Haha Nicky, tuurlijk mag jij dat even over slaan! En wie weet heb jij nergens last van en gewoon een prachtbevalling .
Hahaha Leuk Deb! Wie weet heb ik dat dan ook wel bij een 2e zwangerschap. Irriteerde me er nu mateloos aan als emnsen eraan zaten. Deb goedzo meis dat je gewoon eerlijk bent. Daar heb je het meeste aan! Ella volgens mij zie jij die smilies van Nicky niet en zie je op die plaats een L. Ik zie ze niet namelijk! Oh we praten er wel over. Maar soms heb ik toch ineens een beetje zin en dan doet het pijn. Dus het is niet zo dat ik echt helemaal niet wil. Ik heb 1 keer echt heel erg zin gehad maar toen deed het dus zeer en ik denk dat daardoor de zin ook weer veel minder geworden is. Nahja misschien komt het vanzelf wel goed. Het is trouwens wel de bekkenbodemspier, herinner me net ineens dat ik het al eens aan de fysiotherapeut gevraagt had. (en dan niet wbt de seks maar voel hem ook met plassen enzo..)
Hahaha ik hoop voor jou dat jij dit ook bij een 2e zwangerschap hebt, want het is echt leuk! Maar wildvreemden moeten niet ineens aan mijn buik gaan zitten hoor!!! Ik weet wel dat je bekkenbodemspier een flinke optater krijgt van zo'n bevalling, dus misschien moet die spier gewoon goed herstellen. geef het de tijd en anders eens een glijmiddel proberen?
Grrr...kreeg mijn salarisstrook over mei, stond mijn volledige salaris op inclusief mijn vakantiegeld. Kijk ik net op de bank, heb ik maar 70% salaris gekregen (terwijl het UWV een ZW heeft toegekend met ingang van 1 maart!!) en geen vakantiegeld. Daar kan ik dus ook niet tegen he?!
Glijmiddel zal niet werken denk ik, want daar doet het geen zeer. (Wat ik wel verwacht had eigenlijk) Nahja het zal vanzelf wel beter worden denk ik... Wildvreemden al helemaal niet nee hihi. Maar had bijvoorbeeld klanten die aan mijn buik wilde zitten (en toen werkte ik nog, dus was ik net 6 weken zwanger ofzo!!!) Mijn beste vriendin vond ik niet erg, maar een 'vriendin' waar ik veel minder mee had had ik er liever niet aan... hihi. Heb weer foto's van de camera gehaalt.. zijn er weer een hoop.
Ja, heb volgens mij sowieso nog 2 maanden 30% tegoed en nu dus weer, dus dat is al 3 maanden. En dan nog mijn vakantiegeld, dat is aardig wat inmiddels!
Ik ga al elke maandag naar de bekkenfysio he dus die wordt wel getraint. Maar volgens haar is het dat ook niet want ik heb verder geen problemen. (urineverlies, moeilijk plas ophouden of zulke dingen..) Nahja ik wacht wel ff af en als t echt lang duurt naar de huisarts.. want het doet wel echt zeer. Het is wel minder geworden trouwens voorheen kreeg ik soms uit het niets die kramp.. Nu alleen maar bij opwinding.
Oooh wat een lieve foto! En wat wordt ze dan alweer groot he?!!! Geef je lichaam ook de tijd om te herstellen, ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren . En anders inderdaad, hoe lullig het ook is, maar even naar de ha.
Ja Deb ze wordt zo snel groot he. Ben echt emo ervan haha. Ik vind het echte kleine baby-ige al helemaal eraf!! Als jullie meer foto's willen zien; MijnAlbum.nl - Yasemin Irem Daar staan altijd alle foto's op!
Kreeg net al bericht dat het restant salaris over april en het vakantiegeld vanochtend handmatig is overgemaakt. Dus heb dan alleen nog 2 maanden salaris 30% tegoed .
Hmm raar, wat staat er dan? Dan kan ik ff kijken... Mijn schoonouders zeiden gisteravond idd ook al dat ze niets zagen..
Ik had willen kijken maar dan moet ik mezelf aanmelden en daar heb ik geen zin in sorry. Heb je de foto's ook op hyves?
duchess wat een lief meisje is Yasemin toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt een schatje hoor! mooie foto's! die met haar nicht is ook leuk zeg! Debby wat lekker dat je nu het geld hebt.... idd niks aan om achter je eigen geld aan te zitten he!