ohh ik kom er net achter dat in februarie ook de eitjes rechts zaten en nu weer dus dat geeft me heeel veeel hoop!!!!
Zo, maag is leeg . Moest rennen naar de wc :-S. Vanochtend ook al, hopelijk zet het niet door en is het maar eenmalig .
Jaaaa dat moet gewoon goedkomen nu! Ik ga even op de bank zitten tot manlief terug is. Fijne avond!!!
Tummeltje van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en nu maar lekker genieten meis! en natuurlijk bijkomen! hoop dat alles goed gaat!/is! minnie voor jouw ook mooi nieuws hoor! duim heel hard voor je! Hier een erg vermoeiende motortocht gehad... in totaal 300km gereden... dus ga zo lekker op de bank hangen!
hallo lieve meiden. ik ben er weer.... tum wat een lief en schattig minitummetje! echt super! en deb jij pj al gevoeld....oeoeoeoe....
tumm wat een plaatje zeg! ik heb ff een foto bekeken op hyves van jullie mooie dochter!!! lieffff!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miran klinkt goed meis! Anja balen dat ze zo snel afbreken zeg. Maar volgens mij mag het officieel niet eens doorgaan met 4 (volgroeide) eitjes. Tenminste daar was toen zoveel over te doen toen die vrouw in amerika zoveel kindjes verwachtte. Toen heb ik artikelen in gelezen dat ze in NL volgens t protocol ofzo niet verder mogen met meer dan 3 eitjes bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Maarja dat ze dat op sommige plaatsen wel doen is eigen keus denk ik. Cin ik had inderdaad pas op cyclusdag 28 mijn eisprong! Het eitje werd ook pas laat ontdekt, dag 23/24 ofzo geloof ik?! Anja logisch dat je daar van baalt toch! Tante ik had de foto ook gezien, zo mooi! Afbreken werd bij ons dus echt niet snel gedaan, pas op CD35 als er geen eigroei was! *oeps zie nu hoeveel paginas ik weer kan bijlezen * Tum meis fijn dat je er even bent al zo snel hihi. Je hebt een prachtig meisje, ben er maar zuinig op! Ben erg benieuwd naar t verhaal van je bevalling! Cin gaaf hoor die echo. OOH tum wat een mooie foto van je mannetje met Faye! Super! Deb fijn dat je een fijne tijd gehad hebt meis! En wat gaaf dat je PJ voelt!!! Kan heel goed toch, 2e zwangerschap voel je sneller zeggen ze he! Wbt t gevoel of je er wel klaar voor bent, dat had ik zooo erg toen ik wist wanneer ik ingeleid werd haha. Maarja toen dacht ik, het is nu te laat om zo te denken. Hihi. Wat me ineens te binnen schiet, enig idee hoe het met Yvy is iemand? Zoo het was hier binnen gewoon 27 graden bah!! Zelfs Yasemin was aan het zweten en dan is borstvoeding geven dus echt geen pretje, wat een plakboel! Heb nu alles tegen elkaar open gezet dat scheelt gelukkig wel wat.... We hebben vanavond Yasemin in de wipstoel op tafel gezet toen we zaten te eten, dat is echt wel handig. Ze was gewoon stil ons aan t bekijken. Beter dan zeurend in de box, wat ze altijd doet als we aan t eten zijn.
Hmm ze is 13 april voor t laatst op t forum geweest dus daar zullen we niet veel meer van horen denk ik... Heeft iemand haar toevallig op hyves ofzo? Ze is nu bijna 37 weken dus ben benieuwd hoe dat gaat!!
ja duch het is ook echt super warm he!!! denk dat we een hele hete zomer tegemoet gaan wat betreft afbreken bij 4 eitjes ja normaal bij geertgen ook ,maar ze hebben het ons dus gevraagd wat we wilden.. ik zei we gaan door!! wissman zei maar meis dat kan jou lichaam helemaal niet uitdragen. ik en dinis zeiden: wie zegt dat ze alle 4 bevrucht raken wissman ja meis daar hebje gelijkin,we gaaner gewoon voor.. dat was de vorige fm.. vandaag toen we binnenkwamen zei hij nou kom maar op met die 3 a 4 eitjes hij telde ze mooi 1,2,3,4eitjes mevr.. nu moeten ze nog doorgroeien hij zei gaan jullie er echt voor.. wij jaaaa wij gaan er echt voor.. en toen ging hij schrijven op het blaadje ik heb ook gezegd waar 2 personen groot gebracht kunnen worden kunnen er ook wel 2 of 3 extra goot gebracht worden maar geloof me ik raak niet zwanger van een 3ling of 4 ling ik denk gewoon 1 of 2 haha yasemin is aan het genieten vanjullie eten leuk
ja yvy ze kreeg een jongetje toch?? ben benieuwd hoe het met haar is.. ook heidi hebben we niet meer gezien of gehoord he??
meiden lievrds ik ga afsluiten voor vandaag morgen weer werken.. dus ga nu lekker knuffelen met me moppie fijne avond en niet te plakkerig he met dit weer hahaha cia ciao ladies
Cin dat is ook zo, kans is ook niet 100% dat ze alle 4 doorgroeien en ook nog eens bevrucht worden. Ik denk wel dat ik het zelf afgebroken zou hebben als ik heel eerlijk ben. een 4-ling zie ik echt niet zitten. Dat kost al bijna 200 euro per maand aan luiers! Whahah. Nee meer omdat het me heel erg zwaar lijkt. Maar de kans is klein, denk ik... Wel is de kans natuurlijk groot dat er iig één groeit en bevrucht wordt toch! Ik hoop het echt meis! Nee Heidi is idd ook niet meer geweest. En zo zijn er de laatste tijd meer die een paar keer mee kletsen en dan niet meer komen, jammer is dat he?! Slaap lekker Cin en werkze morgen! Ik ga ook naar bed. Yasemin is in bad geweest, gevoed en ligt lekker in bed. Ik ben net ff in de douche geweest om ff een beetje af te koelen en nu lekker naar bed!! Slaap lekker allemaal!!!!
Ella: jij luiwammes achter op de motor .. Fietse moet je, zit ik klaar met de koffie kom je hier niet langs .. Gelukkig komen alleen de fietsers hier door de straat maar wel vanaf 5 uur en dat is geen pretje met supporterende buren .. Dat geronk van die motors heel de middag zou ik gek van worden. Al kwamen ze van alle kanten 8)
Goedemorgen meiden. Ik ga zo manlief naar zn werk brengen, want zijn fiets staat nog daar. Verder een rustig dagjhe thuis doen vandaag! Wat jullie?