PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    minniee...hoe was de fm!!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Haha wat een droom zeg! Zo dus je hond is lekker irritant vandaag? Volgens mij wil de hond ook gewoon graag dat de baby eruit gaat komen. ;)
    Nog steeds geen teken of??

@Antares; Lekker dat je je niet zo misselijk voelt, wel balen dat je slecht slaapt.
    Wil niets zeggen he dat je nu niet zo misselijk bent als bij Alyssa. Ik hoop op goed nieuws bij de eerste echo hoor!

@Cindy; Zooo dat is duur! Heb er zelf ook eens over na zitten denken maar als het zo duur is hoeft het voor mij niet. :$
    Dan blijf ik wel lekker zelf aanklooien met nagellakjes. :p Werk ze vandaag meis.

@Deb; Veel succes ben de gyn, je bent er nu al dus ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van een kloppend hartje en dat alles goed is. :)

@Minnie; Heel veel succes vanmiddag met de FM meis, ik duim!

@Nicky; Vervelend zeg dat je verbrand bent. Hier gaat dat ook altijd zo snel, ben heel wit.
    Verbrand, vervel en ik ben weer wit, ben nog nooit bruin geweest volgens mij.

@Ella; Veel plezier met je vriendin!

@Hier; Hierna nog maar 3 dagen medicijnen.... Kan niet wachten tot ik ongi word en weer verder kan.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik ben me toch wel een beetje zenuwachtig.....zag net dat ik om 13.15 mag ipv 13.30......dus dat scheelt weer een kwartiertje...hoop het zo he meiden.....voel nu rechts niet zo gek veel en links wel nu in mijn lies weer wat. hoop niet dat er meer eitjes zijn gaan groeien want dan moeten we afbreken en dat zou ik toch wel erg vinden. ik ga zo maar eens even douchen en nog even een wasje aanzetten en de afwas doen en dan kunnen we weer richting geertgen. nadat ik daar vandaan kom moet ik eerst nog even naar een jarige vriendin en dan pas kom ik naar huis om te vertellen hoe het was......

ppppffff zenuwen steeds.....maargoed ik ga ervan door en dan zien jullie me straks weer en dan zal ik ook even verder reageren op iedereen. dikke knuffels allemaal!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn weer thuis, maar het was niet echt goed :(. De bloeddruk was veel te hoog (zowel onder- als bovendruk) en heb direct medicijnen meegekregen (3x per dag 1 tablet). De placenta hecht zich rond de 12e en 20e week van de zw.schap en dan is het erg belangrijk dat je een "normale" bloeddruk hebt. Anders kan de placenta zich niet goed hechten met als gevolg dat je kindje een groeiachterstand kan krijgen. En dan hebben we het nog niet eens over mijn eigen lichaam gehad en de risico's. Volgende week vrijdag weer voor controle! En verder rust, rust en nog meer rust. Gelukkig hoef ik niet 24 uur plat :).
    Verder heb ik zwangerschapssuiker en moet dus naar de diabetesverpleegkundige. Kan er ook nog wel bij...

Die kleine PJ bewoog teveel, dan had ze het hartje en ploep was 'ie weer weg. Dus toch maar even een echo gemaakt. PJ is een echte ADHD"er, dat ken ik helemaal niet van Ryan :D. Maar alles zag er goed uit :). Ze was klaar en toen zei ik tegen Ryan "heb je gezien wat het is" en toen zei de gyn al dat dat wel heel knap zou zijn, want zij had het niet gezien. We blijven dus nog even in spanning wat dat betreft!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Antares, fijn meis dat je minder misselijk en minder moe bent! Hopelijk blijft het nu ook zo.

@Tum, hahaha moest wel lachen om je verhaal. Dacht eerst ook "jeetje, wat een eikel zeg die vriend :D"

@Anja, ik ga met je mee aftellen tot je klaar bent met de medicijnen en weer verder kunt meis!

@Minnie, had je nog een sms gestuurd, maar nog geen reactie :). Was even nieuwsgierig hoe je FM was.

@Cindy, lekker gewerkt meis?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa nog iemand online, wie zal het zijn :)?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop toch dat Tum nu niet ligt te puffen met dit warme weer....

8. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Hoi,

Heb niet teruggelezen,want zit in de auto via telefoon. Ga ik later proberen te doen.:)

Geen goed nieuws over de fm.
    Eitje was weer weg.
    Gonal opgehoogd naar 225!
    Mijn optimisme zakt weer wat weg. Weet ook niet wat ik moet voelen. Voel me eigenlijk een beetje leeg.:( Zit al opCD 41!

Sorry dat ik er zo weinig ben. Veel werk en laatste loodjes school.
    Morgen Libelle zomerweek. Zondag en maandag ga ik maar eens tot rust komen, dat schiet er nu te vaak bij in.

