@antares: beetje spanning voor de fm dalijk. hoop zo dat we de pregnyl mogen zetten! hoe is het met jou?
voel je iets in je buikje nu? heb wel gelezen maar globaal..... met mij, goed hoor! gisteren verteld aan schoonmoeder en de rest....ach ja...was wel grappig. vertel misschien later wel hele verhaal...nu beetje moe...Alyssa was gisteren om 5 uur wakker...en wilde niet meer slapen....en nu vanmorgen was ze om 9 uur wakker.....nadat we pas om 23 uur thuis waren....ik sliep wel meteen...
cindy: heel veel succes bij de fm en misschien dat ik je nog wel zie. ik ga nu offline en dan heb ik zo ook de fm.....tot straks meiden
Tummetje en Tumman; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Faye Eline! Ha ik wist wel dat het vannacht zou gebeuren. @Minnie en Cindy; Heel veel succes bij de FM's straks, ik duim voor jullie beiden! En misschien lopen jullie elkaar nog tegen het lijf. @Miran; Leuk dat jullie het grote nieuws naar buiten hebben gebracht! @Ella; Pijnlijke boobs kan een goed teken zijn maar kan zoals duch zegt ook naderende ongi betekenen, is denk ik nog geen pijl op te trekken nu. Ik hoop dat je ongi de komende 9 maanden wegblijft meid en dat je lekker posi test over 5 dagen. En veel plezier met de motortocht! @Duchess; Hoe is het met jou vandaag? Lekker van het zonnetje aan het genieten. En heeft Yasemin goed geslapen vannacht? @Hier; Bleh ik heb zo'n hekel aan dit soort nep-zondagen. Kan geen kant op en verveel me dood. Dat was het haha... Oh moet vandaag toch nog Duphaston ik dacht dat ik al klaar was gisteren maar er zaten nog 3 extra in de strip, verkeerd gekeken. Ach ja die ene extra dag kan er ook nog wel bij... Meiden wat is het vandaag stil hier zeg! Wat is iedereen aan het doen? Trouwens ik heb MP al een tijdje niet gezien, vraag me af hoe het met haar gaat..
Ben benieuwd hoe het gegaan is met Cin en Minnie strakjes! Hopelijk goed nieuws!! Anja Yasemin heeft wel redelijk geslapen. 22.30-04.00-07.30. Maar weer had ik t idee dat ze echt wakker werd door de krampjes en niet door honger. Maarja vandaag heeft ze nog niet gepoept en gister ook niet.. wel weer telkens aan het persen. Blijf maar gewoon het laxeermiddel geven aangezien het een week kan duren voor er resultaat is. Met MP gaat het wel goed trouwens. Ik PB met haar en ze heeft het erg druk met haar kleine meisje volgens mij. Ik zal haar eens laten weten dat er naar haar gevraagt wordt! Balen dat je nog meer moet slikken zeg!! Maarja wat ej zegt, die ene dag. Ik vind vandaag ook een rotdag!! Zag er zo naar uit lekker een extra dag dat manlief thuis is en nu is het zo saai als ik weet niet wat pfff. Hij ligt nu te slapen, gezellig! We hebben wel lang op t balkon gezeten maar het is nu helemaal bewolkt en het waait hartstikke hard. Echt jammer.. ws het maar zo mooi weer als gisteren!
@Duchess; Vervelend zeg dat Yasemin nog steeds moeite heeft met poepen. Hoop dat het laxeermiddel snel goed zijn werk gaat doen. Maar dat kan wel even duren voordat het werkt idd. Fijn dat het goed gaat met MP. Ja 't was me opgevallen dat ze al een tijdje niet in het topic is geweest, vandaar. Pffff dames ik verveel me dood haha... En er is helemaal niemand hier.
