Hahahaha Miran, zoooooo herkenbaar! @Cindy; Ja ik ben het met Deb eens. Ik mis je hier overdag ook, het is idd een stuk stiller zo. En ach, niet sporen... *geeft Cindy een handje*
hahahhaa ik lach weer thxx meiden had gewoon even een dip denk ik (de tranen staan nu in mijn ogen) dinis zei zeg nou gewoon wat je denkt meiss mischien voel je je dan wat beter.. hij zag aan mij dat ik elke minuut meer depri werd enikke kijken op mams tel of ik nog geen smsje had.. en ik zei nou deb wil me niet meer horen de tranen kwamen op en dinis zei doe toch normaal gekske.. ik ben gewoon echt onder invloed van de gonal pfff
***Debby loopt even naar Cindy en schudt haar even door elkaar. Zo, hormonen weer in evenwicht, nu tijd voor een dikke knuffel!***
*loopt naar cin...schud eens hard....hoort wat dingen rinkelen....kijkt eens goed in haar ogen....en ziet dat alle hormonsters nu op zijn plaats zitten....zo op naar dat reuze ei!!*
Haha Miranda fijn zo'n man!! Debby.. *knuf* Cinn hihi niet huilen hoor meis!!! Nergens voor nodig! Die stommen hormonsters ook.... HMmmm ik heb honger!!! En heb al 2 broodjes op.. vanmiddag macaroni.. sjongejonge.
whahaha thxx lieve meiden wat zijn jullie toch ook een schatjes he`.. en trouwens dat is niet vaak he dat ik zo gek doe dus jeeyy kan er weer een jaartje tegenaan haha
Hihi meiden we zijn hier allemaal zo lief voor elkaar. Ben zo blij met ons topicje! Dames ik ga even een dutje doen want ik stort om hier.... Kom vanavond nog wel even kijken, want ga na mijn slaapje naar mijn ouders. *knuffels*
Mag ik even klagen??? Ik voel me zoooo agressief door die stomme bloeddruk (dat bandgevoel). Weet niet meer wat ik met mezelf aan moet. Gisteravond was het zelfs zo erg dat ik niet in slaap kon komen, omdat ik me zo voelde. Pfff..ik ben blij als het morgen is en ik de gyn heb gesproken en er duidelijkheid is. Einde klaagbericht.
whahha ohh nu voel ik me zo zielig he en heb een smile van oor tot oor staan hahaha en nu moet ik weer mezelf gaan klaarmaken want we gaan die acryl en nagels halen.. of zou ik toch de gel doen whaha ik weet het nog steeds niet..
@cindy: keert het jaarlijks terug dan? Dan kun je er weer eventjes tegenaan @duchess: vreetkikje vandaag? Ach heb ik ook weleens Mag af en toe ook wel. @hier: de parasol een minuut of 10 geleden maar eens opgezet, werd me toch een beetje te heet in de zon ondanks het briesje. Dadelijk eens iets lekkers pakken. Vanavond lekker simpel, soep, rundvleessalade en frietjes
Cindy....je blijft nu maar even gezellig online hoor . Morgen kan dat ook nog wel. Ben je nog bij de ha geweest????
anja slaap lekker meiss **knuffel** @deb zo`n drukkend gevoel en opgejaagd is dat toch?? en er is ook geen middeltje die dat gevoel even kan onderdrukken toch?? ik hoop dat het snel morgen is!! **dikke knuffel meiss**
@Debby; *Hele dikke knuffel* Weet verder niet zo goed wat ik erop moet zeggen want ik ken het gevoel niet. Maar begrijp dat je je behoorlijk machteloos voelt en dat je niet weet waar je het zoeken moet. Ik hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt meis. *knuff*
Jaaa precies zo'n gevoel! ken je het??? Ik heb het idee alsof ik een bloeddrukmeter om beide armen heb die continue aangespannen is.
@anja: trusten en doe het rustig aan meis. Knuffel *loopt naar debby en stuurt ze even naar de gang, even afkoelen hihi* knuffel meid. En voor alle andere dames die het nodig hebben ook een knuffel!!!
Je beschrijft precies wat ik voel meis! Dank je wel voor je lieve woorden. Nu jij lekker even slapen en veel plezier vanavond bij je ouders .
nee niet meer bij de huisarts geweest hij is ook alweer geslonken ik denk dat het komt omdat ik zo lang niks heb gedaan geen lange afstanden lopen enzo.. morgen kan ik nietttttt moet ik weer werken dus ik moet het echt zo gaan halen haha.. ik weet hoe ik anders ben (krijg namelijk cadeau van moeders) die heeft me geld gegeven en als ik dat niet doe ga ik er weer andere dingen mee kopen nieuwe schoenen enzo..