PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; aah je hebt het weer gehad voor een half jaar he! fijn dat het meevalt met de schade!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Ik zit binnen maar de zon schijnt redelijk mijn kant op, best lekker zo.
    Ben al buiten geweest vanmorgen rond 9 uur en toen was het al hartstikke lekker. :)
    Mwah plannen, even naar mijn ouders straks, daar eten (vriend heeft middagdienst dus eet niet thuis) en dan even naar de koopavond hier.

@Duchess; Gelukkig dat je de tandarts weer hebt gehad, altijd minder prettig dat soort dingen.
    Hou er ook niet zo van, was ook altijd echt bang, had hiervoor echt een rot tandarts.
    Heb nu een hele aardige, geduldige man en ben sindsdien wel minder bang, maar leuk is anders..

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    En toen was het stil. ;)

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb ik moest even langskomen vandaag om naar haar naveltje te kijken. (is vorige week voor de 3e x aangestipt ivm wildvlees, maar is nu gelukkig weg!)
    En wil even wegen, wil dit de eerste tijd gewoon elke week even doen zodat ik zeker weet dat ze goed aankomt van mn melk. ;)

Nee Tumm ik moet dus weer terug 2 x aaargh.. :(
    Dus nee nog niet klaar voor een half jaar, helaas.
    Manlief wel, die had niks! Grrr. :p

Ik was ook altijd nog veel banger Anja. Tot ik bij deze kwam, zij is zo lief en rustig en neemt echt de tijd voor me. Maar als ik lange tijd niet geweest ben (nu voor de zwangerschap voor t laatst geweest) dan ben ik weer heel erg bang. Daarvoor moest ik heel vaak ivm veel gaatjes door een beugel die ik 5 jaar gehad heb. En toen was ik bijna van mijn angst af. Maarja nu issie er weer.. denk niet dat het ooit echt weg gaat.

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duch; Nee het zal nooit helemaal overgaan denk ik idd.. Het blijft hier ook altijd wel nog een beetje zitten.
    Maar het helpt al héél erg als je een tandarts hebt die vriendelijk voor je is en de tijd voor je neemt.
    Wel vervelend dat je nu nog een keer moet zeg. :(

Fijn trouwens dat Yasemin haar naveltje nu geen wildvlees meer heeft. :)
    Ik dacht altijd dat dat bij iedere baby vanzelf ging.
    Plop, stompje valt eraf en klaar. ;)

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee schijnbaar gebeurt t niet heel vaak maar t gebeurt wel vaker dat er wat wildvlees zit. Meestal is 1 keer aanstippen (met zilvernitraat ofzoiets) genoeg, maar hier dus niet. Maar ik denk dat het nu wel goed is.
    Haar naveltje was ook een beetje ontstoken toen ze in het ziekenhuis lag, misschien heeft dat er wel mee te maken.

Nou ik ga haar wakker maken. Sjonge beetje vervelend zo maar elke keer valt de voeding net verkeerd!! Maarja dat moet dan maar he. Tenminste, het is nu 3 uur geleden dus normaal gesproken zou ze nu weer moeten eten, maar gister kwam ze ook elke 4 uur dus denk vandaag misschien ook wel. Maar jammer dan, beetje aanpassen...

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoop dat het nu dan goed is Duchess!
    Succes straks op het CB.

Ik ga er ook weer even vandoor, kom straks nog wel even kijken. :)

*knuffels*

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik ga even 8 pagina's bijlezen. Tot zo!

9. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ligt eraan wat voor ziekenhuis het is. Maar het ziekenhuis hier heeft er nooit 1 die altijd aanwezig is. Enkel op afroep....en god weet met de feestdagen zijn die mensen misschien ook wel op vakantie!!

Zou je even aan je vk moeten vragen of je ziekenhuis moeten bellen hoe het daar zit!

Nu bij mij was de vraag of ik wel terecht kon daar hahaha, want soms gaat een afdeling met feestdagen vanwege onderbezetting helemaal dicht zelfs.......

En ik was ook de enige kraamvrouw....met baby dan....er lag nog 1 vrouwtje dat een opwekking had want kindje was heel ziek.....(achteraf gehoord van een zuster...)