hey meiden aha ik heb minnie geziennnn we herkenden elkaar meteen haha.. @minnie sorry meis dat het zo kort maar krachtig was,maar ik was eigenlijk een beetje van de wap af van het nieuws och ja komt wel goed haha @hier nou het eitje was niet doorgegroeid links maaarrr er zaten nu 4 eitjes rechts en de grootste was 10.6mm bm slijm was nu 8.3 dus goed aan het opbouwen? terwijl hij laatst 11.nog wat was.. nu doorspuiten met 150 gonal en vrijdag om 10.50uur weer terugkomen hij zei meis geef de hoop niet op he, echt niet opgeven zegt ie want ik wil je heel snel zwanger zien.. ik zei nee hoor wij geven niet zomaar op.. als je iets wilt ga je er voor de volle 100% voor dus was wel iets minder dan verwacht maar het gaat zeker goed komen. haha 4 eitjes pffffffff
@Cindy en Minnie; Leuk dat jullie elkaar zijn tegengekomen! Grappig ook dat je elkaar meteen herkende. @Cindy; Balen dat het eitje niet was doorgegroeid... Hoop op beter nieuws vrijdag meis. @Minnie; Hoe was jouw FM?
haha ja anja laat ze maar alle 4 doorgroeien haha ik vind het wel leuk.. is toch voor mijn gevoel net wat meer kans he.. en jij je eiegn een dagje vergist meiss hoop nu dat je snel ongi bent hoor!!
oh denk dat het nog wel eventjes duurt met minnie er was een uur uitloop bij geertgen.. wij konden om 13.40 pas naar binnen terwijl we om 12.40uur afspraak hadden
halll allemaal! @cindy: ja we hebben elkaar gezien en ik snap best dat je van de waps afwas! niet erg hoor en 19 juni kletsen we gewoon lekker verder! wel balen meid dat het nu niet was zoals gehoopt.....maar we blijven voor jullie duimen! haha we herkende elkaar meteen ja grappig he.... @anja: heb ook altijd een hekel aan dit soort zondagen......dus lekker zwpen haha. nou ik ben net thuis van geertgen. Er zat een heel mooi ei van 20mm! en baarmoederslijmvlies was 12.6mm! zelfs nog meer dan toen ik zwanger bleek te zijn! en totaan de eisprong blijft dat ook nog wel groeien een beetje dus de verwachting is dat bmsv op 13mm uitkomt. de assistente heeft de pregnyl weer gezet en geen centje pijn deze keer. Ook heb ik van wissmann 5000 extra pregnyl meegekregen ter bevordering van een eventuele innesteling......dus we gaan spannende weken tegemoet! allemaal een hele dikke knuffel!
minnieee jeeeyyyyyy eindelijk ik zei het toch je krijgt goed nieuws te horen en 5000 pregnyl extra? goed zo meiss ik wilde dat dus ook aan wissman vragen maar ja vrijdag moet ik dus bij ruis ik had het al aan ruis gevraagt vorige keer en hij zei nee je krijgt dat niet alleen als je eenkorte lf hebt van 11 a 12 dagen dus nu wil ik eigenlijk wel bij wissman haha hij is ook heel erg leuk en kon aanje hubbie merken dat hij echt niet blij was bij het radbout haha..
hubbie staat op me te wachten want we moeten nog even weg...(ongeduldige haha) straks kom ik nog wel even kletsen met iedereen! fijne dag nog allemaal en een hele dikke knuffel! @cindy: jij volgt ook snel meid! ik duim voor jullie!
@cindy: nee daar is ie echt niet over te spreken! heb wel tegen m gezegd dat ie rustig moet doen want anders wordt ie weer pissig haha! wissmann zei al van: sommige artsen geloven er wel in en andere niet...ik wel die je krijgt die extra pregnyl van mij mee..... nou ben echt weg nu. tot straks!
maaaar wat is het hier rustig zeg!! zit maar te f5en en kot maar niks bij dus ben maar aan het eten begonnen
Cinn wat leuk dat je Minnie hebt gezien en jee wat balen meid!! Maar idd geef niet op!! Iedereen doet zn best dus jullie zijn vast binnekort zwanger meis. Ik weet het zeker. Dikke knuffel!!! Maar jee 4 eitjes, dadelijk een 4ling en dan? Minnie, super nieuws meid!!! Geweldig. Ik ga voor je duimen!
cin, jammer meis...maar idd niet opgeven he! minnie, wow....nu dan weet je wat je moet gaan doen he!! veel plezier! anderen, hoe is het ermee? knuffel!