@Nicky; Vervelend zeg zo'n baaldag. Als er dan ook 1 ding fout gaat lijkt het wel alsof alles meteen verkeerd gaat. Wat raar dat Minnie haar telefoon niet opneemt... Zal toch niets ergs zijn met haar..?
Heeey meiden! @Debby; Ohh jee, klinkt allemaal best serieus zeg.. Hoop dat de medicijnen aanslaan en je een normale bloeddruk zult hebben! @anne; ohh wat balen dat het eitje weer weg was @cindy; zooo.. dat die vrouw niet meer op dr strepen staat zeg! 30 weken en dan op een kapot krukje.. tssss En dan heeft die vent ook nog een grote bek tegen jou.. nou.. beetje respect mag wel hoor! @ella; nou, ik werd echt boos wakker haha, heeft echt nog een poos geduurd voor het afzakt was @duchess; Ohh fijn dat yasemin weer poepoe gedaan heeft.. zo zielig als ze daar last van hebben. Lijkt me ook raar om straks weer aan de anticonceptie te moeten hoor.. @nja; dikke knuf meis.. snap dat je het somber inziet, maar jullie tijd komt ook! @cindy; ohh jee.. hoop dat het bloeden onschuldig is hoor! @nicky; aaaaaah kijk je uit.. zo door rood rijden!! enne...minnie was naar een vriendin als ik het goed onthouden heb.. en daarna zou ze online komen Hoop dat ze goed nieuws heeft!
@tum: ik moest gelukkig rechtsaf. schrok er zelf ook van hoor dus nog wel op het laatste moment kunnen kijken.
zoo gatver.. heb dikke plak vingers en klotsvoeten.. hoezo we houden vocht vast.. ieeeeeeieeeeeeieeeee
Minnie is volgens mij een feestje aan het bouwen nu ze nog alcohol mag Volgens mij zit er gewoon een vet goed eitje bij haar. @debby: wat lief van de fert.arts!
Cin he hopelijk heb je gelijk meis en is het gewoon een wondje! Anja fijne avond meis! Nicky die vlekken komen niet alleen op t gezicht he, ook op je lichaam kunnen ze komen dus pas daarmee op hoor. Is zonde als ze er eenmaal zitten gaan ze niet meer weg. Misschien krijg je t wel helemaal niet hoor maar t zou toch zonde zijn toch! Ik denk idd dat de nachten wel beter zullen gaan als ze van de pijn af is. Ze wordt namelijk standaart sochtends tussen 5 en 7 wakker door de pijn. Dus dat zal dan hopelijk niet meer zo zijn. Oh dat wist ik niet Nicky! Weer wat geleerd. Nu ben ik ook nog nooit echt verbrand dat ik echt pijn had. Op t eind vd zwangerschap gaan de weken sneller dan in het begin vind ik. Hihi. Balen dat je zo moe bent Nicky. Lekker vroeg naar bed vanavond!! Heb je je hollebol nu? En fijn van die vacature, hopelijk is het wat!! Deb gelukkig dat het je bekend voorkomt, dan ben ik niet raar. Whaha. En wat lief van je FA!! Anja ik kreeg ook al zon gevoel.. zal toch niets aan de hand zijn? Oh Lees dat ze naar een vriendin ging. Maarja kan ze toch wel ff telefoon opnemen/smsen. Blehh Tum vervelend zeg. Hoeveel ben je eigenlijk aangekomen nu in totaal? Dat vocht ben je gelukkig zo kwijt meis!
@Tummetje; Vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Haha steeds als ik inlog kijk ik eerst of er al een baby-bericht van je is. @Debby; Wat lief van die arts. Haha ja ik hoop ook dat Minnie aan het vieren is dat er een mooi eitje zit. Nou ik ben echt weg nu, moeten zo eten want mannetje moet om 7 uur de deur uit om te darten.
Nou, hoop dat minnie inderdaad lekker aan het chillen is! @duchess; ik ben nu 15 kilo kwijt.. dus niks aangekomen Ben benieuwd wat ik straks na de bevalling weeg
Dat is lekker Tum, alleen maar afvallen . En wel balen van het vocht, maar ook niet zo vreemd met dit weer. Ik ben nu net 0,5 kilo aangekomen .
@duchess: ik heb inderdaad de hollebol nu. Mam die zei al: moet je hem wel even schoonmaken. Maar dat vrouwtje moest dat ding nog afdrogen toen ik daar kwam, ze had hem vanmorgen nog in een sopje gedaan scheelt mij weer werk. Oja, ik heb vandaag het campingbedje goed afgeschrobt. Mooi buiten neergezet, nat gemaakt met de tuinslang, sopje en borstel (kledingborstel) gepakt en soppen maar. Heeft lekker kunnen drogen vandaag
Lekker hoor Nicky, alles weer schoon . Ik ga zo afsluiten, de laptop is bijna leeg en ik zit buiten .
Ja, voor mij wel.. maar bedoelde meer tegenover Duchess. gezien ze er over zichzelf een beetje mee zit wil dr niet kwetsen ofzo Ik ga koken.. totaal geen zin om te eten.. mja.. je moet wat he.. mn mannetje staat me al als een hongerige beer aan te kijken en dan écht niet voor seks.. helaas
Wow 15 kilo kwijt, dat doe je goed haha!! Ik heb me gister weer gewogen en ben nu precies 20 kilo kwijt. Nog 14 te gaan... haha. Wil meer gaan sporten binnenkort, zumba ofzoiets.. Of in het water, dat wilde ik gaan doen maar weet neit of ik me daar wel prettig bij voel met dit lichaam... Deb 0,5 is niks toch! Ik zat met 17 weken op *even kijken* 7 kilo... Nicky leuk dat je hem nu hebt!! En goed van je dat je t campingbadje schoongemaakt hebt.
ik heb de stekker in het stopcontact zitten deb, kun je dat bij jullie niet doen met een verlengkabel?