hey meiden sorry ik ben nu pas thuis.. ella dinis moest zijn haren laten doen,ik nieit hoor!! meiden ik ben nu bij een vriendin ga zometeen naar huis en dan reageer ik overal op ok tot strakkies meiden en een fijne avond alvast xxxxcin
Oeh Tum... ongikrampen in de rug!! Spannend. Zag het idd Nicky! Alvast veel succes voor morgen! Watvoor vieze shampoo? Haha 'ben nu pas thuis' en later 'ben bij een vriendin en ga nu naar huis' beetje krom Cin. hahah!
whaha deb zie het nu ook pas ik bedoelde ben nu bij vriendin thuis we waren nog wat gaan drinken in het centrum en daarna zijn we hierheen gegaan.. en nu gaan we richting huis sorry mijn foutje!! meiden ik ga nu richting huis tot zooo!!!
Ze sms't mij als ze bevallen is . Maar ik heb nog niets gehoord . Ooooh wat een lieve foto en wat een mooie smile . Ik ga nog even iets drinken en dan op bed. Ben erg onrustig vanavond .
wat een schattige foto duchess!!! zo lief!!!!!!!!!!!!!!! en je profiel foto is ook erg mooi! wat spannend van Tummeltje! Debby wat rot dat je je zo onrustig voelt..... knuffel voor jouw meid! heb net documentaire gezien over loverboys..... op de eo... oooh wat verschrikkelijk zeg.... zelfs mn man was stil wat vreselijk... hebben jullie die ook gezien?
Hmm niet gezien!!! Is die online ergens te bekijken? Manlief is Hostel 2 aan t kijken.. Ik was mee aan 't kijken, maar tis me wat te bloederig haha...
nou weet niet! miss op afl gemist? tis echt heftig! slachtoffers aan het woord.... en natuurlijk de uitspraken van de rechter! zeer de moeite waard om te kijken. maar erg heftig
welterusten meiden!!!!!!!!!!!!!! ja duchess als je dat nog terug kunt vinden... tis wel de moeite waard om te zien! ik ga ook zo slapen.... morgen moet ik om 07uur klaar staan voor 3 kindjes hahaha!!! Liefs Ella