PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hiihi goed he duchess!
    lekker verkleurd alweer!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Ella ging slapen :D?***

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha Ella beetje ZP verslaafd :D :D :D

Yasemin is wakker en ligt gewoon wat rond te kijken haha... Ze zal zo wel gaan jengelen omdat ze honger heeft. :D

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Woehahaha even snel voor ik naar mijn ouders ga..... :p
    Word net wakker en heb zo stom gedroomd. :D

Woonde ineens weer bij mijn ouders en Debby kwam langs, we gingen buiten lopen, daar kwamen we Duchess tegen met Yasemin die achter een eendje aanliep. :)?)
    Gingen we met zijn drieën terug naar mijn ouder's huis waar mijn vader met Debby ging flirten.
    En Deb, dat vond je niet zo leuk. ;)

Zo dat moest ik ff kwijt. :)

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Helloww!

@Duchess; Ohh.. verkeerd gelezen zie ik. Dus nu nog 2 keer terug komen.. brr.. succes meis!
    En Yasemin groeit goed! Zie je meis, je doet het geweldig! af en toe een rotdag kan je hebben, maar het schaadt je meisje niet, zie je maar weer

@Antares; Aha, ja.. een anesthesist heeft natuurlijk ook nog iets als feestdagen enzo, haha :D Ik heb het helemaal niet nagevraagd, zal eens kijken op de website van ons ziekenhuis of het erop staat. Lijkt me wel dat er iemand aanwezig is, aangezien wij het enige ziekenhuis in de provincie zijn met een kraamafdeling? VK's en gyn's zijn er wel 24/7..dus ik hoop zo'n wonderdokter ook :D

@Nicky; Hoop dat je toets goed is gegaan!

@Cindy; Jeej, een mooi eitje! Ben het helemaal eens met Wismann, binnen nu en 2 maanden zwanger!! Fijn dat je oook bj deze gyn een goed gevoel hebt.. toch wel lekker, kun je bij meerdere terecht.

*leest terug naar gisteren, heb schijnbaar ook iets gemist*

Ohh.. vond het wel grappig, zag er niets achter. Maar lieve cindy... ik zei het van de week ook al dat ik je miste.. je bent gewoon eentje van ons he! Je bent hartstikke welkom, maffe doos! :D

@Antares; hahah lekkere gesprekken heb jij met je vent haha :D "val dood" :p

@Debby; Klaag maar raak meis! Maak je, jezelf niet te boos? :( Hoop dat je morgen duidelijkheid hebt!

@Ella; Spannend voor jou zeg, ik duim me suf hoor, hoop op heel goed nieuws voor je!

@Duchess; Ik heb het nu ook van de zwangerschap.. ik ben knalrood.. en heb maar 20 minuten met de hond gelopen.. Dus misschien bij jou nog een nasleep van de zwangerschap, dat het nog invloed heeft zeg maar :)

hahaha Anja's vader aant flirten met Debby.. haha moet niet gekker worden :D

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja het is echt volslagen belachelijk.. :)

Ennn tumm al een teken van baby op komst?

Nou ik ben weg, ben al te laat maar ik moést het ff delen voor ik het vergeet. :p

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nope helaas.. :( gewoon een dag zoals altijd vrees ik :p

mn vriend zegt net tegen mn buik; tegen jou praat ik niet meer, haha :D

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: heeft ze zich al gemeld voor de voeding?

@anja: het moet niet gekker worden! :D wat een rare droom heb jij zeg ;) achja, ze zeggen altijd: dromen zijn bedrog.

@tum: je meisje heeft het gewoon veels te lekker in je buikje, die blijft nog wel even zitten.

@hier: iets te lang in de zon gezeten :( linkeronderarm wat verbrand, ziet er niet uit! Mijn gezicht is mooi bruin aan het worden ondanks het smeren en mijn neusje leek daarstraks wat rood te zijn. Morgen niet in de zon, heb niet zo'n zin in een maskertje.

@cindy: ben je geslaagd bij de groothandel?

@eten: hier dadelijk lekker eten, mannetje is al onderweg naar huis :) na het eten nog héél even rustig op de bank en dan naar het zwemmen toe. Heb er weer zin in en vooral met zo'n lekker weertje, even lekker "afkoelen" in zoverre... het water is extra warm op donderdag ivm baby- peuterzwemmen en zwangerschapszwemmen.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

@cindy: je bent zekersteweten gewoon welkom hier meid! niet leuk al die hormonstertjes! en had je toch wel een beetje een goed gevoel over de eigroei......in zoverre dat je niet zaterdag de iui hebt! volgende week en dan moet het gewoon goed zijn hoor!

@deb: spannend morgen naar het ziekenhuis!

@duch: lekker weertje vandaag en meteen naar buiten......ik ben ook een beetje verbrand trouwens.

@nicky: veel plezier met zwemmen!

@ella: jaja volgende week een posi test he meid! anja, cindy en ik volgen je wel.....

@tum: zeg eens tegen dr dat het geen brabants kwartiertje is en dat ze best mag komen! haha

@rest: dikke knuffel allemaal!

@all: vandaag weer een beetje veel gelopen en dan naderhand weer zo van die steekjes in de rechterlies.....ben beetje bang dat eisprong al is geweest ofzo. zou wel wat voor mij zijn namelijk.....hoop het toch niet eigenlijk.....maarja morgen weten we meer.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en ik ben alleen........tomtiedomtiedom haha

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    WHAHA Anja, wat een droom!!!! :D

Hihi Tum je zegt zowat hetzelfde als mn moeder aan de telefoon vanmiddag.
    Achja je zult straks merken dat je soms wat onzeker bent. (tenminste, mijn vader zei dat alle nieuwe mamas dat hebben :p haha!)