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: ik heb zo’n vies goedje van een shampoo gekregen tegen de jeuk op mijn hoofd wat ik sinds een paar weken heb. Ik moet dat spul eigenlijk 2x per week gebruiken maar het stinkt zo dat ik het zo min mogelijk gebruik. Er zit iets van teer en menthol in en dat moet ik dan 10 minuten in laten trekken :( Wat een lief poppetje! Haha, die tweede foto is cool!! Vervelend dat je zo bang bent voor de tandarts. Gelukkig maar 2 gaatjes in 1 kies. Valt dan weer mee toch? Hoe was het op het CB?

@ella: ik heb maar een heel klein stukje gezien (laatste 5 minuten). Heb de docu op SBS6 gekeken over het kleinste meisje van de wereld. Was ook mooi om te zien. Ow Ella, spannend meis.

@debby: ik hoop dat Ryan vanavond niet meer zo dwars is L

@cindy: hoe was de fm??

@anja: wat fijn dat je even alles eruit hebt kunnen gooien! Knuffel meis.

@tum: is niet te hopen dat je dan dit weekend gaat bevallen en in de file komt te staan. Dan krijg je net zo’n scene als in ONM dat het kind in de auto ter wereld komt.

@hier: vanuit een zonovergoten brabants plattelandsdorpje even gereageerd. Vanmorgen naar school geweest en heb geen idee hoe ik de toets heb gemaakt. Normaal heb ik wel een gevoel van: ow dat ging wel goed (of juist niet) maar nu helemaal geen gevoel erbij.
    Zit nu lekker in de tuin in de zon met de laptop voor mijn neus. Dadelijk aan het volgende vak voor school beginnen zodat ik over 4 weken weer toets kan maken, dat is het laatste toetsmoment voor dit schooljaar en dan ook de laatste dag J En als ik heel veel zin heb de komende weken ga ik nog aan een tweede vak beginnen zodat ik die ook kan toetsen, er kan maar zoveel mogelijk af zijn J
    Na school nog even naar de winkel geweest en lekker bbq-vlees en groentes gehaald zodat we zaterdag lekker kunnen bbqen :D heb er nu al zin in!

Hoe gaat het verder hier met de dames?

Liefs Nicky

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; Ik hoop dat je toets goed is gegaan! Jeetje je hebt het er maar druk mee zeg, al dat leren! Gelukkig heb je er mooi weer bij.
    Lekker, bbqen zaterdag. :)

Nog een maandje meiden....:D Dan is de ZP bbq al. :D

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky, klinkt niet lekker zeg!
    En ja 2 gaatjes in 1 kies valt mee, dat is maar één keer he? Haha. 2 gaatjes aan 2 verschillende kanten is toch weer 2 keer naar de tandarts.... :p
    Vervelend dat je geen gevoel bij je toets hebt, hopelijk heb je hem wel goed gemaakt!
    En lekker barbeque!! Wij gaan maandag geloof ik met mijn ouders barbequen!

Jaa nog maar een maandje, leuk leuk. :D :D

Zoo zijn weer thuis. Het is nog best heet als je zo een beetje doorstapt in de zon! Hihi.
    Echt lekker weer.
    Yasemin's naveltje moest toch nog een keer aangestipt, maar ze denkt dat het nu wel goed moet zijn. Volgende week nog even laten kijken.
    Ze weegt nu 4320 gram! Ze zit dus nu 1030 gram boven haar geboortegewicht. Heel netjes dus! :D
    Had gevraagt over t poepen, maar ze adviseert toch de huisarts te bellen, omdat het nu wel erg lang duurt en ze er zelf zo'n last van heeft.. arm ding.
    Dus dat gaan we dan maar doen. Heb alleen geen idee wanneer ik de huisarts kan bellen voor een afspraak, volgens mij is dat altijd sochtends?
    Zal straks mijn moeder eens bellen. Al zou ik ook op t spreekuur kunnen gaan zitten morgen... Dan zijn we er wel sneller, anders wordt het op zijn vroegst dinsdag pas.
    Straks ff met manlief overleggen.

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @anja: ja dat leren dat leren. ach, nog 4 weekjes en dan heb ik vakantie tot ergens in september :) Ik ben wel blij dat het zonnetje erbij schijnt ja, dat maakt het een stuk leuker om te leren :)

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Hoop dat Yasemin haar naveltje nu genoeg is aangestipt en dat het nu goed is!
    Ja huisarts bellen voor een afspraak moet meestal 's morgens idd.

@Nicky; Ja zomervakantie komt ook al dichterbij. Is mijn vriend ook heel blij mee haha, die leert zich ook helemaal suf op het moment.

@Cindy; Heee hoe is het met jou?

