ja idd , maar kun je de telefoon dan niet naast je kussen leggen??? dan word je vast wel wakker als ze bellen!
Ja dat kan wel, maar dan ben ik zo duf. Lastig hoor...het liefste zou ik gewoon willen dat ze nu direct bellen, dan weet ik dat .
Vakantiegeld komt eraan en ik krijg ook nog dat geld terug van mijn werkgever over de afgelopen 2 maanden, maar dat zal nog wel even duren denk ik.... Belastinggeld hadden we trouwens een brief over gehad hoor . Dat het gestort zou worden.
trouwens Cindy wat lastig dat je zo last hebt van je arm!!!!! zakt het alweer wat? hoop dat het niet erger wordt , nu je bijna moet beginnen met je werk! enne grappige droom!!!! maar waar trok je man aan????
hahaha ella hij trok aan mijn arm schatje schatje hahaha!!! debb lekker veel centjess mam zegt ohh effe kijken op de bank dadelijk ben even bezig hier met pap en mam
haha ja we zitten aan de tafel koppie koffie te drinken.. en ella me arm zakt welweg een beetje maar het is zo`n vervelend moe gevoel beetje zwaar hij hangt er ook maar ene beetjebij
ooooh Miranda, je houd ons wel in spanning he!! Ohh Deb, lekker zeg! Ik krijg niks helaas dit jaar.... moet betalen! Hebben ze nog niet gebelt van het ziekenhuis intussen Deb? Oohhh meiden... ik net naar de babydump helemaal... Kom ik daar en zeg, ik heb deze kolf hier gister gekocht en hij doet het niet! Dus die jongen zegt, wat doet hij niet dan??? Dus ik zeg nou hij doet helemaal niks.. brand geen lampje niks! Moet je dus die knop eerst indrukken voordat t lampje gaat branden. Ja weet ik veel whaha... Bij die andere kolf (de dubbele variant van deze) was dat helemaal niet... dus ging er maar vanuit dat deze hetzelfde werkte. Dus helemaal voor niks geweest whaha. Kom ik er ook nog achter toen ik bijna de kinderwagen gepakt had om naar t consultatiebureau te wandelen, dat ze op woensdag andere tijden hebben dan op donderdag. Pas om half 4.. pffff. Ga zo maar alvast de gehaktballen voor vanavond maken. Yasemin slaapt nu, dus gebruik van maken he?
Nee ze hebben nog niet gebeld Duch . Zal wel pas einde van de middag worden ben ik bang... Hahaha balen dat je daarvoor terug bent gegaan . Zat er ook geen gebruiksaanwijzing bij?