokter ik heb nu even op bed gelegen en hij is toch al iets geslinkt.. nou heb ik dus weerin mijn hoofd dat ik een veel te lui leven heb waardoor mijn lichaam gewoon te relax is geworden dus ga zometeen even boven op de step staan hahaha hoe is ie nu met jou meiss (**duimt voor hopelijk goed)** ja nicky ik ken die hollebol ook!! haha is idd lang geleden dat ik die heb gezien leuk. hahah
Het gaat redelijk, af en toe hoofdpijn (soms veel ), maar neem dan een paracetamol. Verder rustig aan maar. Zonet even met Arnoud de was weggewerkt, ik vouwen op de bank (met hulp van Ryan) en hij heeft gestreken.
haha was ook best moeilijk,ik was zelf voor mijn idee wakker maar blijkbaar heb ik wel een half uurtje geslapen of zo hihi ik kan dat normaal ook niet hoor,ben dan heel onrustig in mijn hoofd,uitslapen lukt me ook niet echt meer ben altijd voor 8 uur wakker haha