PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mn mannetje en Faye :D

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    *****SMELT****

Ik wil ook!!!! :D :D

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohhh wat een doetjee:):)

echt mooii:)!!! en dat lipje hihi...

@deb ja ik hoop het echt en ik hoop ook echt dat het deze ronde hem word hoor!! hij zei mevr niet opgeven he ik wil je hier aan het einde van de maand zwanger weg zien gaan.. haha ik maakte nog de grap jaa dan moeten we snel zijn we hebben nog 6 of 7 dagen de tijd dan:) zei hij nee dan midden volgende maand:)

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh ja ze heeft echt een bos haar:)

en hoe was het gegaan???
    viel het tegen of viel het wel mee???

ikke wille ookk:(:(:(

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cin, ik hoop het ook voor je meis! Maar met meerdere eitjes moet het toch haast wel lukken zou je zeggen!!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies:):)

we zullen zien toch!! de tijd zal het ons leren:)
    ik volg miran ella en minnie wel:)
    komt helemaal goed whaha ik voel het aan mijn water:)

maar meiss hoe was jou weekend??? lekker genoten van het warme weer:)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het was heerlijk! Mooi weer, alleen wel een beetje "druk" geweest. Ik merk dat het erg moeilijk is om toe te geven aan mijn lichaam dat ik niet alles meer kan en vooral ook mag. Dat is erg moeilijk, want in mijn koppie wil ik alles nog wel.

Ryan vond de draaimolen ineens helemaal geweldig (hij durfde er voorheen niet in) en was er niet uit te slaan :D. Mijn moeder ging met hem mee en ik weet niet wie het leuker vond ;). Ja, we hebben echt genoten van alles!! En mijn vader zei gisteravond ook dat hij Ryan zoooo lief vindt en dat hij ook helemaal weg van dat mannetje is. Erg leuk om te horen, want mijn vader zegt dat eigenlijk nooit....

En....ik denk dat ik PJ voel. Niet vaak, maar heeel af en toe voel ik een plopje en ik denk dat PJ dat is.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    yeeyy meestal als je denkt dat je het voelt is het ook wel zo toch:) haha leukk

ja is mooi om te zien en ik denk dat oma meer plezier had:)
    gelukkig heb je het wel naar je zin gehad.. maar meiss loop of ren jezelf niet voorbij he!
    het word nu ook wel heel erg warm weer..
    hoe is het gevoel van je hoge bloeddruk?? is het wat minder intussen???

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja en meisss gefeliciteerdd je bent vandaag 17 weekjes ver alweer:):)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, het gevoel is wel stukken minder gelukkig! Alleen 's nachts nog wel eens, maar ik slaap dan ook slecht 's nachts. Ik gebruik natuurlijk weinig energie en tja...dat maakt het slapen ook niet makkelijker. Maar goed...vrijdag weer naar de gyn en hopelijk is de bloeddruk dan ook stukken lager!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop heel erg hard met je mee meiss;)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, dank je wel meis voor je pb. Ik heb voordat wij weggingen direct nog even snel het geld overgemaakt :). Lees dat de tuin helemaal klaar is en het vakantiegeld al is uitgegeven :D.

@Anja, ik lees dat je de knoop hebt doorgehakt m.b.t. tot het werk! Fijn dat het financieel ook allemaal kan meis en gelijk heb je! En jeetje zeg...je collega zwanger en ze gaat het kindje weg laten halen, onvoorstelbaar hoor!!!

@Filmpje....ik heb het maar niet bekeken, jullie reacties zeiden mij genoeg...

@Duch, oh nee meis, wat een rotopmerking van die mensen over je buik :(. Ik geloof dat niemand na 6 weken alweer haar buik kwijt is hoor meis!!!! Vervelend dat Yasemin nog steeds zo'n last heeft van krampen en persen :(.

@Anja, ik vind vandaag geen rotdag, maar we hadden ook een drukke dag. In Ursem is er ook nog kermis, zijn we ook nog even geweest. Laatste dagje Duphaston (of zoiets ;) voor jou dus!

@Minnie, joehoeeee goed nieuws voor jou, je mag aan de klus :D :D. En wanneer moet je die extra Pregnyl nu zetten?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Laten we gewoon beiden voor goed nieuws gaan a.s. vrijdag ;).

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    precies:)

ik vind het nu eigenlijk wel super spannend hoor!!
    beetje eng soms hahaha maar ja wij willen het zo graag he.. wat loop ik dan te zeuren whahhaha:)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het blijft spannend, ook als je straks zwanger bent. Dan ga je weer denken of je het allemaal wel kunt en zo :). Maar het is zoooo leuk (tenminste dat zeggen ze, hahaha, nee hoor!), ik hoop echt dat jullie het snel mee mogen maken meis!!!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx lieverd:)

ja ik heb dta idd vaker gehoord dat zwangere vrouwen het gevoel krijgen van ` kan ik het wel ,of ben ik er wel echt klaar voor!! soms heb ik dat wel hoor dan denk ik het is nog te vroeg maar dat zijn puur momenten dat ik het even niet meer zie zitten:)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb dat inderdaad ook gehad hoor toen ik zwanger was van Ryan. En nu van PJ ook nog wel eens hoor...

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha och ja we zullen toch af moeten wachten he:)
    ben allang blij dat de gyn zei dat er toch zeker wel 2 a 3 eitjes zullen door groeien.. ben benieuwd hoor!!!

haha (ondertussen zenuw zenuw)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk zenuwen, is toch ook logisch! Maar nu met meer eitjes heb je in ieder geval meer kansen :).

Deel Deze Pagina