ja ik spuit alles in mijn been ikke 3 ampullen 2 poeders en 1 vloeistof!!! moet ik dan mengen en dan inspuiten
Hahah kippetjes au bain marie. Lekker. Ze was weer in slaap gevallen, maar blijft een beetje brabbelen en doen. Probeer het tot half 3 te rekken..
is 10.000eh.. dan springt hij zeer zeker met 5000eh is de kans dat hij niet springt er wel.. maar maak je daarniet druk om meiss dit word jou ronde heb je het al thuis de pregnyl?? dan kan je kijken wat erop staat
ja er staat idd 5000 eh op! oooh als ie nu maar wel springt! of zal ik nog een ampul pregnyl halen!? spuit ik er voor de zekerheid nog 1 in??
als je daar de mogelijkheid voor hebt zou ik dat zeker wel gedaan hebben al is het maar voor je gevoel meiss.. daarom geven ze bij geertgen standaart 10.000eh
ach hij zal vast wel springen! was de vorige keer ook zo met 5000eh nicky ja veel geschreven he! hoe is ie met jouw?
ja dat is wel beter zeg dat ze dat standaard geven! had het ook nog niet gehoord dat er een kans bestaat dat ie niet springt met 5000eh! hopelijk voel ik het wel dit keer... das ook altijd wel makkelijk als je je eisprong voelt!
ooh wat lief cin! lief dat je dat zegt! hoop ook zo dat jij snel met goed nieuws komt! als alles naar wens verloopt , wanneer heb je dan de iui?
ik vermoed woensdag of donderdag ja ik wens het gewoon voor iedereen hier.. en hoop gewoon echt dat we snel posi nieuws hebben
spannend cin! ja je bent altijd zo lief naar anderen toe! en ik hoop ook echt dat de iui nu aanslaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dat het goed mag blijven gaan natuurlijk!
thxx ella.. ja maar jullie zijn ook zo lief naar mij toe snap je!!! soms heb ik wel het idee dat ik onzin vertel of wat dan ook,maar daar denk ikniet meer zo vaak aan..
en dat is dan goed dat je daar niet vaak meer aan denkt! want echt hoor je verteld nooit onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt waar hoor! vind het altijd leuk om hier gezellig mee te kletsen!