oooh lieve meid.... snap dat je je daardoor emo voelt hoor! het is toch een soort van afsluiting idd zoals je beschrijft! Fijn dat je laxeer middel hebt gekregen voor Yasemin! hoop dat het nu goed mag blijven gaan!
ohh duch gelukkig heeft ze weer gepoept denk idd dat er iets dwars heeft gezeten. gek he want ze krijgt nog helemaal geen stukjes eten of zo en balen van de pil ja en maatje 50.. dikke knuffel meiss.. lijkt me wel raar ja eerst wil je hoe dan ook geen pil en nu is het het beste op dit moment ja is wel dubbel
Ja tis best raar om weer aan de pil te moeten.. Is nu al bijna 5 jaar geleden!!! Nahja kan t niet goed uitleggen maar idd het voelt echt als een afsluiting van de afgelopen 5 jaar. Heel gek..en emo.. Idd erg appart omdat ze alleen maar borstvoeding krijgt maarja het zal wel hihi.. Ik ben iig blij dat het er nu uit komt. Vanmiddag hebben we samen lekker 3 uur liggen slapen in bed haha. Was doodmoe. lag om 12 uur in bed, 3.30 kwam ze voor een voeding en om 5 uur werd ze wakker van krampen, half 6 sliep ze weer en om kwart over 6 ging mn wekker weer. *gaap* Dus ben blij dat ik ff heb kunnen liggen!
haha slaapkoppie wel leuk met je eigen vlees en bloed in een bedje ik kon daar met destiny toen ze nog beeb was ook zo van genieten haha
Ja is fijn. Hoop dat jullie het allemaal ook snel mogen meemaken lieverds. Ik heb ineens last van mn bekken, snap er niks van. Haha ben wel lekker in klaagmodus vandaag. Straks de fotos bekijken, ben errrrg benieuwd!!
spannend meiss.. ik ben ook wel benieuwd naar de fototje`s.. en meiss klaag maar raak hoor daar zitten we hier voor toch!!! ik denk dat je bekken nog een beetje aan het bijkomen zijn van de zwangerschap. en ja ik denk dat dat wel even kan duren ook.
@Debby; Ohhh balen meid dat je zwangerschapssuiker en een hoge bloeddruk hebt. *knuffel* Wel goed dat je direct medicijnen hebt gekregen. En natuurlijk fijn dat alles goed is met de kleine PJ! @Annedore; Ah nee he. Had zo gehoopt goed nieuws van je te lezen! *knuffel* Ik hoop dat deze ophoging het hem gaat doen meid want dit is behoorlijk slopend zo. @Cindy; Ah wat sneu voor dat vrouwtje zeg, dat is toch niet normaal! Gelijk heb je dat je daar niet wil blijven werken als je zwanger bent. @Ella; Gezellig op stap geweest dus. Nog maar 8 daagjes meid, ben zo benieuwd! @Duchess; Ja begrijp dat je je een beetje emo voelt hoor. *knuffel* Het is idd toch een afsluiting van een hele lange periode en de tijd vliegt al zo snel, Yasemin wordt nu al hartstikke snel groot. Wel fijn dat het nu al beter gaat met haar en dat het laxeermiddel werkt. Enne, lekker klagen hoor, dat lucht op! @Nicky; Hee, hoe is het met jou?
Zou kunnen idd Cin. Maar vind het zo raar omdat ik er eigenlijk helemaal geen last meer van heb gehad en nu ineens weer wel. Maarja. Rustig hier, ondanks dat er 5 actieve gebruikers zijn!!! Niemand nog iets gehoort van Minnie..?
Hoe gaat 't met jou vandaag Anja? En ja ik ben gewoon erg emo haha.. manlief snapt t niet zo goed haha.. Vooral om de kleertjes!! Hij was vanochtend zelf een beetje emo. Omdat ik op controle moest bij de gyn die gezorgt heeft dat we zwanger werden. Vond ie erg speciaal haha.
Hier gaat het zijn gangetje, probeer mijn verstand zoveel mogelijk op 0 te zetten en door te gaan. Ben zo bang dat straks hier iedereen zwanger is behalve ik. Het klinkt zo egoïstisch want ik gun het echt iedereen hier zo erg... Maar ben zo bang dat ik achterblijf zeg maar. Haha wat lief dat je hubbie ook een beetje emo was vanmorgen bij de controle. Ik begrijp je emo wel, 't gaat ook zo snel allemaal...
anja dan schud ik voor nu even je hand meiss.. kom net van de wc en zie weer bloed nou weet ik niet of het bloed is wat daar vandaan komt of van een wondje??? nou lekker weer een ronde weggegooid ik hou het nog even in de gaten en laat jullie strakkies meer weten hoor want nu ben ik dus ook weer even mat me gezicht tegen de grond gegooid. zo nu ga ik echt ff gtst kijken haha had hem vlug op pauze gezet..
@Cindy; Wat raar zeg dat je zomaar ineens bloedverlies hebt... Hoop niet dat het hetzelfde als de vorige keer is. *knuffel*
Anja ik snap 't heel goed hoor meis. Tuurlijk niet egoistisch! Denk dat iedereen dat wel heeft, je gunt het iedereen van hartem aar jezelf toch het meest!! *knuf* Cin huuh hoe kan dat dan... je hebt toch nog geen eisprong gehad...? Misschien een geknapt adertje o.i.d. meis. *knuf*
ja het kan ook helemaal niet!! idd nog geen eisprong gehad ik zit nu op stimulatie dag 19 dus al 19 dagen aan het spuiten. ik snap er niks meer van.. ik hou het in de gaten hoor denk zelf dat er een wondje zit haha van het scheren of zo.. maar kan het niet goed nakijken want het zit net langs de ingang hahahah anja dikke knuffel meiss..
