@debby: knuffel meis. (net al gereageerd via msn) @duchess: ow wat een heerlijke tevreden meid is het vandaag hopen dat het zo blijft.
He deb.. wat rot meis.. 95 is volgens mij idd hoog.. Wel fijn dat Arnoud thuis kan werken! *dikke knuffel* Idd deb het kan zo ineens weer omslaan. Een paar weken terug deed Yasemin het namelijk beter met drukte, als we veel thuis geweest waren was ze juist onrustig. En nu is het juist andersom. Ik weet wel dat ik echt mijn gevoel moet volgen. Ik dacht namelijk zelf dat ze overprikkeld was maar kreeg reacteis als 'andere moeders gaan toch ook niet de hele week thuis zitten' etc.. Maar mijn gevoel had het toch wel juist. Het is wel rustig zonder Cindy, haha!
@duchess: Daar hadden deb en ik het gister op msn ook over ja dat het zo rustig is zonder cindy. Wat een lekkere drukte hier, 5 actieve gebruikers.
Hellup!!!! Ik wil leren maar het lukt me niet! Ik heb hier een onderdeel wat ik niet snap en ik kan me er dan niet doorheen trekken Wat moet ik nu? Maar verder gaan met het volgende hoofdstuk in de hoop dat ik dat wel begrijp?
nicky ja dat is erg vervelend! ik zou gewoon ff pauze houden.... en dan met frisse moed er weer achter gaan! Debby oooh meis wat vervelend!!!!! en dan reageert je moeder ook nog niet echt begripvol... kan me voorstellen dat het dan allemaal ff bijmekaar komt he! sterkte meid! en hoop dat je hartslag snel wat afzakt....... Fijn dat je man thuis komt werken! knuffel voor jouw! Tummeltje!!!!!!!!!!!!!!! hoe is ie met jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duchess, wat goed dat je naar je eigen gevoel luistert meid! en idd laat andere mensen maar praten hoor! als dit goed werkt voor Yasemin.... nou prima toch!? wat fijn dat Yasemin weer wat rustiger is!! nou meiden hier lekker vrij! wat een lekker weertje he! morgenochtend eerst om 0700 oppassen haha , lekker vroeg..... en dan smiddags vergadering en savonds gaan we bij vriendin eten!!!!! maar eerst maar eens even lekker in de tuin gaan zitten!!! ja haha tis echt een stuk rustiger zo zonder Cindy!
Nicky, ik zou inderdaad gewoon verder gaan als je het echt niet begrijpt! Succes!! Ella geniet van t zitten in de tuin. Hier waait het best stevig en dat merk je helaas goed als je hoog woont.. haha. Yasemin ligt te slapen in bed dus heb de deur naar t balkon wel open staan, maar t waait best wel. Maar het ziet er heeeerlijk uit buiten zo strakblauwe lucht en dan die groene bomen! 6 actieve gebruikers, allemaal meelezers zeker..whaha..
Heey meiden! @Debby; Nope, ze hebben niet gestript. Niet eens getoucheerd Is het normaal dat dan ze bij 40 weken strippen? Geloof dat ze hier in het ziekenhuis nogal van de oude stempel zijn en het liefst niet ingrijpen @Nicky; Leuk kamertje en spulletjes joh! @topic; Jaaa... ik wil nog in dit deel bevallen! Dus niet te veel meer kletsen dan he, haha @Cindy; Moest gister avond nog aan je denken.. miste je al.. dacht al dat er iets aan de hand was. Maar nu gaat er een belletje rinkelen.. je was aan het werk.. gelukkig Doe je het wel rustig aan meis, niet ineens te veel hooi op je vork he! Wat raar van je voet joh, hoop dat het snel over is! @Tante; Ohhh wat een lieve foto's! *zucht, kan niet wachten!!!!!!!! ikke ook!!!* @Duchess; Ohh wat naar dat die kaart niet is aangekomen, zo bedoelt ze het goed maar weten jullie er niks van.. stomme post ook! Ooohh fijn dat yasemin zo rustig is! Kan mama ook even bijtanken @debby; 95 is echt wel hoog hoor hoop dat het snel beter gaat, nu al verplichte rust is niks Sjooooo... we zijn er weer Gisteren na mn slaapje nog aan de hobby geweest, daarna gegeten, wandelen met mn mannetje en de hond op het strand, thuis hebben we een spelletje gedaan saampjes en toen naar bed.. ff een avondje samen Vandaag niks op de planning.. ja vannacht.. bevallen
Haha Tum ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat je kleine meid besluit te komen hoor!!! Lekker zo'n avondje! En ik ben echt STIKjaloers, ik wil OOK wandelen op het strand! Ooh heerlijk!!!
