ja zo zie ik het dus ook ik ben echt benieuwd hoor wat deze ronde ons gaat brengen.. haha kon je maar even vooruitspoelen tot de dag dat ik mag testen
ja hahaha ben benieuwd of kleine pj nou echt een kleine pj is of een pjinnetje ben echt benieuwd ik zou het niet kunnen uithouden van spanning whahaha
Ik houd het ook bijna niet meer uit, hahahaha. Volgende week zaterdag weten we het hopelijk! Afgelopen nacht gedroomd dat het een een PJinnetje is .
whahhaha ik hoop het zoo!!! zou wel leuk zijn een echte meiden topic maar een jongen is ook altijd leuk toch!! zolang beebje maar gezond is
Gezondheid is het belangrijkste, maar een meisje is ook wel leuk. Een jongen is net zo welkom hoor! Net weer plop .
hihi ja ja pj/innetje laat van zich horen is het net alsof je darmen ploppen dan of hoe voelt dat ou eigenlijk,ik kan me er echtniks bij voorstellen haha ik kan echt niet wachten echt niet hahaha
Je voelt echt een plopje, het is net een soort luchtbelletje of zo in je buik. Nu bijv. een beetje in het midden. Voordat je erbij nadenkt, is het eigenlijk ook alweer weg. Het is een heel speciaal gevoel, bij Ryan heb ik dit nooit gevoeld. Die voelde ik op een gegeven moment gewoon echt schoppen.
whaha kei leuk meid!!! ik kan echt niet meer wachten bleghhhhh hahahha ik word ook gewoon happy van je berichtjes
ja ik kan niet wachten tot ik hier onze beeb/s kan komen showen ben trouwens ook wel heel erg benieuwd naar jullie beebje alle beebs hier zijn zo mooiiiii
ja precies haha ben ook echt benieuwd naar de naam van beeb nicky we hebben nu zo`n aparte namen voorbij zien komen
Ja we zijn er helemaal uit . We zijn er ook allebei erg blij mee en vinden het ook mooi bij Ryan passen .
hahahhaha jaaaa cin duhh hoe kan je dta nou vragen.. whahha ik was gewoon nieuwsgierig en nu nog meer