Nou Cin dan maar hopen ja dat het een scheerwondje oid is. Thnx voor de knuffjes meiden. Ik ga even koken en me dan langzaamaan klaarmaken voor mijn werk... bleh. Fijne avond dames!
@minnie: Meldplicht! @duchess: ik heb gister mijn gezicht lekker ingesmeerd met factor 50+ Is nu wat bruin geworden maar pigmentvlekken gelukkig niet. Vandaag bijna niet in de zon gezeten omdat ik gister op mijn armen en mijn borst een beetje verbrand ben. Morgen weer een lekker zondagje hoop ik J Ow wat fijn dat je naar de waarnemend HA mocht gaan en dat je nu wat mee hebt gekregen dat ook daadwerkelijk helpt. Hè bah, weer aan de pil. Lijkt me erg moeilijk voor je. Misschien dat de nachten dadelijk ook een stuk beter gaan als ze geen volle darmpjes meer heeft en dus ook niet meer zoveel last van krampjes. @antare: balen dat je zo verbrand bent. Ook met factor 50 moet je blijven smeren door de dag heen. 1x is echt niet genoeg en al helemaal niet als je weet dat je snel verbrand. Succes ermee. @aftersun: ik wil niet vervelend doen maar als je gaat smeren op een verbrande huid dan smeer je alle poriën dicht en heb je kans dat het onderhuids verder gaat verbranden. Het beste is om de eerste dag na de verbranding er niks op te doen en daarna pas te gaan smeren. Als je echt heel veel pijn door verbranding hebt is het beste om natte handdoeken erop te leggen en te koelen. @cindy: jeetje wat is dat spul duur zeg! Maar nu lekker gegeten, is ook leuk! Jeetje Cindy lekker gaat dat daar op je werk met zwangere vrouwen Oké ze is inderdaad niet ziek maar ze kunnen wel zorgen voor een veilige werkomgeving. Ik zou het er echt niet mee eens zijn om op kapot krukje te moeten staan. Ik vind het al eng als ik op een klein huishoudtrapje moet staan nu Hier trouwens wel het idee dat de weken voorbij vliegen. Als ik naga dat we nu alweer vrijdag hebben en dat ik dinsdag alweer 29 weken ben. Dan vliegt het toch wel. Ondanks dat ik thuis zit. @Tum: och meis wat vervelend dat je zo gedroomd hebt en dan krijgt je vriend het ook nog gezegd @hier: verbranding viel vanmorgen weer mee. Begin nu lekker bruin te worden Des te meer reden om morgen maar weer ingesmeerd in het zonnetje te gaan zitten @debby: balen meid dat je bloeddruk zo hoog is en dat je zw.suiker hebt L knuffel meis. Nu maar lekker rustig aan doen. Wel leuk dat je nog een echo hebt gehad J Hopen dat het volgende week al een stuk beter is met je bloeddruk. Had je bij Ryan eigenlijk ook zw.suiker of niet? @annedore: och meis toch. Dat is niet leuk dat je wéér moet ophogen. Maar op cd41 al? Breken ze dan niet af? Knuffel meis. Het zit jullie ook niet mee L @ella: ow jeetje wat hebben ze veel keuze uit soorten koffiebonen haha, nooit geweten! Wel een keuze kunnen maken? En verder nog goed geshopt? @hier: jeetje wat een baaldag vandaag. Vanmorgen al vroeg op omdat ik de hollebol zou ophalen. Toen ik thuis kwam waren pa en ma er al. Pap was al aan het verven en mam was bezig met poetsen boven. Heb nog even meegeholpen. Rond 12 uur gegeten en daarna de spullen daarvan opgeruimd (bij de vaatwasser gezet) en toen omgekleed. Moest om 3 uur bij het uitzendbureau zijn want ze hadden een vacature voor financieel medewerker open staan. Welliswaar voor 16 uur in de week en voor een periode van 8 tot 12 weken maar dat is voldoende voor nu J Ik word er in ieder geval voorgesteld dus het is weer afwachten. Op de weg naar het uitzendbureau toe zat ik al bijna te slapen in de auto Op de terugweg door de moeheid door rood gereden, had het op het laatste moment pas in de gaten maar kon niet meer stoppen Er staan daar gelukkig geen flitspalen Tot overmaat van ramp thuis de laptop opgestart en wat denk je . Wil dat ding niet goed opstarten, ook nog eens 15minuten mee bezig geweest. Vanavond dus lekker vroeg naar bedje toe en niet koken J voor een keer maar worstenbroodjes eten, is ook niet verkeerd J Heb hubbie al gewaarschuwd dat ik moe ben en vanavond dus niet te genieten ben Verder alles wel redelijk hier, zit weer lekker buiten, ditmaal wel onder de parasol J Liefs Nicky
Ik zit ook lekker buiten onder de parasol . @Anja, ik begrijp je gevoel wel en dat is ook niet vreemd hoor meis! Iedereen is aan het spuiten en jij moet steeds weer opnieuw beginnen . @Cindy, ik hoop inderdaad maar een wondje van het scheren! @Duch, oooh zoo herkenbaar die emoties! Lekker eraan toegeven hoor . Over emoties gesproken, zag de fertiliteitsarts nog in het zkh. ze vroeg hoe het ging en zo en vond het ook vreselijk dat ik dit allemaal voor mijn kiezen kreeg! Ze gaf me nog een kneepje in mijn schouder als aanmoediging, vond ik zooo lief!