debby 95 is wel hoog hoor....hier was hij pas 92 onderdruk en boven druk was rond de 135....ook veel te hoog volgens de HA... Nu gaat mijn hubbie een bloeddruk meter kopen ergens....kan ik het zelf een beetje bijhouden naast de vk.... wel fijn dat arnoud dat kan zeg! hier zou dat helaas niet opgaan die vlieger.... Duchess, heerlijkdat yasemin een ritme heeft gevonden...ze is dus meer van de 3r's....
hmm strand aan huis...nee dank je...ben blij dat het hier eindelijk geen zandbak meer is!! Alyssa heeft haar strand in een bak.....en als het warm genoeg is komt daar ook zee in een bak bij...... En ik....ik geniet van de schaduw....lekker warm!! windje valt hier wel mee eigenlijk...maar soms van die windvlagen idd... Nicky, gewoon ff wat anders doen en later eraan verder gaan!!
heyy meiden zo daar was ik weer.. ahaaa dus er word stiekem over mij geroddeld op msn haha nee grapjuh hoor!! @duch wat heerlijk dat yasemin nu een ritme begint te vormen hoop voor jullie dat ze dit ook gaat aanhouden hoor en ja ik ga zelf de gel nagels zetten maar we zijn vandaag dus niet naar die winkel geweest dat gaan we morgen doen,moeders moest nog naar de dokter @debby oh meis dat is idd hoog ja ik hoop dat ze snel een alternatief weten zodat het zakt.. ik duim voor een niet platgelegenopname haha... dikke knuffel hoor!! @ella hoe issie bij jou meiss houdt je het nog vol in de wachtweken.. @tumm jaja ik was werken haha maar vandaag en morgen ben ik vrij dus kom ik hier weer bijkletsen fijn he het strand toen wij in vlissingen woonden was ik er ook vaak genoeg te vinden @nicky meiss idd even een pauze als je het ff niet meer snapt hoor!! zodat je daarna weer met frisse moed ertegenaan kunt gaan.. @miran hoe issie nu met jou??? @hier ik heb weer spanning voor morgen ben eigelijk wel benieuwd hoe het zal gaan fm bij wissman dat heb ik nog niet gehad wel de iui
Antares, idd meer van de 3 R's! Voor nu dan tenminste, het is maar afwachten of dat zo blijft. Ik zou echt wel aan t strand willen wonen.. zo lekker. Al zal t strand dan minder speciaal zijn als nu waarschijnlijk. (ben nu 3 x op t nederlandse strand geweest in heel mijn leven gaan binnenkort wel weer een keer met vrienden!) Hier waait t best hard. Wel idd met vlagen. Had net manlief aan de telefoon en verstond hem bijna niet toen hij buiten stond. Jammer altijd. Heeft er toevallig iemand interesse in een handkolf van Avent... Ahum! Kwam er van de week achter dat ik dus een handkolf heb liggen...oeps... Nooit gebruikt dus. Dus als iemand interesse heeft...kan ik m mee naar de meeting nemen.
Oooh wat rustig hier... CIiiindy... Yasemin slaapt... huis is al aan kant... alleen nog de was strijken en opruimen maar hijs nog niet helemaal droog... nieuwe was ophangen.. stofzuigen en dweilen..... maar doe dat straks allemaal, want Yasemin kan elk moment komen voor een voeding en dan wil ik t huis neit helemaal nat hebben. Of zal ik alvast gaan stofzuigen........
dames mijn nicht heeft zich hier vandaag aangemeld onder de naam blodjuh bij voorstellen maar niemand reageert op haar willen jullie ook even een berichtje plaatsten voor haar dikke kus cin
neeeeeee onding....heb er zelf een op zolder liggen hahaha...heb er nooit iets mee uit mijn borsten gekregen.... Lekker de electrische van weleda....die werkte wel goed....ook al kreeg ik daarmee ook niet veel uit mijn borsten...soms wel 40ml!! Hahaha, minimaal he.....kolven werkt gewoon niet bij mij...en ik probeerde het na iedere voeding en tussendoor nogmaals....het lukte gewoon niet......