PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    duchess!!! vergeet ik jouw helemaal!

maarre wat leuk he dat je zoveel foto's hebt gekocht! ben er heel benieuwd naar!
    en is het je vader gelukt om ze in te scannen!?

leuk dat je ook nog wat kleding hebt geshopt!
    Hoop dat je vakantie geld snel komt hoor! dan kun jij vakantie boeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

doe maar rustig aan na zo beroerde nacht!

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja minnie goed dat je hebt gebeld!
    anders ben je zo gestresst he.... en dat is ook niet goed!
    echt spannend voor jouw nu hoor!
    een echte kans zit er voor je aan te komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoop het toch zo voor je hoor!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    meiden ik ga vandaag de cateraar bellen en alles bespreken dus ik geef hieronder even de namen door van de mensen die komen bbqen en dan zal ik iedereen een pb sturen met rekeningnummer van mij, adres waar je moet zijn en vanaf hoelaat iedereen er kan zijn. Er was in ieder geval besproken dat het 20 euro pp is en dan wat overblijft gewoon over de mensen wordt verdeeld. Wel zo eerlijk dus. Duch en duchman nemen halalvleesje mee en nu had ik zoiets van: heeft er iemand problemen mee als we de halalvleesjes ook gewoon in het totaalbedrag bijleggen? want er blijft van duch en duchman ook vleesjes over die ze niet eten en die kunnen de mannen (of wij) weer lekker opeten......

zijn er tot nu toe nog vragen?

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Debby en Arnoud (Ryan),
    Cindy en Dinis,
    Nathalie en man (Yasemin),
    Nicky en man,
    Minnie en man.
    Anja

Ik kom uit op 11 personen. Oja wil iedereen mij in een pb sturen wat ze het liefste te drinken hebben? ook voor de mannen?

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    de bbqers hebben een pb....

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

@annedore oh meiss ik schrik een beetje van je berichtje:( ik hoop dat je snel je rust hebt gevonden en dat het heel erg snel gaat aan slaan,zodat je snel hier met mooi nieuws kan komen dikke knuffels meiss!!

@debb een heel erg fijn en gezellig weekend voor jou meiss ga lekker genieten van het lekkere weertje en hou je rustig he meiss;)

@duch ohhh haha weer teveel uitgegeven,meis je mag jezelf best wel verwennen hoor,na die zware periode;)

@tumm kan je geen e-mailtje sturen naar die mensen sow wat slecht zeg..
    wel fijn dat je alweer een andere ter beschikking hebt:)

@tante ja is balen meis dat je die kleine niet veel gaat zien:( ik weet precies wat je voelt want ik zie me broer kleine ook maar 1 keer per 3 maanden of 4.
    en als ie ons ziet jankt hij alleen maar..

@ella haha nog 7 daaaagggggjjjjjeeeeessss:):) duim duim

@minnie 06 van ruis??? waar staat dat dan want ik heb nu ook weer ietss!! en heb hem eigenlijk ook persoonlijk nodig..
    ik heb knal gele urine en ook echt last op de plaats waar mijn nieren zitten,en dat kun je dus ook krijgen van de gonal want vorige keer zei dat hij me dan een pilletje erbij zou geven die me nieren harder liet werken!!
    en ja paracetamol mag je altijd meiss..
    en ik had gewoon nog een keertje 37.5 erbij gespoten hoor:):)
    maar dat krijg je dadelijk wel je gaat er steeds soepeler mee om:)

ik moet ook zeggen dat ik me eierstokken zo erg voel nu.. bij elke beweging die ik maak:(
    ben gister om 1uur naar bed gegaan en ben nu net pas wakker hahahahha

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik zal je het nummer pben. en heb het nummer gekregen van het bandje die je hoort als je geertgen belt maar er niemand meer is.....dus vandaar. maar knalgele urine en pijn bij de nierstreek zou eerder duiden op: blaasontsteking, nierbekkenontsteking en het kan zelfs al zo zijn dat je omdat je erg lang hebt geslapen je die urine zo hebt omdat je misschien toch heel erg moest plassen....

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    je hebt pb cin

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja haha dat dacht ik dus ook al dat ik te lang heb geslapen :)
    moest ook al heel erg plassen idd..

thxx lieverd haha

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    hubbie is de tuin echt zo supergoed aan het doen! zo even nog weg om nieuwe steentjes te halen voor bij de fontein en dan kan die 19 juni ook weer een keer aan (eerste keer dat die aan kan sinds ik samenwoon haha) ook even een eigen hogedrukspuit halen. hoeven we niet steeds te gaan lenen en dan kunnen we de auto er ook mee afspuiten af en toe.....hhaaandddiiig

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nou ik ga maar eens even mezelf omkleden en dan boodschapjes doen en dan straks naar de doe het zelf zaak....

misschien tot straks meiden! allemaal een knuffel!

12. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    goed zo hubbie vannn minnieee hahahhaha:):)

doe maar goed je best manneke des te meer kunnen wij genieten de 19e hihi:):)

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Hey meis,

je moet doen wat je zelf goed vind, en ik vind ook kies voor jouw.....

Leef je leven zoals jij het wilt en niet zoals een ander het van je verwacht...dus die ik ik ik...gewoon doorgaan en blijven gaan voor je ik!

We hopen je natuurlijk nog wel eens hier te lezen, over hoe het gaat!!