We staan overigens walgelijk in de file.:(

Moest Minnie nou ook vandaag voor FM?

XAnne

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Annedore, jeetje wat balen dat je eitje niet doorgegroeid is :(. Kan me voorstellen dat je even niet weet wat je moet voelen. Wanneer heb je nu weer FM? En iets anders, 19 juni hebben we een bbq met een aantal meiden van dit topic (met mannen), zin om ook te komen??

10. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Wat lief dat je me uitnodigd Deb!
    Ik sla voor deze keer af. Misschien de volgende keer, want het lijkt me wel leuk.:)

Lees net over je zknhs bezoek. Wat een dompers meid :( Gelukkig is alles goed met de kleine. Doe rustig aan, zeker met dit weer.

X Lin

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

@deb nee meisss!!! ik hoop nu echt dat de medicijnen zijn werk gaan doen en dat het er volgende week alweer wat anders uitziet **dikke knuffel meiss**
    en kleine pj een adhdtje:):) leuk leuk!!!

@tumm whaha ik dacht eerst ook wat een ** haha maar eigenlijk best grappig dat zo`n droom werkelijkheid lijkt he hahaha:):)
    en je hondje aanhankelijk.. ik zeg morgenavond;)

@minnie en en en hoe was het nou gegaannnn???

@annedore meiss ik denk echt dat het beter is dat je nu deze cyclus afbreekt en een keertje ongi word. zodat je lichaam even rust neemt en dan weer beginnen meestal wil dat wel helpen hoor!! natuurlijk wil je dat niet tuurlijk,maar ik denk dat het wel nodig is hoor!! een hele dikke knuffel voor jou meiss..:):)

@antares ja zo zie je maar weer dat het echt elke keer anders is toch!! wel fijn hoor niet ziek en zo:)

@hier nou nou ik ben weer thuis haha was echt warm ja pfff..

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeey Cin, weer lekker thuis EN weekend :D. En nog een lang weekend ook ;).

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    jaja lekker lang weekend..
    maandag naar de kliniek ,dus ik gaf aan dat ik maandag niet kon werken zegt ie ja duhhh dan werkt niemand. ikke jaaa echttt wel haha ik moet gewoon komen hoor!!
    zegt hij dat doen ze lekker daar dan:)

maar ben vandaag wel geschrokken hoor! ik moest samen poetsen vandaag met een vrouw en ze was 30 weken zwanger.. zo die krijgt gewoon geen extra pauze moest zelfs alle dingen gewoon nog doen die wij ook doen,en ik ging haar helpen kreeg ik ook nog op mijn flikker van die man daarzo..
    uhh gij hebt jou eigen werk zegt ie..
    ik zei je kan haar dit toch niet laten doen. (boven op een kapot krukje laten staan)..
    uhh ze is zwanger niet ziek zegt hij nou ik denk dat wanneer ik posi test het heel snel einde werk is voor mij daar..

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje zeg, ik lees met open mond jouw berichtje! Dat zij daar nu nog werkt....en grappig dat Geertgen wel open is maandag!

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja ik vind/vond het echt niet normaal hoor!!
    ze stond gewoon bijna te huilen,ik heb haar gezegd je moet je rechten eens na gaan vragen want dit gaat zo echt niet zeg!!
    en een behoorlijke buik dat ze had sowww..
    en elk uur werd het warmer in die huisjes en ze stond gewoon te trillen..

hij zei tegen haar jij stofzuigen en ik moest van hem dweilen. ik zei nee ik stofzuig wel dat ding is veel te zwaar hij zei geoon tegen me je doet gewoon wat ik zeg!!
    en ik meteen ho ho meneertje wie benjij om zo tegen mij te praten zelfs mijn vader zal zo nooit tegen mij praten dus jij al helemaal niet,hij liep gewoon aan.. nou nou als dat zo al moet heb ik er al helemaal geen zin meer in he.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje zeg, respect dat je het dan vol houdt hoor! Ik hoop dat ze inderdaad gaat nadenken over haar rechten!

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja precies maar mijn keus is eigenlijk nu al gemaakt hoor!!
    nee ik accepteer dat dus niet he. en vooral ook omdat we nu al zo lang bezig zijn..

maar meiss hoe issie nu met jou??

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk heb je hoor, ik zou daar ook niet zwanger willen werken (ook niet niet-zwanger trouwens ;)).

Met mij gaat het wel goed naar omstandigheden hoor :).

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    wanneer moest je nu naar die diabetisverpleegkundige??

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik werd net gebeld, moet donderdagochtend daarheen. En dan vrijdagochtend weer naar de gyn.

Share This Page