PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga er weer vandoor, zo even boodschapjes doen en nieuwe Puregon ophalen bij de apotheek. :)

Tot vanmiddag meiden.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was niet meer offline hoor?!

@Duch, wat heerlijk dat Yasemin zo goed heeft geslapen vannacht!!!

@Anja, kan me voorstellen dat je erg nerveus bent om op te gaan zeggen. Ben benieuwd hoe ze reageren hoor!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tante hiihihi nee volgens mij zijn we niet langs jullie gekomen! heb nog wel aan je gedacht toen ik de bordjes zag met de plaatsnaam!

oooo dat viel zwaar tegen hoor! was gebroken na de tocht! en ja ik zat achterop! maar dat was ook zwaar hoor! haha
    volgend jaar wil ik em zelf rijden ;)

Debby och wat sneu zeg! echt stank voor dank! niet normaal dat je nooit wat liefs hoort van je werk..... :(
    kan me voorstellen dat je daar erg boos om wordt!
    hoop zo dat je een andere baan kunt vinden waarin je meer gewaardeerd wordt hoor!
    Ik bedoel een kaartje is zo geschreven , al zetten ze er alleen hun naam op! en dat doen ze nog niet eens.....

Anja heel veel succes meid vanavond!! kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig voor bent!
    sterkte!

Duchess , ooow die lieve Yasemin heeft lekker geslapen zo te lezen!

Cindy werkze vandaag!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ben benieuwd Anja of je zoals je zelf wil in juli mag stoppen of na die 4 weken al weg moet!

lekker Ella zon tocht op de motor met dat lekker weer!!

Het is echt superrustig hier zeg haha!

Yasemin net gevoed en ze ligt nu in bedje. Heb eindelijk de babyfoon zo neer kunnen zetten dat ik haar kan zien, dat is echt handig zeg!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh das zekers handig duchess!
    kun je haar dan zien op een scherm?
    leuk hoor , je bent er zeker niet bij weg te slaan haha

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    anja, ja daar zou ik ook zenuwappig om zijn! maar komt allemaal goed, hopelijk mag je blijven zolang als jij wilt....lekker net voor je vakantie weg daaar!

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik = in de bijleesmodus :)

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tante: ow wat leuk dat je weer tante wordt! Proficiat. Jammer dat je de kleine nooit zult zien L En nu pas de kaartjes weg? Ach ieder heeft daar zijn/haar eigen mening over.

@annedore: balen dat je jezelf zo voelt maar wel begrijpelijk. Doe het rustig aan en vergeet jezelf niet. Knuffel meid.

@tummetje: balen dat de cosi kapot was L gelukkig wel op tijd achter gekomen. En natuurlijk proficiat met de geboorte van jullie prachtige dochter Faye! Lekker genieten met z’n drietjes! Wat een mooie foto van je mannetje met Faye J

@minnie: ik zal je zo pb’en over het drinken als ik het niet vergeet… Ik zal het geld zsm overmaken. Spannend meis de komende weken. Duim, duim.

@anja: dat meen je niet van die collega! Echt werkelijk waar. Je hebt van die mensen erbij zitten die niet in de gaten hebben wat voor wonder het is om überhaupt zwanger te kunnen en mogen worden. Fijn dat de knoop nu doorgehakt is wat betreft je werk. Nog maar 2 tot 2,5 maand werken dus J lekker vooruitzicht hoor. Succes vanavond op je werk.

@duchess: nou dat is ook niet leuk om zo’n opmerking te krijgen! Nu je gaat sporten komt het vast wel allemaal goed. Wat een heerlijk nachtje hebben jullie gehad lees ik!

@ella: Lekker lange tourtocht gehad zo te lezen! Ik had trouwens al wat pijnlijke borsten ongeveer een week voor mijn NOD. Heb je verder nog meer klachtjes?

@cindy: balen dat het eitje niet doorgegroeid is. Hopen dat je vrijdag wel eindelijk goed nieuws gaat krijgen.

@debby: balen meid dat ze vanuit je werk niet enthousiaster reageren of in ieder geval uitgebreider reageren L Knuffel meis. Ik herken het trouwens wel een beetje hoor, jezelf altijd inzetten en vervolgens stank voor dank krijgen. Is absoluut niet leuk.

@hier: in grote lijnen bijgelezen en gereageerd. Sorry als ik je ben vergeten.
    Hier een heerlijk weekend gehad. Zondagavond wat minder L had rond half 10 om de paar minuten behoorlijke buikpijn, voor de zekerheid de vk gebeld en ik moest het maar in de gaten houden. Het was niet zo dat ik het weg moest puffen en ik had ook geen bloedverlies. Vanmorgen urine laten controleren op eventuele blaasontsteking maar alles zag er schoon uit. Vandaag moest ik op controle bij de VK, hier nogmaals aangegeven van de buikpijn (heb er al bijna een week last van maar niet zo heftig als zondag gelukkig). Werd me nogmaals gezegd dat ik het in de gaten moest houden. Bloeddruk was 125/75 dus dat is netjes. Baarmoeder zit al mooi hoog. Ik krijg nog wel 2 extra echo’s! De eerste is komende maandag (groeiecho) en over een paar weken krijg ik nog een liggingsecho. Het is niet altijd zo dat ze dat bij ons doen maar omdat ik een wat dikkere buikwand heb krijg ik dat wel. Ze gaan ook nog overleg plegen of ik wel thuis mag bevallen ivm totaal gewicht van mij. Als ik dat mag dan moet ik zorgen voor een bed in de woonkamer en anders wordt het poliklinisch. Ach ik zie het wel wat het wordt. Over 2 weken weer terug.