Denk idd dat t verbranden door de zwangerschap komt want eerder had ik dat helemaal nooit.
    Niet eens in de turkse zon! (behalve vorig jaar een beetje, maar bij nader inzien was ik toen dus ook al zwanger :D )

Haha Tum die vriend van jou is ook een grapjas. :D Hihi.

Nicky ja om 16.45 wilde mevrouw eten. :D Drna hebben we eventjes samen op bed liggen dutten, maar mevrouw wil eigenlijk niet slapen, haha. :D

Oeh pas je op in de zon Nicky. Mijn schoonzus zit echt onder de pigment vlekken van in de zon zitten tijdens de zwangerschap.
    Dochter is inmiddels 2 jaar... nog neits verandert aan de vlekken helaas.
    veel plezier met zwemmen!

Minnie alvast veel succes morgen, ben erg benieuwd.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    auw...heb 10 minuten in de zon gezeten vanmiddag...en daarna 30 minuutjes met Alyssa gefietst......en ben roodverbrand!!

wist dat ik snel verbrandde...maar dit....niet normaal! mijn armen gloeien en mijn gezicht schrijnt gewoon...en had vanmorgen ingesmeerd met factor 50.... (zo rond 12 uur)

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jeetje antares dat is wel erg snel dat verbranden! en dan moet de echt zomer nog beginnen! smeer je maar goed in met aftersun en niet meer in de zon meid! knuffel!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje Antares dat is snel!!!
    Doe maar voorzichtig en idd goed smeren met aftersun!

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    antares wow dan verbrand je snel zeg!
    nou maar goed insmeren! en anders met karnemelk!

Minnie wat spannend meid! heel veel succes morgen!

anja whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een droom!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    haha!!!!

Duchess , wat goed trouwens van je zus! kan me voorstellen dat je daar erg trots op bent! en hoop ook echt met de hulp die ze nu krijgt , dat het spoedig beter met haar mag gaan!

meiden we gaan vanavond niet weg,..... (zouden naar vriendin) maar er is ff wat tussen gekomen!
    na ja andere keer maar weer!
    verder heb ik niet geslapen! haha , dat had ik ook wel verwacht. lag ik goed en wel , kwam mn zwager aan de deur!

He fijne avond iedereen! want ga zo wel ff film kijken!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We zijn vanavond even naar het strand geweest (voor een uitgebreid verslag zie Ryan's website) :). En nu lees ik dat Anja's vader met mij aan het flirten was, hahaha.

@Tum, hahaha dat je vriend niet meer tegen je buik wil praten :D. Misschien is dat juist wel HET startsein voor jullie meid om op de wereld te komen :).

@Minnie, alvast heel veel succes morgen met je FM!

Volgens mij moet Annedore ook morgen voor FM?! Zo ja, ook jij succes meis!

Ik kom morgenochtend niet meer online, eerst lekker uitslapen, dan naar de dietiste, dan door naar het zkh, dus meld me daarna weer met hopelijk eens goed nieuws :). Dus ik zeg: tot morgenmiddag!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    halloo meiden:):)

@ella haha nog niet geslapen:):)

@deb heel erg veel succes morgen bij het zkh meisss ik duim voor je hoor!!

@anja whahaaa wat een droom:):) cool

@tumm oh meis ik ben zo aan het hopen voor jou:) haha man praat niet meer tegen buik:):)

@duch gelukkig viel het wel mee met je zus.. hopelijk komt het snel weer helemaal goed.

@antares wow dat doe je wel heel snel ja dat verbranden..

@nicky ook al verbrand:(:(

@minnie ik hoop op een heel mooi volgroeid ei/tjes morgen en dan lekker een klus weekend:):)

@annedore heel erg veel suces morgen bij de fm..

@hier neee ik ben niet geslaagd voor de acryl of gel.
    alleen dat vloeistof al was 36 euro:( potje acryl wit 46.95 ja sorry dat kan ik er echt niet aan uitgeven..
    ik had een site gevonden op i-net en daar ston potje 5 gram voor 1.95 nou blijkt dat dat net genoeg is voor 1 nagel te doen:):)
    nou ik zie wel wat ik ga doen!!

we hebben nu in ieder geval lekker bij de chinees gegeten voor dat geld:)
    moeders zei ja dan houdt het op he`
    ik zei ja en nu gaan we lekker naar de chinees,ze zei je doet maar meiss:) haha thxx mama:)

meiden morgen vroeg moet ik weer werken tot 3 uur dus ik kom daarna wel weer op zp:)

fijne avond en iedereen die morgen iets belangrijks heeft succes!! zet hem op en jullie kaarsje steek ik zo aan:)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Minnie en Annedore heel veel succes morgen met jullie FM!!!

Debby wat heerlijk dat je naar het strand bent geweest!

cin werkze morgen!!!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)
    voor ik ga werken even heel erg veel succes voor deb minnie en annedore:)

en een dikke knuffel voor de rest van de ladies:)

zo nu ga ik me klaarmaken en ik spreek jullie vanmiddag:)):)

xxxxxx

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Was toch vroeg wakker...vind het allemaal erg spannend! Hoop dat we een mooi kloppend hartje kunnen horen, dat is de 1e keer. Vorige keer via de echo.

Deel Deze Pagina