En bij jouw zal het ook vruchten afwerpen!! ik heb deze maand de boel de boel gelaten en lekker voor mezelf gekozen....gewoon eten wat ik wilde....slapen wanneer ik wilde...vrijen wanneer we wilden......en het is gewoon raak!! ;) Nu wil ik je niet weer een goed verhaal in de neus duwen...maaar misschien kan het wel als je afstand neemt en lukt het dan ineens goed....

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    zei hij ook wat er kapot is? want niet alle cosi's zijn hetzelfde qua bevestigen.....

Laat eens een foto zien??

15. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nouhou...kan ik ook is er niemand hahaha.

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Hmm.. zwangerschapsdementie ofzo.. dacht dat ik al had gereageerd vandaag.. nouja, nog maar een keer dan :D

@Duchess; Zo.. das een dure fotoshoot! Ben benieuwd naar de foto's :D
    Ik heb gisteren de fotograaf gemaild voor een thuisshoot als de kleine een week oud is :D Kost me ook een godsvermogen.. maar goed.. je kleintje is maar 1 keer klein :)
    @Debby; Fijn weekend meis! tot dinsdag!
    @Minnie; Ohh, toch fijn dat je, je gyn ook buiten kantooruren kunt bereiken! Gelukkig kon het geen kwaad
    @Ella; *duim duim duim* spannend meis!!
    @Cindy; Ohh klinkt niet goed van je nieren, is het al opgelost?
    @Antares; de cosi staat al op zonder, gelijk opgeruimd. Maar nu ik die nieuwe cosi zag, zag ik ook wat er niet klopte. Je doet de heupgordel door de twee sleuven aan de zijkant van de cosi. En de schuine gordel achter de cosi langs zo het slot in. En daarachter hoort ie te klemmen achter een soort van hendel ofzo, en die hendel zit er gewoon niet, hij heeft er wel gezeten, maar die is dus weg??

@Cosi; Nja.. ik heb niet zo zin om erachter aan te gaan, ben allang blij dat er niets gebeurd is met ons meisje erin en vriendlief denkt er hetzelfde over. Dus ja.. we komen er wel overheen :)

Nog steeds BiB. heb wel giga pijn in mn bekken. Er staat zoveel druk op mn onderste, dat ik niet eens wíl zitten of lopen. Lijkt wel of mn liesspieren en mn bekkenbodemspieren gigantisch strak staan. Opstaan is helemaal een drama.. Voel het ook in/op/bij mn schaambot
    Weet niet of dit normaal is? (komt het de mama's bekend voor?)

17. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    tum, nee die opening/hendel moet er gewoon opzitten idd...anders kan je hem niet vastmaken!! wat stom zeg...

oh en die pijn...had ik ook de dag van de bevalling...kon bijna niet opstaan of lopen alsof mijn bekken open scheurde.....vooral echt op je schaambot...

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    jeeeej de tuin is bijna klaar en we zijn vanmiddag goed aan de shop geweest.....hebben steentjes voor bij de fontein en een zweefparasol gekocht......hebben er dus even bijna 500 euro erdoorheen geveegt haha....fijn dat het vakantiegeld bijna binnen is.....

19. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie, wat schrikken van die druppel! Hopelijk kan het idd geen kwaad..

Zo Ella dat is een lange dag dan of niet?
    En ja meid bijna testen!! Spannend.

Heb mijn vader nog niet gevraagt of ie ze wil scannen. Moet op zn werk want er zitten ook grote foto's tussen.
    Maar heb bedacht dat ik er ook een foto van kan maken met mijn fotocamera. :p (anders gaat hij nl zeuren dat we teveel geld uitgegeven hebben eraan :p haha!)

Minnie wat lief van je! Maar wij vinden het ook echt geen probleem om wat extra mee te nemen hoor.
    Dat kost niet zoveel. :)
    Drinken, wij drinken alles, vooral water dus das makkelijk en cola/fanta o.i.d. is ook altijd lekker een glaasje. :)

Cin ja verwennen mag wel maja wil ook op vakantie en mezelf daar verwennen!! ;) Hihi.. Nee komt goed. :)

Wat raar Cin. Heb je dr Ruis al aan de telefoon gehad intussen?

Hubbie van Minnie lekker bezig geweest dus vandaag!!

Tum nou inderdaad, deze tijd komt nooit meer terug dus dat is wat geld waard om professioneel vast te leggen toch! ;)
    Ik had ook zon druk op de onderkant de laatste weken. Maar ga er niet meer over zeggen want tja ik ben toch ingeleid, is toch weer anders dan een spontane bevalling. :)
    Hoop voor je dat het misschien gaat beginnen!

Toe maar Minnie!!! Ben benieuwd naar het resultaat de 19e!! ;)

Ik ga snel voeden! Ze komt sinds vanmiddag elke 2 uur.
    Ze heeft vanmiddag trouwens gepoept en het was zo dik als boter!! Dus het zat echt dwars.
    Persen is alleen nog niet gestopt maar heb alle hoop dat het niet al te lang meer zal duren.

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden (even snel want we gaan bij een kennis voetbal kijken:(

tumm ik hoop echt dat het nu niet lang meer duurt hoor!! pff het warme weer komt er ook al weer aan en dna lig jij daar dadelijk te puffen:(

@minnie nou nou toe maar meiss haha ben benieuwd naar het eindresultaat:)

@duch mischien is yasemin nog een beetje aan het na persen..??
    ben echt benieuwd naar de foto`s hahaha

@hier ja ik denk dat ik te lang en vast had geslapen want ik heb er nu dus geen last meer van.
    hopelijk was het maar voor even hoor!!

Share This Page