Knuffel Nicky

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, rijd je zelf ook motor? Dat je 'm volgend jaar zelf wilt rijden? En hoe voel je je, nog een paar dagen!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker hoor Nicky dat verder alles goed gaat. Alleen wel vreemd van die thuisbevalling, dat heb ik nog nooit gehoord! Nog even afwachten dus. Ik neem aan dat je zelf graag thuis wilt bevallen? Ik wilde dat juist niet, dus was blij dat ik op medische grond in het zkh moest en weer moet bevallen ;).

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky, fijn dat je nog extra echo's krijgt.
    Schrikken van die buikpijn.
    Hopelijk mag je gewoon thuis bevallen. (tenminste, neem aan dat je dat wilt? ;) )

Idd Ella, nog maar eventjes!!!

Hoe is het met jou vandaag Deb?

Yasemin ligt wakker in bed ze heeft toen straks alleen een half uurtje ofzo liggen slapen.
    Werd daarna weer wakker en ging persen, paniek in de tent was zo zielig. Heb haar weer rustig gekregen en nu ligt ze stil rond te kijken.
    Ander ritme dus vandaag, normaal ligt ze nu allang te slapen!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief dat je ernaar vraagt Duch! Met mij gaat het wel goed. Ik was heel moe, dus lag rond 12.00 uur op bed, maar kon niet slapen, omdat ik zoooooveeeel zin had in patat. Ben er maar uitgegaan en heb een patatje gehaald (oeps). Verder voel ik me wel goed, veel minder last van mijn bloeddruk, dus hopelijk vrijdag ook een mooie bloeddruk.

Vervelend dat Yasemin nog steeds zo moet persen. Geef je haar iets van druppels laxeermiddel of zo?

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik wilde ook niet thuis bevallen. Had expres een extra aanvullende verzekering genomen die een poliklinische bevalling vergoed, maar uiteindelijk moest het wel in t ziekenhuis dus die verzekering voor niets. :p Hihi.

Ik heb dat wel vaker gehoort trouwens dat je niet boven mag bevallen vanaf een bepaald gewicht. Dat is dacht ik ivm als er wat mis gaat tijdens de bevalling dat ze je naar beneden moeten tillen e.d. en boven een bepaald gewicht mogen ze dat dan niet.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oooh Deb ik lust ook wel zo'n patatje hihi. :D Lekker meis!
    Fijn dat het beter met je gaat!!

Ze krijgt idd elke dag lactulose. De eerste en 2e dag had ze gepoept (2e dag zelfs 3 x) maar daarna niet meer.
    Maargoed in de bijsluiter staat dat eht een week kan duren voor er iets gebeurt dus ik wacht nog even af tot vrijdag. Als er dan na het weekend nog geen verschil is bel ik de huisarts weer...

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @thuisbevalling: als het kan wil ik inderdaad heel graag thuis bevallen. Maar het zou zomaar kunnen dat ik tegen hubbie zeg: als ik toch een medische indicatie heb dan maar naar het ziekenhuis. Is wel meteen alles bij de hand :)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het gewicht waarom je niet boven mag bevallen als je meer als 100 kg weegt bij starten van je zwangerschap.

Komt omdat ze gebruik maken van een stoelbrancard....als je niet zelf naar beneden kunt en die mag niet meer als 100 kg dragen.....

Dan moet er dus een manier gevonden worden om je uit het raam te tillen op een gewone brancard en daar moet ook een brandweer wagen voor geregeld worden...

En als er spoed achter zit dus je snel naar beneden moet maar zelf niet kan....het risico is te groot denk ik zo....zou het zelf ook eng vinden!

Daarom hier ook weer poliklinisch..ook al werd vorige keer medisch hahaha.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind het maar eng eigenlijk een thuisbevalling. Zou het bij volgende bevalling(en) ook niet doen...
    Als ik eraan denk hoe het bij mijn bevalling ging zo erg in paniek ivm de hartslag.. Thuis had je dat niet geweten en dan? Nee doe mij maar lekker veilig in het ziekenhuis!

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: dat klopt ja dat je bij een bepaald gewicht niet boven mag bevallen. Had ik toch al niet gemogen (weet ik nu al) aangezien wij geen badkamer boven hebben maar beneden. Hebben helemaal geen kraan oid met stromend water boven.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vervelend hoor Duch. Wij hebben Ryan toen hij nog heel klein was ook een paar keer een ehm..shit, ben de naam kwijt...dat gebeurt me nu zoooo vaak....Kom er even niet op, maar ook iets gegeven, zo'n tube in z'n anus. Echt heel zielig vond ik dat!

@Nicky, ik vond oko het fijne dat in het zkh alles bij de hand is. Bij ons in het zkh hebben ze ook voorlichtingsavonden over bevallen in het zkh. Daar zijn we ook geweest en vond ik ook erg fijn, zo wist ik waar ik terecht zou komen en zo.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij Ryan zakte de hartslag ook ineens met persen, was ook zoooo blij dat ik in het zkh was!

Deel Deze Pagina