@ella: ik ben bezig met begroten en budgetteren de eerste 4,5 hoofdstukken gingen goed tot de laatste 2 paragraven van hoofdstuk 4 heb ze nu maar doorgelezen en de samenvatting overgetypt en ga nu verder met hoofdstuk 5 (tevens het laatste hoofdstuk). Hoop dat ik daar wat meer van snap. Misschien als ik heel veel puf heb ga ik daarna nog even hoofdstuk 6 doornemen maar dat hoeven we eigenlijk niet, is een computer hoofdstuk.
Oja, vanmorgen op de weegschaal gaan staan. Tot nu toe in totaal 8,3 kilo aangekomen ben er wel blij om. En vandaag heb ik eindelijk het kraampakket binnen gekregen. Wat zit daar veel in zeg! Zat ook een grote knuffel voor de beeb in alsof we nog niet genoeg knuffels hebben! Vrijdag ga ik trouwens de hollebol ophalen
Ik zal je de uitleg besparen Volgens mij krijg ik nu een iets makkelijker hoofdstuk. Gaat over budgetbewaking. Dat moet je zien als: zoveel is er bijvoorbeeld in een huishouden per maand te besteden, ik zeg maar iets: 400 voor boodschappen e.d. en dan moet je erop toezien dat je niet over die 400 komt. Dat is de makkelijkste uitleg die ik kan geven over dit hoofdstuk. Alleen wordt er in de boeken gewerkt met bedrijven en daar zit het wat ingewikkelder in elkaar.
hmm begroten en budgetteren....moeilijk! Welke lesmethode gebruik je...heb hierboven ook nog boeken liggen geloof ik...
Ik werk via de nieuwe boeken van Wolters Noordhoff. Op school werken ze met allemaal oude boeken van Nijenhuiss ofzo, en die boeken zijn niet meer aan te komen.
noordhoff? die had ik ook heb ik eentijd terug verkocht...een boek van 2001.....en er werd gewoon op geboden!!
Noordhoff is de nieuwste lesmethode. Ik heb een boek uit 2007. Neijenhuis zijn ze bijna niet tweedehands aan te krijgen
Nicky, wat rot zeg!! Balen dat je je zo voelt, je begon zo positief vandaag! Raar van die leraar trouwens, inderdaad een leraar hoort dat te weten! Watvoor vak is het? Wauw wat netjes Nicky!!!! 8,3 kilo jeetje! En dat met 28 weken. Super! Haha ik ben ook altijd zo 'blij' met gekregen knuffels..ahum.. Heel leuk en lief, maar we hebben er al zoveel. Ben blij dat ik er nooit zelf gekocht heb! Klinkt moeilijk Nicky! Succes ermee! Ella, spannend he? Nog maar 10 dagen! Yasemin is zelf wakker geworden om 14.30, dus precies 4 uur tussen de voedingen weer. Dacht leg haar wakekr in de sweetpeace, valt ze meteen weer in slaap!! Aaah haha... Ga nu maar ff de was ophangen... en dan is alles klaar. Weet nu niet goed wat ik moet doen! Wilde eigenlijk gaan wandelen, maar nu slaapt ze...
@duchess: ik begon inderdaad zo lekker positief en vrolijk vanmorgen. maarja, ik ga gewoon lekker verder en maak als het moet maar een spiekbriefje Moet toch mijn rekenmachine hebben voor de toets Kun je Yasemin anders niet wakker maken en dan in de wandelwagen leggen? Kan ze daar weer verder slapen. Of je legt ze gewoon slapend in de wandelwagen.
Jullie zijn lief . @Ella, lekker vrij hoor! Op wie pas jij dan op, want ik hoor je wel vaker over oppassen . @Tum, iedere dag hoop ik dat we je niet online zien, omdat je ligt te bevallen. Volgens mij proberen ze wel vaak te strippen met 40 weken, maar weet het niet zeker. @Duch, volg je moederinstinct, dat werkt zoooo goed! Kan je bij mij ook niet even komen soppen ? Goed trouwens dat je ook stofzuigt en zo als Yasemin op bed ligt en dat ook op haar kamertje doet! Op die manier schrikt ze ook niet snel als je een keer op haar kamertje moet zijn als zij slaapt. @Antares, het is ook wel de bedoeling dat je dochterlief af en toe wat te eten geeft . Hoe gaat het met jou? Nog steeds erg misselijk? @Cindy, oooh ik dacht dat je de hele week moest werken! En nee, ik geef geen bv. Heb een borstverkleining gehad en kan waarschijnlijk geen bv geven. Bovendien heb ik al genoeg in de 9 maanden van de zw.schap qua ellende, dus wil het ook niet proberen....bij Ryan ook helemaal geen last gehad van stuwing . @Nicky, gaat het verder goed met studeren? Is dit je laatste toets van dit jaar? En netjes hoor, 8.3 kilo aangekomen tot nu toe!
hallo allemaal. heb even een vrij gaatje gezien om bij te lezen en te reageren. @deb: ja inderdaad meid als ze komen als jij in bed ligt dan kunnen ze net zo goed niet komen. heb je er ooj vrij weinig aan dan. @duch: wat goed zeg dat ze zo lang heeft geslapen! @nicky: balen he van die boeken en de leraar.....rijd anders even naar boxmeer......misschien willen ze je daar wel helpen....wahaha grapje......leg het gewoon even aan de kant en dan een andere dag verder eraan werken als eerste zeg maar....dus niet als je al een hoop hebt geleerd want dan zat het hoofd vol en neem je minder op.....snap je het nog? @all: hier wel alles goed....net wat vage steekjes in de liesstreek bij rechts......maarja ben dan ook de hele dag al druk. vanochtend met de meiden de stad doorgelopen dus veel gelopen vandaag. ben benieuwd vrijdag! spannend!
Hey Minnie, lekker aan het oppassen weer . Gezellig even de stad in geweest, het is ook mooi weer! Ik ben ook benieuwd vrijdag, maar heb wel goede hoop hoor!
oja morgen gaan we weer traktaties maken voor de ena oudste. die is vrijdag jarig. gaan we iets van 50 eierkoekmuizen maken......
@minnie: ow kon dat maar dat ik een andere dag ermee verder kon gaan maar ik heb morgen al de toets van dit vak En wat leuk om allemaal eierkoekmuizen te maken