deb ik niet maar dinis wel die heeft ook altijd een te hoge bloeddruk maar naar de dokter gaan ho maar!! en die zegt dat ook altijd dan.. meiden ik moet echt gaan haha er staat een zenuwappige meneertje achter me.. kommmm schatje hupp opstaan hahaha!!!
Heeee gelukkig, het heeft niet geholpen . ***Debby zet haar vrolijke gezicht weer op en doet mee aan de grouphug***
nee ik denk dat het echt zo is dan meiss.. zit bij hem in de familie, soms krijgt hij ook een hele felle steek bij zijn hart dan schrik ik me kapot.. hij zegt ja idd die banden om mijn armen.. het enigste wat je nu kunt doen is opletten met zout en suiker en zo rustig mogelijk blijven.. hij zegt ook aan dat bandgevoel weet ik dat het weer te hoog is.. dus meiss kijk uit he zegt ie
GROUPSHUGG LIEVE MEIDEN en nu gaat cindy echt want hij krijgt het op zijn heupen van mij hahahahha tot strakkies lieverds...
Gelukkig morgen weer naar de gyn, dus tot die tijd zal ik rustig aan doen! Alhoewel ik het liefste Ryan z'n nieuwe kamer ga verven, ga schoonmaken, ramen lappen.
heej meiden! was ik ook weer! Cindy wat fijn van die 2 eitjes!!!!!!!!!! ooow ik duim zo voor je dat je dinsdag de pregnyl kan zetten en dan woensdag de iui! en ja dan maar lekker op de terugweg in de auto gaan liggen! (voor het idee dan) leuk je nagels! ben erg benieuwd! enne lastig he die hormoonmonsters knuffel meid! Anja voor jouw ook een hele dikke knuffel. weet niet wat er is , maar het moet vrij heftig zijn geweest! Tummeltje!!! nog steeds niets meid!? 40 weken! nou nu duurt het niet lang meer hoor! Antares hahaa ontzettend herkenbaar dat gesprek tussen jouw en je man...... en het erge is..... meestal staat wat ze vragen gewoon voor hun neus!!!!!!!! ???!!!!!!!!
debby wat rot dat je je zo machteloos voelt....lijkt me ook zo moeilijk he! je wilt zo veel dingen doen , maar je moet verplicht rusten........... hoop dat er morgen meer duidelijkheid voor je zal zijn hoor! Nicky heel veel succes met je school werk! hoelang moet je nog naar school!? pfff klinkt allemaal vrij zwaar hoor! enne ben benieuwd hoe je toets is gegaan! Duchess , wat heerlijk dat het zo goed gaat met Yasemin! leuk he dat jullie gaan bbq bij je ouders! gezellig hoor! wat ik me nog afvroeg , hoe is het nu met je zus?
ja goed hoor! beetje gesloopt gevoel na vandaag en een slechte nacht gehad. maar verder alles ok! kan me gewoon nog niet voorstellen dat ik daadwerkelijk straks kan testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!