hhhm heb nu via het configuratiegeval alles verwijderd als het goed is. nu nog even alles opnieuw installeren.
@Minnie; Spel deïnstalleren en daarna ook alle files uit de Program Files verwijderen. En de map die in 'mijn documenten' staat. Als -ie dan nog moeilijk doet kun je ook nog via configuratiescherm de software verwijderen.
En dat duurt altijd zo lekker lang. Vind dat spelletje wat erbij zit om je bezig te houden tijdens de installatie altijd wel leuk.
Geen verandering hier.. ze komen nu om het kwartier, en doen echt wel pijn, gaan nu richting een minuut. Maar ze zitten alleen onderin mn buik.. dus menstruatiepijn x 100 ofzo.. Lijken mij nog geen echte weeën? Beetje voorweeën denk ik.. Lees overal dat je een echte wee herkent, en dit lijkt mij nog te "soft" voor een bevalling (zeker als ik zelf nog een berichtje kan plaatsen tussendoor ) Dus ik denk (en hoop!!) dat er wel wat gaande is, maar dat ik nog in het hele beginstadium zit Hou jullie op de hoogte
En handig van je telefoon haha. ZTummetjee hoe is het nu, nog verder gaan rommelen of weer afgezakt? Zoo Minnie dat is veel hihi. Mijn zus is ook zon sims verslaafde. Ik heb hier ook van alles liggen van de sims maar ik hou er niet zo van. Ik heb zo t gevoel dat t niet al te lang meer gaat duren Tum! Maarja langer dan een week sowieso niet meer denk ik zo.. Nou Tum dat klinkt wel goed hoor. En weeën herkennen hoeft niet, ik herkende ze ook niet en t waren helaas toch echt ontsluitingsweeën toen ik werd opgenomen. Echt voorweeën zijn niet heel erg pijnlijk. Ik denk vandaag of morgen dat je wel een beebje in je armen hebt meis! Om het kwartier en een minuut lang en pijnlijk klinkt wel heel goed. Daarbij verschilt de pijngrens bij iedereen natuurlijk he. Ik heb bij de bevalling liggen slapen omdat ik zo gewend was aan de weeën. Spannend meis ik denk aan je! Zoo wij waren vanmiddag op dat turkse festival dat was echt vreselijk. Allemaal mensen keken naar mn buik aaaah. En op een gegeven moment komen er 2 turkse vrouwen naar de kinderwagen toe (klanten van manlief) Zegt de ene tegen manlief, ohh ze is zeker alweer ouder dan een jaar dat je vrouw weer zwanger is. Ik denk pardon?! Dus manlief zegt nee ze is juist pas 6 weken. Zegt de andere (nadat ze me van onder tot boven bekijkt) ohja ze heeft ook echt een dikke buik nog zeg. En dat met echt een hele afkeurende toon. Bah voel me er gewoon nog verdrietig over, heb t zooo gehad met dit lichaam. Ik ga nu echt meer sporten want dat mag nu, 6 weken na de bevalling... Ga op woensdagavond aquarobic doen in t zwembad en op vrijdagochtend een stuk fietsen en dan maandag de fysio-fitness. Moet toch wel wat schelen he...
Aw Duchess, wat rot zeg. *knuffel* Zo'n opmerking doet je zelfvertrouwen ook bepaald geen goed... Hoop dat je met sporten weer wat lekkerder in je vel gaat zitten meis. @Tummetje; Spannend!!!! Ben benieuwd of het doorzet, ik hoop het zo voor je en dat je vandaag of morgen je meisje lekker in je armen mag houden. Mocht je nu aan het puffen/persen zijn, good luck meis zet het op he!
Tummeltje wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoop zo dat het doorzet meis! denk aan je hoor! meiden sorry dat ik niet echt op iedereen reageer.... maar ben namelijk net thuis van mn werk! heb echt hele drukke weekenddiensten gehad , niet normaal meer! enne ik heb pijnlijke borsten!!!!!!!!!!!!!!! zou dat dan een goed teken zijn!? Morgen gaat om 6uur de wekker want we gaan meerijden met de elfstedentocht op de motor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs!
duchess wat een klote opmerking trouwen............. kan me daar echt heel kwaad om maken hoor! en snap ook zo goed dat je daar weer zo onzeker en boos om wordt.... sterkte meis! en hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen! Cindy als je het niet erg vind bekijk ik het filmpje liever ook niet. Niet dat ik daar mn ogen voor wil sluiten hoor , wel degelijk niet... maar heb wel een heftige diensten gehad en anders kan ik denk ik niet goed slapen (want dan spookt het zo door mn hoofd) Anja wat fijn dat je ontslag kunt indienen! hoop zo dat er nou eindelijk bij jullie ook es positief nieuws komt hoor!
Oehh Ella, pijnlijke borsten klinkt goed al zeggen ze dat t bij een ongi ook zo kan zijn. Het is en blijft afwachten hihi. Ik had wel pijnlijke borsten maar dat begon pas een paar dagen na mn NOD. En wat gaaaf elfstedentocht op de motor. Heeeeeel veel plezier!! TUUUHUUUUM hoe is het meis!! Ben zo benieuwd, ben gewoon helemaal nerveus hahahah.
goedemorgen meiden ***bericht van tumm*** heey meiden, ben vanochtend om 05.43uur bevallen van onze dochter FAYE ELINE!! kom zo snel mogelijk voor een update!! knuffels voor jullie groetjes tumm
Jaaaa ik wist het!! Haha ik voelde t echt! Super Tum en van harte gefeliciteerd!! Oooh heb helemaal kippenvel! Geniet ervan meis en we zijn benieuwd naar foto's!
waaaaaaaaa!!!!!!! van harte gefeliciteerd met jullie dochter faye hoop dat alles goed gaat en is gegaan meiss... ben benieuwd naar de update wat een goed nieuws op deze mooie zonnige morgen.. dat moet haast wel geluk gaan brengen voor degene die op fm moeten @duch oh meiss wat een nare opmerking zeg!! maar trek het je niet aan ik vind je gaat nu pas echt beginnen met sporten en je bent zoiezo al 20 kilo kwijt meiss.. dikke knuffel.. @hier oh ben helemaal happy wakker geworden van tumms berichtje hopelijkk krijg ik ook goed nieuws vandaag
jaa duch ik kreeg meteen helemaal een lach op mijn gezicht en een diepe zucht erbij wat zal tumm blij zijn.. haha
Jaa Cin dat gaat jullie vast geluk brengen meis!! Mn woede en verdriet is alweer een beetje gezakt gelukkig!!! EN ja echt fijn voor dr, ben ook echt blij!! Hihi! Meis heeeel veel succes vandaag op je FM!! Ik denk aan je! Ik ga lekker op t balkon zitten. Yasemin ligt in bed en manlief en ik gaan lekker een ontbijtje eten op t balkon.
ik las dat ze pijntjes had...en dacht...die gaat vandaag een kindje krijgen! of vannacht!! en ja hoor..... Hihi tum, gefeliciteerd voor jouw en je mannetje met de geboorte van Faye!! Hoe is het verder hier? Groetjes, Miranda