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: ik lees hier wel dat het verschilt per huisarts. bij debby kun je blijkbaar alleen op de dag zelf bellen. Bij ons kun je zelfs een week van te voren al bellen! En anders gewoon proberen dadelijk te bellen voor een afspraak. Succes ermee.
    Wat is Yasemin goed aangekomen!

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik ben er weer even:)

@even ego!!

nou wissman is een hele leuke gyn we voelden ons er echt goed bij:)
    we kwamen binnen mochten eerst nog gaan zitten aan het tafeltje!
    hij zei zo mevr is het nu nog niet raak geweest, dinis zei meteen nee na de laatste iui bij u hebben we de cyclus af moeten breken en nu zitten we in ronde iui nummer 3.
    hij zeimeteen dus ik heb het niet goed gedaan ik zei nee mijn lijf heeft het niet goed gedaan. waarop hij weer zei nee de natuur!!

toen zei hij laat maar eens een mooi eitje zien, wij zeiden meteen ja of 2 of 3. waarop gyn weer zei: wat nou as er 4 zitten of komen `ja dan gaan we gewoon door! want wie zegt nou dat ze alle 4 in een keer bevrucht raken. als er 5 jaar lang niks is gebeurt!! hij zei weer 5 jaar nou ik wil je binnen nu en 2 maanden hier nietmeer zien alleen nog maar voor een zwanger echo:)
    nou de fm!!
    1 eitje rechts 12mm en links ook weer 2 iets grotere maar nog niet meetbaar.
    nu doorgaan met 150eh gonal spuiten tot maandag en dan om 12.40uur de fm hopelijk dinsdag de pregnyl en woensdag de 3e iui:)
    qua leeftijd moet het allemaal luken zei hij.
    ja we zullen zien he` mijn gevoel heeft in ieder geval wel gelijk gehad dat het niet dit weekend zou zijn..

@anja ik weet niet wat er is gebeurt maar wil je wel veel sterkte wensen meiss..
    gelukkig zie je het nu weer iets zonniger in:)

@tumm ohh meiss je bent uitgeteld vandaag:) snap wel dat je nu wel wilt dat ze komt je hebt het in ieder geval uitgelopen!!:) knap hoor..

@deb dus je krijgt morgen de uitslag spannend hoor!! hoop dat er niks verontrustends uitkomt.. **knuffel meiss**
    denk dat je ligt te slapen want ik heb nog geen smsje terug:(

@duch gelukkig ben je al bij de tandarts geweest!!
    ik kan dan ook zo zenuwachtig worden he..

@antares wanneer heb je nu de eerste echo???
    hoe gaat het verder met je!!

@de rest een dikke knuffel meiden..
    ik ga zo met dinis naar die groothandel moeder en vader moesten weg dus het ging weerniet door!! dan gaan we wel op het scootertje he:)

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @cin: ow wat fijn dat er een eitje van 12 mm zit en dat er 2 wat grotere zitten, welliswaar nog niet meetbaar maar ze kunnen nog groeien. Ik denk dat je wel blij zult zijn met deze uitslag aangezien je jezelf er al op had ingesteld dat het dit weekend niet zou worden. Ik ga voor je duimen dat het dinsdag wordt met de iui. Knuffel.

18. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ooh cin..spannend!!

hoop zo dat die ene door groeit hoor!!!

En 1 juni....eerst met kleine meis naar kinderarts en daarna door voor echo...

ze zei 2 juni...ik zo ik moet toch 1 juni al in het ziekenhuis zijn om 8.30 kan het daarna? ja hoor om 10 uur.... dus meteen gepland.... en om 12 uur moeten we weer ergens anders zijn...

(manlief gisteren gezegd, maar ben alweer vergeten waar....)

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Fijn dat het zo goed voelde bij dr. Wismann. :) Mooi dat je dinsdag waarschijnlijk de Pregnyl kunt zetten!
    Enne, 3 keer is scheepsrecht he. :)

@Hier; Pffff ik ben echt gaar, ben zo moe de laatste paar dagen en slaap echt slecht.
    Zo maar weer even liggen denk ik..

20. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin, wat goed nu gaan ze allemaal lekker groeien en dan de IUI.
    Dit wordt jou ronde meis!!!

Hmm je moet bij onze huisarts sochtends tussen half 9 en half 10 bellen om een afspraak te maken.
    Denk dus dat ik er morgen gewoon ga zitten! Anders moeten we nog 5 dagen wachten...

Share This Page